Prazna košarica?
Verjetno zato, ker si še niste ogledali naše najnovejše ponudbe
Piškotke uporabljamo za lažjo uporabo spletnega mesta, izboljšanje naših izdelkov in njihovo prilagajanje vam. Skupaj z drugimi podjetji Vision Healthcare vam zagotavljamo prilagojene ponudbe. Nad tem, katere piškotke želite dovoliti ali zavrniti, imate nadzor. Svoje soglasje lahko kadar koli prekličete ali spremenite. Dodatne informacije in podrobnosti so na voljo v naši politiki zasebnosti.
Na tem spletnem mestu uporabljamo piškotke, podobno večini drugih spletnih mest. Piškotke uporabljamo z namenom, da vam omogočimo kar se da dobro uporabniško izkušnjo. Piškotek je majhna datoteka, običajno vsebuje zaporedje črk in števil, ki se naloži na uporabnikov računalnik ali mobilni telefon, ko ta obišče določeno spletno mesto.
Piškotki nam pomagajo:
Piškotkov NE uporabljamo za:
Več o vseh piškotkih, ki so aktivni na tem spletnem mestu, si lahko preberete spodaj.
Če so vaše nastavitve v brskalniku s katerim obiskujete to spletno mesto takšne, da sprejemajo piškotke, pomeni, da se z njihovo uporabo strinjate. V primeru, da ne želite uporabljati piškotkov na tem spletnem mestu ali jih odstaniiti, lahko postopek za to preberete spodaj. Toda odstranitev ali blokiranje piškotkov lahko rezultira v neoptimalnem delovanju tega spletnega mesta.
Lastni piškotki
Piškotke uporabljamo za optimalno delovanje spletne strani, med katere sodijo:
Teh piškotkov ni mogoče drugače odstraniti, razen z neobiskovanjem tega spletnega mesta.
Drugi piškotki
Drugi piškotki izvirajo od drugih, partnerskih spletnih mest. Primer drugega piškotka bi bil integriran Youtube video na našem spletnem mestu. Naše spletno mesto vključuje naslednje strani, iz katerih izvirajo t. i. drugi piškotki:
Blokiranje ali odstranitev teh piškotkov najverjetneje rezultira v blokiranju prikazovanja vsebin, ki izvirajo iz teh spletnih mest.
Postavil | Ime | Zastaranje | Opis |
sensilab.si | popup_displayed | seja | pomeni, da se je prikazal pop up |
sensilab.si | frontend | seja | session ID |
sensilab.si | cookieOK | 1 leto | pomeni, da se uporabnik strinja z uporabo piškotkov na spletnem mestu |
sensilab.si | popups | 1 leto | |
sensilab.si | external_no_cache | seja | sistemski piškotki za boljšo optimizacijo serverjev |
sensilab.si | cookieOK | 1 leto | |
sensilab.si | user_allowed_save_cookie | 1 leto | pomeni, da se uporabnik strinja s prenosom piškotkov na spletno mesto |
sensilab.si | zte2095 | seja | piškotek, ki omogoča delovanje klepeta |
sensilab.si | __zlcmid | 1 leto | uporabnikov piškotek, ki omogoča delovanje klepeta |
CloudFlare | __cfduid | 1 leto | Za hitrejše delovanje strani in prenos slikovnega materiala na strani. Po besedah CloudFlare se delovanje piškotkov onemogoči na blokiran dostop preko IP-ja. Ne uporablja/razpolaga z osebnimi informacijami uporabnika. |
New Relic | bam.nr-data.net | seja | New Relic nudi platformo za kontrolo delovanja spletnega mesta na mobilnih aplikacijah. |
PayPal | [various] | seja | Ta piškotek omogoča unikaten id med plačevanjem s PayPal-om v naši košarici. |
Njihov namen je poenostavitev deljenja ali všečkanja naših vsebin preko integreranih družbenih omeržji, kot sta Facebook in Twitter.
Piškotki so nastavljeni z:
Pravilnik o zasebnosti je odvisen od posameznega družbenega omrežja in deluje na osnovi nastavitev na vašem osebnem računu tega omrežja.
Postavil | Ime | Zastaranje |
Addthis | uvc | seja |
Addthis | page_services | nedoločen čas |
Addthis | vc | 2 leti |
Na tem spletnem mestu redno testiramo nove kreative. To počnemo z namenom, da se različne kreative prikazujejo različnim skupinam uporabnikov. Na ta način testiramo odzivnost uporabnikov na različne kreative in vsebine. Le tako vam lahko na koncu ponudimo najboljše.
Uporabljamo:
Postavič | Ime | Zastaranje |
Optimizely | optimizelyPendingLogEvents | seja |
Optimizely | optimizelyBuckets | permanenten |
Optimizely | optimizelyEndUserId | permanenten |
Optimizely | optimizelySegments | permanenten |
Optimizely | bucket_map | permanenten |
Optimizely | end_user_id | permanenten |
Piškotke uporabljamo za beleženje statistike na tem spletnem mestu, kot je koliko uporabnikov nas je obiskalo, s kakšnimi napravami (Mac ali Windowsi - S tem vidimo kadar naša stran ne deluje kot bi morala v različnih okoljih), katere strani so pregledovali in podobno. S pomočjo teh programov lahko še izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo. Takšna t. i. analitika nam omogoča tudi boljši vpogled v to kako uporabniki pridejo do našega spletnega mesta in, če so ga vnovič obiskali. Na osnovi tega lahko vlagamo v izboljševanje in razvoj uporabniške izkušnje za vas, namesto v trženjske aktivnosti.
Uporabljamo:
Postavil | Ime | Zastaranje |
_gat | seja | |
_ga | 2 leti | |
__utma | 2 leti | |
__utmb | seja | |
__utmz | 6 mesecev | |
__utmv | 2 leti | |
__utmc | seja |
Uporabljamo tudi tehnologijo, ki nam omogoča ugotavljanje sledi uporabnikov, ki so nas poklicali po telefonu. (npr. preko brskalnika ali preko oglasa na katerega so kliknili). To nam omogoča informacije o tem, kako ljudje pridejo do nas. Prosimo vedite da, če nas pokličete na telefonsko številko, ki je izpisana na našem spletnem mestu, lahko le do neke mere vemo kako ste izvedeli za nas. Vse skupaj nam omogoča zniževanje stroškov za vas.
Piškotki se v digitalnem marketingu uporabljajo široko. Preko njih ne moremo niti mi, niti naši zunanji partnerji, pridobiti osebnih informacij.
Čeprav lahko skoraj vse piškotke blokirate, vam tega ne svetujemo, saj oglasi omogočajo brezplačno uporabo velike večine spletnih mest. Prav tako blokiranje piškotkov ne pomeni, da ne boste več videli oglasov, ampak, da ti ne bodo več optimizirani vašim željam in zanimanjem, kar zmanjša uporabniško izkušnjo.
Morda ste na posameznem spletnem mestu že sami opazili precej oglasov. Ti oglasi so plačani s strani tržnikov, kot smo mi sami. Piškotki so tehnologija, ki nam ravno to omogoča in z njihovo pomočjo lahko nastavimo t. i. "remarketing piškotek" med vašim obiskom posamezne spletne strani. Ti oglasi so namenjeni vam, velikokrat je moč preko njih kupiti izdelek po posebno znižani ceni. In ne skrbite, proces je popolnoma anonimen. Vedno lahko piškotke blokirate, kakor je opisano spodaj.
