Prva stran > Raziskave so bistveni del razvijanja Sensilab izdelkov

Holestop®

1. raziskava:

Učinek rastlinskih sterolov v kapsulah na znižanje holesterola v krvi

Ugotovitve:
Ob jemanju 800 mg rastlinskih sterolov v kapsulah dnevno, se je raven LDL holesterola znižala, raven HDL holesterola pa zvišala že po 21 dneh.
Rastlinski steroli delujejo na izboljšanje lipidnega stanja pri ljudeh s hiperholesterolemijo; tudi pri minimalni dozi, priporočeni iz strani FDA (0,8 g /dan). Za boljše rezultate je potrebno jemati večje količine rastlinskih sterolov v kombinaciji z dieto (s čim manj nasičenimi MK).

Vzorec: 16 oseb (12 žensk, 4 moški), povprečna starost 51 let, s povečanimi vrednostmi serumskih lipidov, ITM pod 30, sposobni vzdrževati konstantno prehrano in gibanje.
Študija: dvojno slepa, nerandomizirana. Opravljene meritve skupnega, LDL, HDL holesterola, trigliceridov. Protokol študije je bil potrjen iz strani ETSU Univerze (East Tennessee State University).
Jemanje: osebe so 4 tedne jemale placebo, sledil je dvotedenski premor, nato 4 tedne rastlinske sterole.
Kapsule: placebo (sojino olje); steroli (400 mg v kapsuli, mešanica rastlinskih sterolov in njihovih estrov; 97 %). Jemali so 1 kapsulo dvakrat dnevno (med obroki).


Vir:
Robert V. Acuff et al.:
The lipid lowering effect of plant sterol ester capsules in hypercholesterolemic subjects, Lipids in Health and Disease, 2007; 10 pages.


Dodatne raziskave:



2. raziskava

Ob uživanju 3,2 g rastlinskih sterolov dnevno (v obliki namaza) sta se znižala LDL in celokupni holesterol za 8 – 13%.

Vir:
Weststrate JA et.al.:
Plant sterol – enriched margarines and reduction of plasma total – and LDL cholesterol concentrations in normocholesterolaemic and mildly hypercholesterolaemic subject, Eur. J. Clin. Nutr., 1998; 52 : 334 – 43.



3. raziskava

Ob jemanju 3,4 g fitosterolov dnevno se je znižala koncentracija LDL holesterola za 11%.

Vir:
Chen et al.:
Meta – analysis of natural therapies for hyperlipidemia: Plant sterols and stanols versus policosanol; Pharmacotherapy, 2005; 25 (2) : 171 – 183.



4. raziskava

Pri bolnikih z družinsko hiperholesterolemijo, ki so prejemali simvastatin, so ob dodatku rastlinskih sterolov ugotovili dodatno znižanje plazemske koncentracije holesterola za 16 – 22%.

Vir:
Becker et al.:
Treatment of several familiar hypercholesterolemia in childhood with sitosterol and sitostanol, J. Pediatr., 1993, 122; 292 – 296.

Vision

1. raziskava:

Jemanje luteina/zeaksantina in tveganje za nastanek SDM*

Ugotovitve:
Ob uživanju 6 mg luteina dnevno se je za 43 % zmanjšala možnost napredovanja SDM.
Od vseh karotenoidov (alfa karoten, beta karoten, beta kriptoksantin, likopen, lutein in zeaksantin), je bila kombinacija luteina in zeaksantina najbolj povezana z zmanjšanjem degeneracije rumene pege. Vitamina A in E nista imela nobenega vpliva na stanje SDM. Vitamin C je imel zelo majhen vpliv na stanje SDM.