Uporabljamo:
Seznam oglaševalskih piškotkov, ki se lahko nastavijo na naših straneh:
Postavil | Ime | Zastaranje | Opis |
Adform | C | 1 mesec | Targeting/Advertising |
Adform | cid | 2 meseca | Targeting/Advertising |
Adform | uid | 2 meseca | Targeting/Advertising |
AppNexus Inc | sess | seja | Targeting/Advertising |
AppNexus Inc | anj | 3 mesece | Targeting/Advertising |
AppNexus Inc | uuid2 | 3 mesece | Targeting/Advertising |
Bing | ANONCHK | seja | Targeting/Advertising |
Bing | MR | 6 mesecev | Targeting/Advertising |
Bing | MUID | 2 leti | Targeting/Advertising |
test_cookie | seja | Targeting/Advertising | |
id | 2 leti | Targeting/Advertising | |
Gravity | gr_reco | 1 leto | Targeting/Advertising |
Improve Digital | tuuid | 2 leti | Targeting/Advertising |
Improve Digital | um | 2 leti | Targeting/Advertising |
Improve Digital | umeh | 2 leti | Targeting/Advertising |
IPONWEB | c | 2 leti | Targeting/Advertising |
IPONWEB | tuuid | 2 leti | Targeting/Advertising |
Media Innovation Group | id | 1 mesec | Targeting/Advertising |
Media Innovation Group | mdata | 1 mesec | Targeting/Advertising |
Media Innovation Group | syncdata_AN | 1 mesec | Targeting/Advertising |
Mojn | idt | permanentna | Targeting/Advertising |
Mojn | tmpagid | permanentna | Targeting/Advertising |
Mojn | ls | permanentna | Targeting/Advertising |
Mojn | rtt | permanentna | Targeting/Advertising |
Mojn | _mojn | permanentna | Targeting/Advertising |
OpenX | i | 1 leto | Targeting/Advertising |
Pubmatic | KRTBCOOKIE_466 | 3 mesece | Targeting/Advertising |
Pubmatic | PUBMDCID | 3 mesece | Targeting/Advertising |
RadiumOne | RA1balancer | permanentna | Targeting/Advertising |
RadiumOne | ra1_sgm | 1 leto | Targeting/Advertising |
RadiumOne | ra1_sgm_1097308745 | 1 leto | Targeting/Advertising |
RadiumOne | ra1_sgm_1118270538 | 1 leto | Targeting/Advertising |
RadiumOne | ra1_sgm_1426802167 | 1 leto | Targeting/Advertising |
RadiumOne | ra1_sgm_1702745841 | 1 leto | Targeting/Advertising |
RadiumOne | ra1_sgm_1795933472 | 1 leto | Targeting/Advertising |
RadiumOne | ra1_sgm_1973119023 | 1 leto | Targeting/Advertising |
RadiumOne | ra1_sgm_2107935356 | 1 leto | Targeting/Advertising |
RadiumOne | ra1_sgm_328720634 | 1 leto | Targeting/Advertising |
RadiumOne | ra1_sgm_631030195 | 1 leto | Targeting/Advertising |
RadiumOne | ra1_sgm_799597431 | 1 leto | Targeting/Advertising |
RadiumOne | ra1_sid | 1 leto | Targeting/Advertising |
RadiumOne | ra1_uid | 1 leto | Targeting/Advertising |
Rubicon Project | c | seja | Targeting/Advertising |
Rubicon Project | put_1986 | 1 mesec | Targeting/Advertising |
Rubicon Project | put_2760 | 1 mesec | Targeting/Advertising |
Rubicon Project | rpb | 1 mesec | Targeting/Advertising |
Rubicon Project | khaos | 6 mesecev | Targeting/Advertising |
Rubicon Project | rpx | 1 mesec | Targeting/Advertising |
Yahoo | B | 2 leti | Targeting/Advertising |
datr | 2 leti | Targeting/Advertising | |
x-src | seja | Targeting/Advertising | |
reg_fb_ref | seja | Targeting/Advertising | |
reg_fb_gate | seja | Targeting/Advertising |
Piškotke lahko izklopite ročno (Kako, si preberite tukaj). S tem si boste najverjetneje omejili funkcionalnost ne samo našega spletnega mesta, ampak tudi večino ostalih spletnih mest, saj je uporaba piškotkov stalnice velike večine sodobnih spletnih mest.
Če ne želite sprejeti vseh ne nujnih piškotkov na tem spletnem, kliknite tukaj.
Dovoljujem uporabo piškotov >>
Namen Sensilab politike zasebnosti (v nadaljevanju: politika) je seznanitev kupcev, potencialnih kupcev ali obiskovalcev spletnih mest Sensilab z nameni in pravno podlago za obdelavo osebnih podatkov.
Družba SENSILAB farmacevtska družba d.o.o., Verovškova ulica 55a, 1000 Ljubljana, klepet za podporo strankam na naši spletni strani (v nadaljevanju: podjetje Sensilab ali ponudnik ali upravljavec osebnih podatkov) varuje vaše osebne podatke na način, da se zagotavlja njihovo varstvo ves čas poslovanja.
V podjetju Sensilab cenimo vašo zasebnost, zato vaše podatke vedno skrbno varujemo.
Ta politika zasebnosti se lahko kadarkoli spremeni ali dopolni brez predhodnega opozorila ali obvestila. Z uporabo spletnih strani ponudnika po spremembi ali dopolnitvi posameznik potrjuje, da soglaša s spremembami in dopolnitvami.
Vse naše aktivnosti v zvezi z obdelavo osebnih podatkov so v skladu z veljavno evropsko zakonodajo (predvsem Uredbo (EU) 2016/697 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o pretoku takih podatkov (Splošna uredba o varstvu podatkov ali GDPR) in konvencijami Sveta Evrope (ETS št. 108, ETS št.181, ETS št. 185, ETS št. 189)) in nacionalno zakonodajo Republike Slovenije (Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1, Ur. l. RS, št. 94/07), Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT, Ur. l. RS, št. 96/09 in 19/15) itd.).
Politika zasebnosti obravnava ravnanje z osebnimi podatki, ki jih Sensilab dobi od vas, kadar obiščete in uporabite Sensilab spletna mesta ali mu jih posredujete na drug način.
Upravljavec osebnih podatkov je družba SENSILAB farmacevtska družba d.o.o., Verovškova ulica 55a, 1000 Ljubljana, Slovenija.
V podjetju Senslilab je imenovana pooblaščena oseba za varstvo podatkov, ki je dosegljiva na elektronskem naslovu dpo@sensilab.com.
V primeru, da imate v zvezi z uporabo te politike ali v povezavi z uveljavljanjem vaših pravic, ki izhajajo iz te politike, kakršnokoli vprašanje, se obrnite na pooblaščeno osebo za varstvo osebnih podatkov, preko kontakta navedenega v naslednji točki politike.
Podjetje |
JK Group d.o.o., Stegne 27, 1000 Ljubljana |
Elektronski naslov |
dpo@jkgroup.si (samo v primeru težav, povezanih z GDPR) |
Osebni podatki pomenijo katerokoli informacijo, na podlagi katere je mogoče posameznika določiti (sem spadajo npr. ime, priimek, e-naslov, telefonska številka ipd.).
Upravljavec pomeni pravno osebo, ki določa namene in sredstva obdelave vaših osebnih podatkov.
Obdelovalec pomeni pravno ali fizično osebo, ki obdeluje osebne podatke v imenu upravljavca.
Obdelava pomeni zbiranje, hrambo, dostop in vse druge oblike uporabe osebnih podatkov.
EGP pomeni Evropski gospodarski prostor, ki označuje vse države članice Evropske unije, Islandijo, Norveško in Liechtenstein.
Osebni podatek je informacija, ki vas identificira kot določenega ali določljivega posameznika. Posameznik je določljiv takrat, ko ga je mogoče neposredno ali posredno določiti, zlasti z navedbo identifikatorja kot je ime, identifikacijska številka, podatki o lokaciji, spletni identifikator, ali z navedbo enega ali več dejavnikov, ki so značilni za posameznikovo fizično, fiziološko, genetsko, duševno, gospodarsko, kulturno ali družbeno identiteto.
Ponudnik, skladno z nameni opredeljenimi v nadaljevanju te politike zbira naslednje osebne podatke:
Vaše osebne podatke pridobivamo tudi na podlagi uporabe piškotkov na naši spletni strani. V uporabi piškotkov si lahko več preberete tukaj.
Ponudnik zbira le tiste osebne podatke, ki so ustrezni in potrebni za to, da se izpolnijo nameni za katere se ti podatki obdelujejo.
Časovno obdobje, v katerem Ponudnik hrani zbrane podatke, je podrobneje opredeljeno v poglavju Hramba osebnih podatkov te Politike.
Ponudnik zbira in obdeluje vaše osebne podatke na naslednjih pravnih podlagah:
Vaše podatke potrebujemo, kadar je to potrebno za sklenitev, izvajanje in izpolnitev pogodbenih obveznosti. Posredovanje osebnih podatkov je v tem primeru prostovoljno.
V primeru, da osebnih podatkov ne zagotovite, s ponudnikom ne morete skleniti pogodbe, prav tako vam ponudnik ne more zagotoviti izvedbe storitev oziroma dobaviti produktov.
Vaše podatke obdelujemo, kadar nam za to podate izrecno privolitev. Kadar bo obdelava potekala na podlagi privolitve, bomo predhodno poskrbeli, da vam bodo na voljo vse informacije, ki jih potrebujete za vašo odločitev. Vaše soglasje lahko kadarkoli prekličete. V kolikor privolitev prekličete, vam ponudnik nekaterih storitev ne bo mogle zagotavljati.
Ponudnik lahko podatke obdeluje tudi na podlagi zakonitega interesa, za katere si ponudnik prizadeva, razen kadar nad takimi interesi prevladajo interesi ali temeljne pravice in svoboščine posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki, ki zahtevajo varstvo osebnih podatkov. V primeru uporabe zakonitega interesa ponudnik vedno opravi presojo skladno s Splošno uredbo o varstvu podatkov.
V primeru obdelave na podlagi zakonitega interesa ima uporabnik pravico do ugovora. Več o vaših pravicah si lahko preberete v nadaljevanju politike.
Vaše osebne podatke obdelujemo, kadar takšno obdelavo od nas zahteva zakonodaja, ki nas zavezuje (npr. davčna zakonodaja zapoveduje hrambo izdanih računov). Te osebne podatke obdelujemo skladno z zahtevami zakonodaje.
Ponudnik zbira in obdeluje vaše osebne podatke za naslednje namene
Namen obdelave |
Podrobnejša obrazložitev |
Komuniciranje z vami glede zagotavljanja naših storitev ter odgovarjanja na vaša povpraševanja |
Sem spadajo zlasti obvestila in odgovarjanja na povpraševanja, reševanje pritožb, izpolnjevanje anket o zadovoljstvu ipd. Navedeno obdelavo izvajamo na podlagi zakonitega interesa zagotavljanja učinkovite komunikacije in uspešnega poslovanja podjetja v razmerju do uporabnikov. |
Sklenitev in izpolnitev obveznosti, ki izhajajo iz sklenjene pogodbe |
Sklenitev in izvajanje pogodbe, sklenjene s ponudnikom, vključno s ponudnikovo izpolnitvijo vaših naročil (dobavo produktov in zagotovitvijo storitev), komunikacijo z vami, preveritvijo vaših plačil in izpolnitvijo drugih obveznosti ponudnika in/ali vaših obveznosti. Osebne podatke obdelujemo na podlagi pogodbe in pred pogodbenega odnosa. V primeru, da nam ne posredujete vseh podatkov, nujnih za sklenitev pogodbe, si pridržujemo pravico, da naročilo odložimo ali prekličemo. |
Neposredno obveščanje kupcev o posebnih ponudbah, popustih in drugih vsebinah preko emaila ali SMS-a |
V podjetju Sensilab d.o.o. na podlagi zakona ZEKom-1 (Zakon o elektronskih komunikacijah Republike Slovenije, ki se izvaja na podlagi direktive 2002/58 / ES Evropskega parlamenta in Sveta z dne 12. julija 2002) svoje kupce obveščamo o svojih izdelkih, storitvah in vsebinah. Kupec lahko kadarkoli zahteva prekinitev tovrstnega komuniciranja in obdelave osebnih podatkov (pravica do ugovora). Kupec lahko tovrstno komuniciranje kadarkoli prekine preko povezave za odjavo v prejetih sporočilih ali s pisno zahtevo na email naslov dpo@sensilab.com ali pa z uporabo sledečega formularja www.sensilab.si/dpo. Vaše podatke v tem primeru obdelujemo na podlagi zakona. |
Neposredno obveščanje o posebnih ponudbah in drugih vsebinah preko emaila |
V podjetju Sensilab d.o.o. vas bomo na podlagi dane privolitve obveščali o svojih izdelkih, storitvah, popustih in vsebinah preko emaila. Kupec lahko kadarkoli zahteva prekinitev tovrstnega komuniciranja in obdelave osebnih podatkov na način, da prekliče privolitev. Podano soglasje lahko kadarkoli prekličete preko kontaktov navedenih na spletnem mestu www.sensilab.si/kontakt. |
Neposredno obveščanje kupcev o posebnih ponudbah in drugih vsebinah preko telefonskih klicev in navadne pošte |
V podjetju Sensilab d.o.o. na podlagi dane privolitve kupce občasno obveščamo o svojih izdelkih, storitvah, popustih in vsebinah tudi preko telefonskih klicev in navadne pošte. Kupec lahko kadarkoli zahteva prekinitev tovrstnega komuniciranja in obdelave osebnih podatkov na način, da prekliče privolitev. Podano soglasje lahko kadarkoli prekličete preko kontaktov navedenih na spletnem mestu www.sensilab.si/kontakt. |
Splošna statistična obdelava podatkov o kupcih in njihovih naročilih ter potencialnih kupcih (kontaktih) za namene internih analiz prodaje, ponovnih nakupov, agregatnega obnašanja kupcev, optimizacije oglaševanja in poslovne optimizacije |
V podjetju Sensilab d.o.o. izvajamo splošno statistično obdelavo podatkov o kupcih in njihovih naročilih ter potencialnih kupcih (kontaktih), na podlagi katere izvajamo interne analize prodaje, ponovnih nakupov in agregatnega obnašanja kupcev ter spremljamo in optimiziramo svojo poslovno učinkovitost in optimiziramo svoje oglaševanje, npr.:
Tovrstno statistično spremljanje nam omogoča splošno optimizirati poslovanje in oglaševanje ter na podlagi tega uporabnikom tudi nuditi cenovno dostopne izdelke in storitve. Navedeno obdelavo osebnih podatkov na podlagi zakonitega interesa uspešnega poslovanja ponudnika ter zagotavljanje kvalitetnih storitev uporabnikom. |
Dostop do vaših preteklih naročil in drugih podatkov s strani svetovalcev v Sensilab klicnem centru in trgovinah z namenom nudenja boljše storitve in boljših ponudb |
Ob vašem klicu v Sensilab klicni center (oz. našega izhodnega klica do vas) ali v primeru vašega obiska Sensilab trgovine (če in ko se boste samostojno identificirali) imajo naši prodajni in podporni svetovalci dostop do vaših zabeleženih osebnih podatkov in zgodovine nakupov, na podlagi česar vam bodo lahko ponudili boljšo storitev in bolj prilagojene ponudbe. To obdelavo izvajamo na podlagi zakonitega interesa. Če tega ne želite, lahko tovrstno obdelavo podatkov kadarkoli prekinete ali s pisno zahtevo na email naslov dpo@sensilab.com ali pa z uporabo sledečega formularja www.sensilab.si/dpo. |
Obdelava podatkov o neprevzetih naročilih na daljavo z namenom preprečevanja goljufij |
V podjetju Sensilab d.o.o. na podlagi svojega zakonitega interesa obdelujemo podatke o poslanih in neprevzetih naročilih na daljavo, s čimer ugotavljamo ali/in kateri kupci nadproporcionalno na daljavo naročajo izdelke s plačilom ob prevzemu in nato teh izdelkov ne prevzemajo, s čimer nam nastaja poslovna škoda, ki jo želimo preprečiti. Ko takšne kupce identificiramo, jim v spletni trgovini onemogočimo naročanje izdelkov s plačilom ob prevzemu, še vedno pa jim je omogočeno naročanje izdelkov s takojšnjim predplačilom s plačilnimi karticami ali PayPal-om. |
Avtomatsko email komuniciranje z uporabnikom na podlagi njegovega oz. njenega začetka spletnega nakupnega procesa |
V podjetju Sensilab d.o.o. na podlagi svojega zakonitega interesa potencialnim kupcem, ki so v nakupovalno košarico dodale izbrane izdelke, a nakupa niso zaključile, občasno pošljemo email sporočila, vezana na njihov nezaključen nakup, s ciljem poskusa zaključitve nakupa oziroma nudenjem pomoči in informacij v zvezi s tem. Če tega ne želite, lahko tovrstno obdelavo podatkov kadarkoli prekinete ali s pisno zahtevo na email naslov dpo@sensilab.com ali pa z uporabo sledečega formularja www.sensilab.si/dpo |
Avtomatsko email komuniciranje z uporabnikom na podlagi njegovih oz. njenih mnenj o izdelku |
V podjetju Sensilab d.o.o. na podlagi svojega zakonitega interesa in soglasja potencialnim kupcem, ki so si v 7 dneh na spletnem mestu Sensilab vsaj dvakrat ogledali isti izdelek, občasno pošljemo email sporočila. Če so v istem 7-dnevnem obdobju kjer koli na spletni strani družbe Sensilab vnesli svoj email naslov, najprej preverimo (zakoniti interes), ali je bila za ta email naslov podana privolitev za prejemanje email sporočil družbe Sensilab. Če privolitev ni bila podana, vneseni email naslov nemudoma in trajno izbrišemo. Če je bilo za določen email naslov podano soglasje za prejemanje email sporočil družbe Sensilab, pošljemo eno ali več email sporočil, s katerimi potencialnega kupca povabimo k nakupu izdelka, ki si ga je ogledal vsaj dvakrat. |
Osnovno prilagojeno komuniciranje (preko emaila, SMS, telefonskih klicev, pošte, obvestil preko brskalnika, informacij na spletnem mestu, socialnih omrežij) s popusti, ponudbami in vsebinami |
V okviru osnovnega prilagojenega komuniciranja (preko emaila, SMS, telefonskih klicev, pošte, obvestil preko brskalnika, informacij na spletnem mestu, socialnih omrežij) vam skušamo predstaviti ustrezne ponudbe, popuste in druge vsebine, ki bi vam bile lahko zanimive na podlagi vaših preteklih interakcij z nami. Za to uporabljamo vaše naslednje podatke:
Pri tem ne uporabljamo kakršnegakoli pol-avtomatskega ali avtomatskega profiliranja, temveč zgolj izbiramo ustrezne nabore prejemnikov za posamezna sporočila. Pri tem se nikoli ne posvečamo podatkom posameznika, temveč izvajamo agregatno obdelavo večjih skupin. Na podlagi teh podatkov je nato lahko odvisno, katera sporočila boste prejeli od nas:
|