Vzorec: 356 oseb (56 % žensk), starosti 55 – 80 let (povprečno 71 let), diagnostificirane z napredno stopnjo degeneracije rumene pege.
Študija: Osebe so izpolnjevale vprašalnik pogostosti uživanja 60 različnih živil, vključno s prehranskimi dopolnili. Podatki so bili pridobljeni iz teh vprašalnikov, oftamoloških pregledov ter laboratorijskih analiz krvi. Ocenjevalo se je stopnjo tveganja za SDM ob uživanju določenih živil.
Čas izvajanja: podatki za obdobje 1 leta.



2. raziskava

Vpliv luteina (in antioksidantov) na povečane vidne sposobnosti**

Ugotovitve: Ob jemanju 10 mg luteina dnevno so se izboljšale vidne sposobnosti. Ugotovljeno je povečanje gostote makularnega pigmenta, boljša ostrina vida, povečana občutljivost na kontraste.

Vzorec: 90 pacientov s SDM (86 moških, 4 ženske), iz Veteranske bolnišnice v Illinoisu. 90 pacientov je bilo razdeljenih v 3 skupine: v 1. skupini 29, v 2. skupini 30 in v 3. skupini 31.
Jemanje: 1. skupina (lutein 10 mg), 2. skupina (lutein 10 mg + vitamini, minerali), 3. skupina (placebo; maltodekstrin). Študija: randomizirana, dvojno slepa študija.
Čas izvajanja: Vsi oftamološki pregledi so bili narejeni po 4, 8 in 12 mesecih.



Vir:
**Seddon Johanna et al:
Dietary Carotenoids, Vitamins A, C and E, and Advanced Age – Related Macular Degeneration, JAMA, November 9, 1994, Vol. 272, No.18; pages 1413 – 1420.

**Stuart Richer et al: Double masked, placebo – controlled, randomized trial of lutein and antioxidant supplementation in the intervention of atrophic age – related macular degeneration: The Veterans LAST study (Lutein Antioxidant Supplementation Trial); Optometry, Volume 75, Number 4, april 2004, pages 216 – 229.

Učinkovitost vodotopnega koencima Q10

Primerjava absorpcije oljnotopnega in vodotopnega koencima Q10*

Ugotovitve:

Absorpcija koencima Q10 v krvi je bila ne glede na obrok višja po doziranju vodotopnega koencima Q10.


Po obroku so ugotovili 3,4 krat višjo koncentracijo vodotopnega koencima Q10 v krvi v primerjavi s koncentracijo oljnotopnega koencima Q10.


Vzorec: 20 moških prostovoljcev na kliniki (Miyawaki Orthopedics Hospital; Hokkaido), povprečna starost 23,3 let, povprečni ITM = 21,2 kg /m2.
Študija: Dvojno slepa randomizirana navzkrižna študija.
Študija: Dvojno slepa randomizirana navzkrižna študija.
Jemanje: 60 mg koencima Q10 (2 kapsuli po 30 mg), v 2 oblikah: mehke želatinske kapsule z oljnotopnim koencimom Q10, tablete z vodotopnim koencimom Q10. Pred začetkom jemanja in po vzetju zadnjega vzorca so bili opravljeni fizični, klinični testi in posvet z zdravnikom.
Način jemanja koencima Q10: na tešče (10 ljudi), po obroku – po zajtrku (10 ljudi).
Čas jemanja vzorcev krvi: Pred začetkom jemanja koencima Q10 in 2, 4, 6, 8, 12 ur po vzetju koencima Q10.

*Vir: Kazuki Nukui s sodelavci...: Comparison of Uptake between PureSorb – Q40 and Regular Hydrophobic Coenzyme Q10 in Rats and Humans after Single Oral Intake, J. Nutr. Sci. Vitaminol, 53, 2007, pages: 187 – 190.

Koencim Q10 in statinska terapija

Vpliv koencima Q10 na simptome mišične utrujenosti pri pacientih na statinski terapiji*

Ugotovitve:

Jakost bolečine se je v povprečju zmanjšala za 40 % pri pacientih, ki so jemali koencim Q10 (po 30 dneh).