Uporaba Facebook oglaševalskega orodja Facebook Custom Audiences (“Facebook prilagojena občinstva”) |
V podjetju Sensilab d.o.o. pri spletnem oglaševanju uporabljamo tudi storitev Facebook Custom Audiences (“Facebook prilagojena občinstva”), in sicer v sklopu pridobljenega soglasja za komuniciranje s prilagojenimi ponudbami in vsebinami na podlagi uporabnikovega profila. Ta storitev deluje na sledeči način:
|
Uporaba storitve Google Remarketing |
Uporaba storitve Google Remarketing nam omogoča, da vam Google na podlagi izdelkov, ki ste jih videli (strani, ki ste jih obiskali) na spletnih mestih Sensilab, na drugih spletnih mestih in v aplikacijah (vključno z YouTube) prikazuje Google oglase za naše izdelke. S piškotki si Google "zapomni" vašo napravo in vaš obisk spletnega mesta Sensilab ter ogledan(e) izdelek(e). Ko obiščete spletno mesto ali uporabite aplikacijo, ki je del Googlovega Prikaznega omrežja, vam lahko Google prikaže oglas za ogledani izdelek. Za uporabo storitve Google Remarketing se vaše ime, email in telefonska številka obdelajo in pošljejo Googlu, vendar v anonimni obliki. Kljub uporabi storitve Google Remarketing družba Sensilab ne more ugotoviti, da ste opravili nakup na spletni strani družbe Sensilab s klikom na določen Google oglas. Osebni podatki se v ta namen obdelujejo le na podlagi vaše privolitve, ki jo lahko kadar koli prekličete tako, da nam pošljete pisno zahtevo na naš e-poštni naslov dpo@sensilab.com ali izpolnite obrazec na www.sensilab.si/dpo. |
Uporaba spletnega računa in dostop do informacij v okviru GDPR |
Vaše osebne podatke obdelujemo za zagotovitev dostopa in uporabe vašega uporabniškega računa pri ponudniku, ki vam omogoča, da dostopate do osebnih podatkov, ki jih obdelujemo o vas in urejate podana soglasja. Prav tako lahko v okviru tega profila dostopate do podatkov o preteklih naročilih, ki ste jih opravili pri vas. Osebne podatke obdelujemo na podlagi našega zakonitega interesa. |
Komuniciranje z vam prilagojenimi ponudbami in vsebinami na podlagi vašega profila |
Na podlagi vašega soglasja ponudnik izvaja tudi personalizirano komuniciranje, ki se izvaja preko različnih kanalov komuniciranja (preko spletnih strani, emaila, telefonskih klicev, pošte, obvestil preko brskalnika, informacij na spletnem mestu, socialnih omrežij). Ker vam želimo ponuditi najboljše možne ponudbe in vsebine, prilagojene točno vašim potrebam, z vašim soglasjem oblikujemo vaš profil, ki je osnova za personalizirano komuniciranje. Za to lahko uporabljamo vaše naslednje podatke:
Na podlagi tega uporabniškega profila je nato lahko odvisno, kakšne vsebine in ponudbe boste prejemali od nas:
Če ste za tovrstno obdelavo podali soglasje in sedaj tega več ne želite, lahko tovrstno obdelavo podatkov kadarkoli prekinete preko povezave za odjavo v prejetih sporočilih ali s pisno zahtevo na email naslov dpo@sensilab.com ali pa z uporabo sledečega formularja www.sensilab.si/dpo. Če želite dostop do ne-personaliziranega email obveščanja in ne želite personalizirane (prilagojene) email revije, se lahko na ne-personalizirano obveščanje prijavite tu www.sensilab.si/dpo. |
Zagotavljanje storitev Sensilab Vital |
Storitev Sensilab Vital je brezplačna storitev, ki jo podjetje Sensilab nudi v trgovinah Sensilab. Uporabniki te storitve prejmejo:
Za izvedbo storitve so potrebni naslednji osebni podatki uporabnika:
Vsi podatki se skrbno varujejo in se uporabljajo zgolj za namene izvedbe svetovanja in izvajanja komuniciranja z uporabnikom v okviru storitve Sensilab Vital. Kot uporabnik, ki je uporabil storitev Sensilab Vital, lahko tovrstno obdelavo podatkov kadarkoli prekinete ali s pisno zahtevo na email naslov dpo@sensilab.com ali pa z uporabo sledečega formularja www.sensilab.si/dpo. |
Uveljavljanje pravnih zahtevkov, zaščita naših pravic in reševanje sporov |
Osebne podatke za opredeljen namen zbiramo skladno z zakonom. |
Zakonske obveznosti |
Vaše podatke zbiramo zaradi izpolnjevanja zakonskih obveznosti npr. shranjevanje računov za potrebe davčne zakonodaje. Vaše podatke obdelujemo le v takem obsegu, kot je to potrebno za izpolnitev zakonskih zahtev. |
Ponudnik bo hranil vaše osebne podatke le toliko časa, dokler bo to potrebno za uresničitev namena, zaradi katerega so bili osebni podatki zbrani.
Tiste osebne podatke, ki jih Ponudnik obdeluje na podlagi zakona, Ponudnik hrani za obdobje, ki ga predpisuje zakon.
Tiste osebne podatke, ki jih Ponudnik obdeluje zaradi izvedbe pogodbenega odnosa s posameznikom, Ponudnik hrani za obdobje, ki je potrebno za izvršitev pogodbe in še 5 let po njenem prenehanju, razen v primerih, ko pride med vami in Ponudnikom do spora v zvezi s pogodbo; v takem primeru hrani Ponudnik podatke še 5 let po pravnomočnosti sodne ali arbitražne odločbe ali poravnave ali, če sodnega spora ni bilo, 5 let od dneva mirne rešitve spora.
Tiste osebne podatke, ki jih Ponudnik obdeluje na podlagi osebne privolite posameznika Ponudnik hrani trajno, do preklica te privolitve s strani posameznika. Ponudnik take podatke izbriše še pred preklicem le, kadar je že dosežen namen obdelave osebnih podatkov.
Po preteku obdobja hrambe upravljavec osebne podatke učinkovito in trajno izbriše ali anonimizira, tako da jih ni več mogoče povezati z določenim posameznikom.
Namen obdelave |
Rok hrambe |
Komuniciranje z vami glede zagotavljanja naših storitev ter odgovarjanja na vaša povpraševanja |
6 mesecev od zaključka komunikacije |
Sklenitev in izpolnitev obveznosti, ki izhajajo iz sklenjene pogodbe |
5 let od izvršitve pogodbe |
Neposredno obveščanje kupcev o posebnih ponudbah, popustih in drugih vsebinah preko email-a ali SMS-a |
Do preklica |
Neposredno obveščanje kupcev o posebnih ponudbah, popustih in drugih vsebinah preko telefonskih klicev in navadne pošte |
Do preklica |
Dostop do vaših preteklih naročil in drugih podatkov s strani svetovalcev v Sensilab klicnem centru in trgovinah z namenom nudenja boljše storitve in boljših ponudb |
Do preklica |
Obdelava podatkov o neprevzetih naročilih na daljavo z namenom preprečevanja goljufij |
5 let od pričetka obdelave |
Avtomatsko email komuniciranje z uporabnikom na podlagi njegovega oz. njenega začetka spletnega nakupnega procesa |
Do preklica |
Osnovno prilagojeno komuniciranje (preko emaila, SMSa, telefonskih klicev, pošte, obvestil preko brskalnika, informacij na spletnem mestu, socialnih omrežij) s prilagojenimi popusti, ponudbami in vsebinami |
Do preklica |
Uporaba Facebook oglaševalskega orodja Facebook Custom Audiences (“Facebook prilagojena občinstva”) |
Do preklica |
Google Remarketing |
Do preklica |
Uporaba spletnega računa |
Do preklica |
Dostop do posebnih informacij na spletni strani |
Do preklica |
Personalizirane e-revije |
Do preklica |
Tržno komuniciranje z uporabo profiliranja uporabnikov |
Do preklica |
Zagotavljanje storitev SensiVital |
Do preklica |
Ponudnik lahko posamezna opravila v zvezi z obdelavo vaših podatkov zaupa drugim osebam (pogodbenim obdelovalcem). Pogodbeni obdelovalci lahko zaupane podatke obdelujejo izključno v imenu ponudnika, v mejah ponudnikovega pooblastila (v pisni pogodbi oziroma drugem pravnem aktu) in skladno z nameni, ki so opredeljeni v tej politiki zasebnosti.
Pogodbeni obdelovalci, s katerimi sodeluje ponudnik so:
Ponudnik ne bo posredoval vaših osebnih podatkov tretjim nepooblaščenim osebam.
Pogodbeni obdelovalci smejo osebne podatke obdelovati zgolj v okviru upravljavčevih navodil in osebnih podatkov ne smejo uporabiti za zasledovanje kakršnihkoli lastnih interesov.
Upravljavec in uporabniki osebnih podatkov ne iznašajo v tretje države (izven držav članic Evropskega gospodarskega prostora – članice EU ter Islandija, Norveška in Liechtenstein) in v mednarodne organizacije, razen v ZDA – vsi pogodbeni obdelovalci v ZDA so vključeni v program Privacy Shield.
Informacije, ki jih o sebi posredujete, nadzorujete vi. Če se odločite, da vaših podatkov ponudniku ne boste posredovali, potem vam določenih storitev ne bomo mogli zagotavljati.
Posamezniki, ki se želite odjaviti iz Sensilab e-novic, nam to sporočite na e-naslov info@sensilab.com. Če se spremenijo vaši osebni podatki (poštna številka, e-naslov, fizični naslov, telefonska številka), vas prosimo, da nas o spremembah obvestite na e-naslov info@sensilab.com.
Kadarkoli dostopate na spletno stran, se splošni, neosebni podatki (število obiskov, povprečen čas obiska na spletni strani, obiskane strani) avtomatično beležijo (ne kot del prijave). Te informacije uporabljamo za merjenje privlačnosti naše spletne strani ter izboljševanje vsebin in uporabnosti. Vaši podatki niso predmet nadaljnje obravnave in niso posredovani tretji stranki.
Piškotki so neopazne datoteke, ki so začasno shranjene na vašem trdem disku in omogočajo ponudniku prepoznavanje vašega računalnika, ko naslednjič obiščete spletno stran. Ponudnik uporablja piškotke le za zbiranje informacij, ki zadevajo uporabo spletne strani, in za optimizacijo svojih internetnih oglasnih aktivnosti.
Oglaševalski piškotki spremljajo posameznikovo uporabo spletne strani Ponudnika, razen če se posameznik z uporabo piškotkov na strani ne strinja.
Več o piškotkih in njihovi uporabi si lahko preberete tukaj.
Ponudnik si močno prizadeva za zagotovitev varnosti osebnih podatkov. Vaši podatki so ves čas zaščiteni pred izgubo, uničenjem, ponarejanjem, manipuliranjem in neavtoriziranim dostopom ali neavtoriziranim odkritjem.
Za varstvo osebnih podatkov izvajamo organizacijske in tehnične ukrepe, kot so:
Mladoletne osebe do 16 let ne bi smele posredovati kakršnihkoli osebnih podatkov na spletne strani ali drugače brez dovoljenja (privolitve ali odobritve) nosilca starševske skrbi za otroka (enega od staršev ali skrbnikov). Ponudnik ne bo nikoli zavestno zbiral osebnih podatkov od oseb, za katere bi bil seznanjen, da so mladoletne (mlajše od 16 let), ali jih kakorkoli uporabil ali jih razkril tretji nepooblaščeni stranki brez dovoljenja nosilca starševske skrbi za otroka.
Navedeno ne vpliva na splošno pogodbeno pravo držav članic, kot so pravila o veljavnosti, oblikovanju ali učinku pogodbe v zvezi z otrokom.
Ponudnik si ob upoštevanju razpoložljive tehnologije v takih primerih razumno prizadeva za preveritev, ali je nosilec starševske skrbi za otroka dal ali odobril privolitev.
Če imate kakršna koli vprašanja v zvezi z našo politiko varovanja osebnih podatkov ali obdelavo vaših osebnih podatkov, se lahko kadarkoli obrnete na nas. Pišite nam na info@sensilab.com ali nas pokličite na 0590 82 770. Na podlagi vaše zahteve vam bomo posredovali zahtevane podatke ali (skladno z zakonsko ureditvijo) poskrbeli za uresničitev vaših pravic.
V zvezi z obdelavo imate naslednje pravice:
Pravica do preklica privolitve: če ste kot posameznik privolili v obdelavo vaših osebnih podatkov (v enega ali več določenih namenov), imate pravico, da to svojo privolitev kadarkoli prekličete, ne da bi to vplivalo na zakonitost obdelave podatkov, ki se je na podlagi privolitve izvajala do njenega preklica.
Privolitev je možno preklicati s pisno izjavo, ki se pošlje upravljavcu na enega od kontaktov, navedenih na spletnem mestu https://www.sensilab.si/kontakt.
Preklic privolitve za obdelavo osebnih podatkov za posameznika nima nobenih negativnih posledic ali sankcij. Vendar pa je možno, da upravljavec posamezniku po preklicu privolitve za obdelavo osebnih podatkov morda ne bo več mogel nuditi posamezne ali več svojih storitev, če gre za storitve, ki jih brez osebnih podatkov ni mogoče nuditi (npr. klub ugodnosti ali prilagojeno obveščanje).
Pravica dostopa do osebnih podatkov: kot posameznik imate pravico od ponudnika (upravljavca osebnih podatkov) dobiti potrditev, ali se v zvezi z vami obdelujejo osebni podatki, in, kadar je temu tako, dostop do osebnih podatkov in določene informacije (o namenih obdelave, o vrstah osebnih podatkov, o uporabnikih, o obdobjih hrambe oz. merilih za določitev obdobij, o obstoju pravice do popravka ali izbrisa podatkov, pravice do omejitev in ugovora obdelavi in pravice do pritožbe pri nadzornem organu, o viru podatkov, če podatki niso bili zbrani pri vas, o obstoju avtomatiziranega sprejemanja odločitev, vključno z oblikovanjem profilov, razlogih zanj ter pomenu in posledicah take obdelave za vas, ter druge informacije v skladu s členom 15 GDPR);
Pravica do popravka osebnih podatkov: kot posameznik imate pravico doseči, da ponudnik brez nepotrebnega odlašanja popravi netočne osebne podatke v zvezi z vami. Kot posameznik imate, ob upoštevanju namenov obdelave, pravico do dopolnitve nepopolnih podatkov, vključno s predložitvijo dopolnilne izjave;
Pravica do izbrisa osebnih podatkov (»pravica do pozabe«): kot posameznik imate pravico doseči, da ponudnik brez nepotrebnega odlašanja izbriše osebne podatke v zvezi z vami, ponudnik pa mora podatke brez nepotrebnega odlašanja izbrisati, kadar obstaja eden od naslednjih razlogov:
(a) podatki niso več potrebni v namene, za katere so bili zbrani oz. drugače obdelani,
(b) če prekličete privolitev, za obdelavo pa ne obstaja druga pravna podlaga,
(c) če ugovarjate obdelavi, za obdelavo pa ne obstajajo prevladujoči zakoniti razlogi,
(d) podatki so bili obdelani nezakonito,
(e) podatke je treba izbrisati za izpolnitev pravnih obveznosti v skladu s pravom EU ali pravom države članice, ki velja za ponudnika,
(f) podatki so bili zbrani v zvezi s ponudb storitev informacijske družbe.
Kot posameznik pa v določenih primerih, opisanih v 3. odstavku člena 17 GDPR, nimate pravice do izbrisa podatkov;
Pravica do omejitve obdelave: kot posameznik imate pravico doseči, da ponudnik omeji obdelavo, kadar obstaja eden od primerov:
(a) če oporekate točnosti podatkov za obdobje, ki ponudniku omogoča preveriti točnost podatkov,
(b) obdelava je nezakonita, vi pa nasprotujete izbrisu podatkov, namesto tega pa zahtevate omejitev njihove uporabe,
(c) ponudnik podatkov ne potrebuje več za namene obdelave, vendar pa jih vi potrebujete za uveljavljanje, izvajanje in obrambo pravnih zahtevkov,
(d) ste vložili ugovor v zvezi z obdelavo, dokler se ne preveri, ali zakoniti razlogi ponudnika prevladajo nad vašimi razlogi;
Pravica do prenosljivosti podatkov: kot posameznik imate pravico, da prejmete osebne podatke v zvezi z vami, ki ste jih posredovali ponudniku, v strukturirani, splošno uporabljani in strojno berljivi obliki, in imate pravico, da te podatke posredujete drugemu upravljavcu, ne da bi vas ponudnik, ki so mu bili osebni podatki zagotovljeni, pri tem oviral, in sicer kadar:
(a) obdelava temelji na privolitvi ali na pogodbi in
(b) se obdelava izvaja z avtomatiziranimi sredstvi.
Kot posameznik imate pri uresničevanju navedene pravice do prenosljivosti pravico, da se osebni podatki neposredno prenesejo od enega upravljavca (ponudnika) k drugemu, kadar je to tehnično izvedljivo;
Pravica do ugovora obdelavi: kot posameznik imate na podlagi razlogov, povezanih z vašim posebnim položajem, pravico, da kadarkoli ugovarjate obdelavi osebnih podatkov, ki je potrebna za opravljanje nalog v javnem interesu ali pri izvajanju javne oblasti, dodeljene ponudniku (točka (e) člena 6 (1) GDPR) ali je potrebna zaradi zakonitih interesov, za katere si prizadeva ponudnik ali tretja oseba (točka (f) člena 6 (1) GDPR), vključno z oblikovanjem profilov na podlagi navedenih obdelav; ponudnik preneha obdelovati osebne podatke, razen če dokaže nujne legitimne razloge za obdelavo, ki prevladajo nad vašimi interesi, pravicami in svoboščinami, ali za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov.