Pri pacientih, ki so jemali vitamin E, niso zaznali nobenih sprememb.


Vzorec: 32 pacientov (15 žensk, 17 moških) – hiperlipidemija; jemanje statinov. Pacienti pod kontrolo na kliniki za srčne bolezni. Nobeden od njih pred študijo ni jemal prehranskih dopolnil (koencima Q10, vitamina E, antikoagulantov).
Študija: Dvojno slepa, randomizirana študija.
Jemanje: Dve skupini: 100 mg koencim Q10, 400 mg vitamin E, 30 dni.
Diagram meritev simptomov: Lestvica od 0 (brez bolečin) do 10 (neznosna bolečina); primerjava povprečnih vrednosti bolečinske intenzitete pred in po 30 dnevnem jemanju učinkovine. Meritve miopatskih simptomov pred in po jemanju koencima Q10 in vitamina E.

*Vir: Giuseppe Caso s sodelavci: Effect of Coenzyme Q10 on Myopathic Symptoms in Patients Treated With Statins, The American Journal of Cardiology, 2007, 99: 1409 – 1412.


Rezultati ankete Cerin®

Drage odpikslane face
in tisti, ki boste to še postali.

Vsem, ki smo razdelili brezplačne izdelke in ki so testirali naš izdelek, smo po enem mesecu zastavili nekaj vprašanj o delovanju Cerin® izdelka ter o vidnih spremembah na njihovi koži.

Rezultati našega vprašalnika pa so pokazali

.............................................................................

Kako si zadovoljen/a z delovanjem izdelka Cerin®:

.............................................................................

Sprememba stanja kože po jemanju izdelka Cerin®:
(stopnje od 1 = najmanj do 5 = najbolj problematična koža)

V povprečju se je stanje kože izboljšalo za 1,6 stopnjo (iz povprečja 3,8 na 2,2)

.............................................................................

Ali boš nadaljeval/a z jemanjem kapsul tudi v prihodnje?

DA 70%
NE 30%

.............................................................................

.............................................................................

Odgovorilo je 167 testirancev.
Povprečna starost 20,3 let.

Cerin®

Učinkovitost izdelka Cerin® je dokazana z dvema raziskavama.

1. raziskava:

Ocena učinkovitosti v dermatološki ambulanti v Ljubljani

Ocena stanja kože iz strani pacienta in dermatologa
(1 – manj problematična, 5 – zelo problematična koža) pred in po enomesečnem jemanju izdelka Cerin®)
Izvajanje: september 2009 – februar 2010
Obdobje jemanja: 1 mesec
Vzorec: 35 prostovoljcev s starostjo 16 – 42 let
Pacienti z zmerno izraženimi aknami na obrazu, hrbtu ali prsnem košu, z nečisto mastno kožo.
Med samim jemanjem Cerin® kapsul niso bili pacienti na nobeni terapiji za akne.

2. raziskava

Vpliv laktoferina na zmanjševanje rdečice na koži in števila ogrcev

Obdobje jemanja: 8 tednov
Vzorec: 44 najstnikov
Jemanje: 200 mg beljakovinskega kompleksa z visoko vsebnostjo laktoferina
Dnevno analiziranje sprememb: spremembe v rdečici na koži in tudi v samem številu mozoljev. Uporaba neodvisnega dermatološkega testa za ovrednotenje stopnje aken. Uporaba neodvisne biostatistične analize.

Anketa uporabnikov o učinkovitosti lektoferina

  • 76 % uporabnikov
    je videlo spremembe na njihovi koži
  • več kot 60 %
    je nadaljevalo z uživanjem beljakovinskega kompleksa
  • noben uporabnik
    ni poročal o stranskih učinkih*


*Za razliko od lokalnega in sistemskega zdravljenja aken (retinoidov, antibiotikov itd.) se niso pojavili nobeni stranski učinki. Kompleks je možno jemati kontinuirano.