Kadar se osebni podatki obdelujejo za namene trženja, ima posameznik pravico, da kadarkoli ugovarja obdelavi podatkov v zvezi z njim za namene takega trženja, vključno z oblikovanjem profilov, kolikor je povezano s takim neposrednim trženjem; kadar posameznik ugovarja obdelavi za namene neposrednega trženja, se podatki ne obdelujejo več v te namene.
Kadar se podatki obdelujejo v znanstveno- ali zgodovinsko-raziskovalne namene ali statistične namene, ima posameznik pravico, da iz razlogov, povezanih z njegovim posebnim položajem, ugovarja obdelavi podatkov v zvezi z njim, razen če je obdelava potrebna za opravljanje naloge, ki se izvaja iz razlogov javnega interesa;
Pravica do vložitve pritožbe pri nadzornem organu: brez poseganja v katerokoli drugo (upravno ali drugo) pravno sredstvo imate kot posameznik pravico, da vložite pritožbo pri nadzornemu organu, zlasti v državi, v kateri imate običajno prebivališče, v kateri je vaš kraj dela ali v kateri je domnevno prišlo do kršitve (v Sloveniji je to Informacijski pooblaščenec), če menite, da obdelava osebnih podatkov v zvezi z vami krši predpise o varstvu osebnih podatkov.
Brez poseganja v katerokoli drugo (upravno ali izvensodno) sredstvo imate kot posameznik pravico do učinkovitega pravnega sredstva, in sicer zoper pravno zavezujočo odločitev nadzornega organa v zvezi z njo, prav tako pa tudi v primeru, kadar nadzorni organ vaše pritožbe ne obravnava ali vas v treh mesecih ne obvesti o stanju zadeve ali o odločitvi o pritožbi. Za postopke zoper nadzorni organ so pristojna sodišča države članice, v kateri ima nadzorni organ sedež.
Posameznik lahko vse zahteve, ki se tičejo uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki, naslovi, v pisni obliki, na upravljavca, in sicer na enega od kontaktov, navedenih na spletnem mestu https://www.sensilab.si/kontakt.
Za potrebe zanesljive identifikacije v primeru uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki lahko upravljavec od posameznika zahteva dodatne podatke, ukrepanje pa lahko zavrne le v primeru, da dokaže, da posameznika ne more zanesljivo identificirati.
Upravljavec mora na zahtevo posameznika, s katero ta uveljavlja svoje pravice v zvezi z osebnimi podatki, odgovoriti brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v enem mesecu od prejema zahteve.
V primeru kršitve varstva osebnih podatkov je Ponudnik o tem dolžan obvestiti pristojni nadzorni organ, razen kadar je verjetno, da s kršitvijo niso bile ogrožene pravice in svoboščine posameznikov. Kadar ob kršitvi obstaja sum, da je bilo storjeno kaznivo dejanje, je Ponudnik o kršitvi dolžan obvestiti policijo in/ali pristojno tožilstvo.
V primeru, da gre za kršitev, ki lahko povzroči veliko tveganje za pravice in svoboščine posameznikov, je Ponudnik dolžan o kršitvi nemudoma oz. kadar to ni mogoče, brez nepotrebnega odlašanja, obvestiti posameznike, na katerega se osebni podatki nanašajo. Obvestilo posamezniku mora biti izvedeno v razumljivem in jasnem jeziku.
Preko naše spletne strani lahko dostopate do spodaj opredeljenih spletnih vtičnikov, ki jih ponudnik uporablja pri svojem delovanju:
Vsako izmed navedenih socialnih omrežij pri zagotavljanju svojih storitev deluje skladno s svojimi pogoji uporabe in svojimi politikami zasebnosti. Sensilab v zvezi z uporabo družbenih omrežij, za katere omogoča dostop preko svoje spletne strani ne prevzema nobene odgovornosti. Vprašanja in uveljavljanje pravic je potrebno nasloviti na posamično družbeno omrežje.
Politike zasebnosti so dostopne na spodnjih linkih:
Vsaka sprememba naše politike o varovanju osebnih podatkov bo objavljena na tem spletnem mestu.
Posodobljeno: 20. 2. 2020
sensilab.com | popup_displayed | Sessions | Means that the display opens |
sensilab.com | frontend | Sessions | Session ID |
sensilab.com | cookieOK | 1 year | Means that the user on a site agrees with the use of cookies |
sensilab.com | popups | 1 year | |
sensilab.com | external_no_cache | Sessions | System cookies to optimize servers |
sensilab.com | cookieOK | 1 year | |
sensilab.com | user_allowed_save_cookie | 1 year | Means that users agree to the transfer of cookies to the site |
sensilab.com | zte2095 | Sessions | Cookie allows chat |
sensilab.com | __zlcmid | 1 year | Cookie allows chat |
CloudFlare | __cfduid | 1 year | For a faster location and transfer of image material on the page. After CloudFlare disable the operation cookies block access via IP. Does not use / has no personal data of the user. |
New Relic | bam.nr-data.net | Sessions | New Relic provides a platform to control the operation of the website on mobile applications. |
PayPal | [various] | Sessions | This cookie allows a unique ID between payment with PayPal and our shopping cart. |
Adform | C | 1 Month | Targeting/Advertising |
Adform | cid | 2 Months | Targeting/Advertising |
Adform | uid | 2 Months | Targeting/Advertising |
AppNexus Inc | sess | Sessions | Targeting/Advertising |
AppNexus Inc | anj | 3 Months | Targeting/Advertising |
AppNexus Inc | uuid2 | 3 Months | Targeting/Advertising |
Bing | ANONCHK | Sessions | Targeting/Advertising |
Bing | MR | 6 Months | Targeting/Advertising |
Bing | MUID | 2 years | Targeting/Advertising |
test_cookie | Sessions | Targeting/Advertising | |
id | 2 years | Targeting/Advertising | |
Gravity | gr_reco | 1 year | Targeting/Advertising |
Improve Digital | tuuid | 2 years | Targeting/Advertising |
Improve Digital | um | 2 years | Targeting/Advertising |
Improve Digital | umeh | 2 years | Targeting/Advertising |
IPONWEB | c | 2 years | Targeting/Advertising |
IPONWEB | tuuid | 2 years | Targeting/Advertising |
Media Innovation Group | id | 1 Month | Targeting/Advertising |
Media Innovation Group | mdata | 1 Month | Targeting/Advertising |
Media Innovation Group | syncdata_AN | 1 Month | Targeting/Advertising |
Mojn | idt | Permanent | Targeting/Advertising |
Mojn | tmpagid | Permanent | Targeting/Advertising |
Mojn | ls | Permanent | Targeting/Advertising |
Mojn | rtt | Permanent | Targeting/Advertising |
Mojn | _mojn | Permanent | Targeting/Advertising |
OpenX | i | 1 year | Targeting/Advertising |
Pubmatic | KRTBCOOKIE_466 | 3 Months | Targeting/Advertising |
Pubmatic | PUBMDCID | 3 Months | Targeting/Advertising |
RadiumOne | RA1balancer | Permanent | Targeting/Advertising |
RadiumOne | ra1_sgm | 1 year | Targeting/Advertising |
RadiumOne | ra1_sgm_1097308745 | 1 year | Targeting/Advertising |
RadiumOne | ra1_sgm_1118270538 | 1 year | Targeting/Advertising |
RadiumOne | ra1_sgm_1426802167 | 1 year | Targeting/Advertising |
RadiumOne | ra1_sgm_1702745841 | 1 year | Targeting/Advertising |
RadiumOne | ra1_sgm_1795933472 | 1 year | Targeting/Advertising |
RadiumOne | ra1_sgm_1973119023 | 1 year | Targeting/Advertising |
RadiumOne | ra1_sgm_2107935356 | 1 year | Targeting/Advertising |
RadiumOne | ra1_sgm_328720634 | 1 year | Targeting/Advertising |
RadiumOne | ra1_sgm_631030195 | 1 year | Targeting/Advertising |
RadiumOne | ra1_sgm_799597431 | 1 year | Targeting/Advertising |
RadiumOne | ra1_sid | 1 year | Targeting/Advertising |
RadiumOne | ra1_uid | 1 year | Targeting/Advertising |
Rubicon Project | c | Sessions | Targeting/Advertising |
Rubicon Project | put_1986 | 1 Month | Targeting/Advertising |
Rubicon Project | put_2760 | 1 Month | Targeting/Advertising |
Rubicon Project | rpb | 1 Month | Targeting/Advertising |
Rubicon Project | khaos | 6 Months | Targeting/Advertising |
Rubicon Project | rpx | 1 Month | Targeting/Advertising |
Yahoo | B | 2 years | Targeting/Advertising |
datr | 2 years | Targeting/Advertising | |
x-src | Sessions | Targeting/Advertising | |
reg_fb_ref | Sessions | Targeting/Advertising | |
reg_fb_gate | Sessions | Targeting/Advertising | |
Addthis | uvc | Sessions | |
Addthis | page_services | indefinitely | |
Addthis | vc | 2 years |
Optimizely | optimizelyPendingLogEvents | Sessions |
Optimizely | optimizelyBuckets | Permanent |
Optimizely | optimizelyEndUserId | Permanent |
Optimizely | optimizelySegments | Permanent |
Optimizely | bucket_map | Permanent |
Optimizely | end_user_id | Permanent |
_gat | Sessions | |
_ga | 2 years | |
__utma | 2 years | |
__utmb | Sessions | |
__utmz | 6 Months | |
__utmv | 2 years | |
__utmc | Sessions |
Kontaktirajte nas prek spleta ali pokličite na 0590 82 770
100% garancija na zadovoljstvo
Brezplačna dostava nad 49,99 €
Povešen obraz, slabost, utrujenost, izguba mišične mase in pankreatitis. To je le nekaj od številnih negativnih učinkov injekcij za hujšanje, za katere so nekoč obljubljali, da bodo enkrat za vselej rešile epidemijo debelosti.
Toda tako kot pri vseh drugih zdravilih za hujšanje tudi tu ni trajalo dolgo, preden so mediji začeli poročati o zastrašujočih znanstvenih ugotovitvah in negativnih pričevanjih zvezdnikov in milijarderjev, ki so ga uporabljali.
Tudi številni ugledni zdravniki so izrazili zaskrbljenost in opozorili na zlorabo injekcij za druge namene, kot pa za predvidene – zdravljenje sladkorne bolezni in debelosti.
Zato so se ljudje v iskanju rešitev za hujšanje začeli vračati k starodavni modrosti. To je pripeljalo do ponovnega odkritja dveh rastlin, ki posnemata učinke injekcij, vendar nimata škodljivih učinkov.
Vendar si velika farmacevtska podjetja in njihovi lobisti obupno prizadevajo, da bi ti dve starodavni rešitvi skrili javnosti, saj sta veliko cenejši in ogrožata njihov večmilijonski monopol.
Eno najstarejših in najosnovnejših ajurvedskih besedil hvali prvo zdravilno rastlino zaradi njene sposobnosti pospeševanja prebave in presnove, uravnavanja glukoze v krvi ter spodbujanja hujšanja.
Danes so neodvisni raziskovalci te učinke povezali z zaviranjem istega hormona sitosti, na katerega ciljajo injekcije, kar potrjuje, kar so tradicionalni ajurvedski zdravniki vedeli že ves čas.
Največji tekmec te rastline prihaja iz tradicionalne kitajske medicine, kjer je bil prvič dokumentiran v enem od najstarejših kitajskih zeliščnih besedil iz časa dinastije Han.
Tako kot za prvo rastlino je bilo tudi za to kitajsko zelišče dokazano, da lahko stimulira hormon sitosti in vam pomaga pri hujšanju enako učinkovito kot vsem znane injekcije.
Katera starodavna rastlina je torej učinkovitejša pri spodbujanju hujšanja? In ali lahko resnično nadomesti injekcije za hujšanje? Pridružite se nam, ko se bomo poglobili v zgodovino zeliščne modrosti in razkrili skrivnosti ogromnega farmacevtskega imperija, ki stoji za zdravili za hujšanje.
Injekcije za hujšanje vsebujejo različne sintetične peptide, vendar imajo vsi enak cilj – spodbuditi naravni hormon, imenovan glukagonu podoben peptid-1 ali krajše GLP-1.
Ta hormon je odgovoren za občutek sitosti po jedi. „Vašemu telesu sporoča, naj začne z absorpcijo in zavira signale lakote,“ pravi Sinju Sundaresan, črevesni fiziolog na Univerzi Midwestern (vir). Brez GLP-1 bi bilo uravnavanje apetita oslabljeno, zaradi česar se po jedi ne bi mogli počutiti siti.
GLP-1 ima ključno vlogo tudi pri uravnavanju ravni krvnega sladkorja, saj spodbuja izločanje inzulina iz trebušne slinavke kot odgovor na obroke. To pomaga zmanjšati skoke glukoze v krvi in preprečiti željo po sladki ali visokokalorični hrani.
Poleg tega GLP-1 zavira sproščanje hormona glukagona iz trebušne slinavke, kar zmanjša proizvodnjo glukoze v jetrih in dodatno prispeva k uravnavanju krvnega sladkorja.
Poleg tega GLP-1 upočasni hitrost, s katero želodec izprazni svojo vsebino v tanko črevo. Ta zakasnitev praznjenja želodca lahko podaljša občutek sitosti po jedi in prepreči prenajedanje.
S spodbujanjem GLP-1 torej ne vplivamo le na en mehanizem, ki zadeva krvni sladkor. Vplivate na vse tri ključne procese: izločanje inzulina, zaviranje sproščanja glukagona in upočasnitev praznjenja želodca. „Končni rezultat je manjši apetit, daljša sitost in nenazadnje izguba telesne teže,“ zaključuje doktor McGowan, gastroenterolog, specialist medicine debelosti in endobariatrije (vir).
Prav zaradi tega večnivojskega delovanja so injekcije tako učinkovite pri zdravljenju debelosti in sladkorne bolezni.
Vendar pa v nasprotju z naravnimi rešitvami injekcije vzdržujejo visoko raven GLP-1 več tednov in tednov zapored. To lahko vodi do številnih zdravstvenih težav, od katerih so nekatere celo življenjsko nevarne.
Strokovnjaki opozarjajo, da dolgoročni učinki stalne prisotnosti sintetične molekule, ki sporoča sitost in ki je naravno prisotna le nekaj minut po zaužitju hrane, ostajajo neznani (vir).
Za zdaj vemo, da injekcije povzročajo neželene učinke, kot so slabost, bruhanje, utrujenost in okužbe zaradi uporabe igel. Eden od učinkov, o katerih se največ govori, je tudi postarana, povešena koža, do katere pride zaradi hitre izgube telesne teže.
Poleg tega so injekcije povezane tudi z resnejšimi zapleti, kot so pankreatitis, kardiovaskularne težave, bolezni žolčnika in težave z ledvicami.
Kljub temu bi za ljudi, ki se spopadajo s sladkorno boleznijo tipa 2, koristi lahko odtehtale tveganja. „Vprašljivo pa je, ali jih lahko varno uporabljamo pri vseh ljudeh, ki želijo preprosto izgubiti dodatnih 10 do 20 kilogramov,“ pravi dr. A. Enrique Caballero, endokrinolog iz bolnišnice Brigham and Women’s Hospital, ki je raziskovalno povezana z medicinsko fakulteto univerze Harvard (vir).
Raziskave tudi kažejo, da je pri ljudeh, ki uporabljajo injekcije, verjetno, da bodo ponovno pridobili izgubljeno telesno težo. „Ljudje, ki prenehajo jemati ta zdravila, bodo namreč pogosto ponovno pridobili težo, razen če so resnično dosledno in učinkovito spremenili svoje prehranjevalne navade in telesno dejavnost,“ opozarja dr. Caballero.
Vprašanje je, zakaj bi tvegali svoje zdravje, se bali jojo učinka, prenašali bolečine, ki jih povzročajo igle, in plačevali na tisoče evrov, če nam je narava že ponudila dve varni, dostopni in učinkoviti rešitvi?
Prva dokumentirana uporaba te rastline za hujšanje sega v čas dinastije Han in je zapisana v knjigi Shen Nong Ben Cao Jing, enem od najstarejših in najpomembnejših besedil kitajske zeliščne medicine.
Prvotno je bila znana pod imenom Sang Ye (桑叶), danes pa jo poznamo kot belo murvo. Njeni najbolj hvaljeni deli so listi, ki so jih tradicionalno uporabljali za uravnavanje ravni krvnega sladkorja, izboljšanje prebave, zmanjšanje želje po hrani in pomoč pri zdravljenju sladkorne bolezni.
Danes znanstveniki razumejo, da so močne shujševalne lastnosti bele murve posledica njene sposobnosti vplivanja na znani hormon sitosti GLP-1.
Bela murva to stori v dveh korakih. Najprej upočasni razgradnjo ogljikovih hidratov v črevesju, kar pomeni, da sladkor počasneje vstopa v krvni obtok (vir). Telo kot odgovor na to sprosti več GLP-1. Posledica tega so manjši skoki krvnega sladkorja in daljši občutek sitosti.
Študija, ki jo je izvedel Center za prehrano in zdravje Oxford Brookes, je na primer pokazala, da je izvleček listov bele murve zmanjšal najvišjo vrednost glukoze v krvi za 42 % in najvišjo vrednost inzulina za 41 % (vir)!
Nekateri raziskovalci so merili tudi izgubo telesne teže ob jemanju izvlečka bele murve in poročali o neverjetnih rezultatih. Nedavna študija je pokazala, da so udeleženci v povprečju izgubili 9 kilogramov, kar je približno 10 % njihove začetne telesne teže. To so dosegli v samo 3 mesecih (vir).
Dr. Murray, eden od vodilnih svetovnih strokovnjakov na področju naravne medicine, zaključuje: „Ti rezultati povsem jasno kažejo, da lahko uporaba izvlečka murve dramatično pospeši hujšanje pri osebah, ki se poslužujejo diet, in da to verjetno počne z izboljšanjem nadzora nad krvnim sladkorjem (vir).“
Za primerjavo, v obsežni klinični študiji injekcij za hujšanje so bolniki izgubili skoraj 10 % telesne teže. Vendar so bili ti rezultati doseženi v 65 tednih (vir), kar je približno eno leto dlje kot v študiji s kitajskim zeliščem.
Dr. Murray zato pravi: „Namesto da se pustimo zapeljati najnovejšemu 'čudežnemu' izdelku za hujšanje, ki ima le malo (če sploh kakšno) znanstveno podlago, bi se morali potrošniki osredotočiti na tiste naravne izdelke z močnejšim naborom raziskav, ki dokazujejo varnost in učinkovitost (vir).“
Bela murva pa ni edina starodavna rastlina, ki kaže obetavne klinične rezultate pri uravnavanju telesne teže in krvnega sladkorja ter preprečevanju sladkorne bolezni. Njen tekmec izvira iz drugega sistema tradicionalne medicine, ki se je pred približno 5000 leti pojavil na nasprotni strani Himalaje.
Še starejše od bele murve je zelišče za hujšanje, ki izvira iz stare Indije. V tradicionalni ajurvedski medicini je bilo to zelišče izjemno pomembno.
Zato strokovnjaki še danes aktivno preučujejo njene različne načine uporabe, ki so dokumentirani v Charaka Samhiti in Sushruta Samhiti, dveh najstarejših in najbolj avtoritativnih besedilih v ajurvedi.
Eden od najbolj hvaljenih učinkov zelišča je njegova sposobnost krepitve prebavnega ognja, znanega tudi kot agni, za katerega so stari ajurvedski zdravniki verjeli, da je ključnega pomena za razgradnjo hrane, absorpcijo hranil, uravnavanje apetita, lahkotnost po obroku in splošno zdravje.
To starodavno rastlino imenujemo Daruharidra ali indijska robida. Danes vemo, da so njene presnovne in zdravstvene lastnosti posledica berberina, edinstvene aktivne spojine iz družine alkaloidov.
„Raziskave kažejo, da lahko berberin izboljša nadzor nad krvnim sladkorjem, občutljivost na inzulin, krvni tlak, glukozo v krvi na tešče ter zmanjša trigliceride in tako imenovani 'slabi' holesterol, zlasti pri bolnikih s sladkorno boleznijo tipa 2. Vse to je zelo koristno, ko poskušamo doseči optimalno zdravo telesno težo,“ pojasnjuje strokovnjakinja za prehrano Jane Mostowfi (vir).
Učinki berberina na hujšanje so torej tudi posledica njegove sposobnosti uravnavanja krvnega sladkorja, kar vodi k zmanjšanju želje po hrani in manjšemu skladiščenju maščob.
Podobno kot bela murva tudi berberin to doseže z interakcijo s hormonom GLP-1. Vendar se mehanizmi delovanja razlikujejo.
Medtem ko bela murva upočasni presnovo ogljikovih hidratov in posredno spodbuja GLP-1, berberin neposredno poveča izločanje GLP-1 iz črevesnih celic in poveča občutljivost receptorjev GLP-1 v trebušni slinavki in možganih (vir).
Posledica tega je večja občutljivost na inzulin, kar vodi v učinkovitejši vnos glukoze v celice za proizvodnjo energije. Metaanaliza je na primer pokazala, da berberinv povprečju izboljša občutljivost na inzulin za 20,8 % (vir). Posledica tega sta stabilnejša raven krvnega sladkorja in apetit.
Poleg vpliva na občutljivost na inzulin je bilo dokazano, da berberin znižuje raven holesterola v krvi za 23 % in trigliceridov za 12,2 % (vir). To lahko pripomore k izboljšanju lipidnega profila in zmanjšanju tveganja za bolezni srca in ožilja.
S kombinacijo teh učinkov vam berberin pomaga ohraniti zdravje in izgubiti telesno težo, zlasti okoli pasu. Študija, objavljena v reviji Phytomedicine, je poročala o povprečni izgubi 3,5 % čiste telesne maščobe v 12 tednih jemanja berberina (vir).
Poleg tega so raziskovalci v trojno slepi klinični raziskavi, v kateri je sodelovalo več kot 200 udeležencev, primerjali berberin z znanim zdravilom za sladkorno bolezen in ugotovili, da je berberin lahko enako učinkovit pri zniževanju glukoze v krvi kot zdravilo medicinske kakovosti (vir).
Tako je berberin s svojimi močnimi učinki, dokazano varnostjo, naravnim izvorom in dostopnostjo resna grožnja farmacevtskemu imperiju. Toda kako se primerja s kitajskim ekvivalentom, belo murvo?
Berberin povečuje občutljivost na inzulin, pospešuje presnovo glukoze in uravnava presnovo lipidov. Ti učinki pomagajo uravnavati telesno težo, saj preprečujejo kopičenje maščob in zmanjšajo željo po sladki hrani in ogljikovih hidratih.
Na drugi strani bela murva razgrajuje ogljikove hidrate v enostavne sladkorje in zmanjša absorpcijo sladkorja iz hrane. To upočasni skoke krvnega sladkorja po obroku, kar vodi k boljši občutljivosti na inzulin, stabilnemu apetitu in stabilni ravni energije.
Obe rastlini torej pomagata pri hujšanju, vendar to dosežeta z različnimi mehanizmi.
Zato ni vprašanje, katera je boljša, temveč ali lahko delujeta v sinergiji. Odgovor je pritrdilen. Ti dve rastlini lahko skupaj prineseta boljše rezultate kot pri samostojni uporabi.
Vendar pa ne prinašata le dvojnih rezultatov pri hujšanju. Skupaj lahko tudi okrepita splošno zdravje in podaljšata dolgoživost.
Kot že utemeljeno, berberin znižuje raven holesterola in izboljšuje lipidni profil, kar vodi k zmanjšanju tveganja za srce in ožilje.
Berberin tudi odlično ščiti pred oksidativnim stresom in vnetjem, ki sta glavna krivca za staranje in kronične bolezni (vir).
Te zaščitne lastnosti so v kombinaciji z zmožnostjo berberina, da povzroča smrt rakavih celic, preprečuje njihovo razmnoževanje in zavira encime, ki sodelujejo v življenjskem ciklu rakavih celic, spodbudile tudi raziskave uporabe berberina v boju proti rakavim celicam prostate, jeter, kosti in dojk (vir).
„Izkazuje različne biološke aktivnosti in ima dokazane farmakološke učinke, kot so širjenje krvnih žil, zniževanje krvnega tlaka, uravnavanje odpornosti, spodbujanje erekcije penisa, zaviranje vnetja in zdravljenje raka,“ ugotavlja registrirana prehranska terapevtka Helen Perks (vir).
Podobno se tudi bela murva bori proti vnetjem in mikrobom, pomaga nevtralizirati proste radikale in ščiti imunski sistem. Zato raziskave kažejo, da lahko potencialno znižuje slab holesterol (vir), lajša artritis (vir) in se celo bori proti raku (vir).
„Ti farmakološki učinki listov murve so tesno povezani z njihovo fenolno sestavo. Rastlinske fenolne spojine naj bi imele preventivno vlogo proti različnim boleznim zaradi svojih izjemnih antioksidativnih, protimikrobnih in drugih aktivnosti,“ pojasnjujejo avtorji v nedavno objavljenem članku v reviji BMC Chemistry Journal (vir).
Ti dve rastlini torej ne pomagata le pri hujšanju, temveč tudi dolgoročno koristita zdravju. To je v popolnem nasprotju z injekcijami za hujšanje, ki v kratkem obdobju na račun kupcev ustvarijo ogromne dobičke, njim pa ostanejo le dolgovi in dolg seznam zdravstvenih težav.
Injekcije za hujšanje so za velike farmacevtske imperije izjemno donosne, njihovi dobički pa naj bi eksponentno naraščali.
Po podatkih agencije Reuters naj bi bil trg do zgodnjih 2030-ih let vreden kar 150 milijard dolarjev (vir). To je več kot današnji trg zdravljenja raka.
Dansko podjetje, ki stoji za dvema najbolj priljubljenima zdraviloma proti debelosti, zdaj poganja večino gospodarske rasti države. Vpliv je tako velik, da je morala Danska dobiček podjetja izključiti iz svojih letnih gospodarskih statistik (vir).
Ni presenetljivo, da so farmacevtska podjetja, ki proizvajajo injekcije za hujšanje, ista podjetja, ki proizvajajo cepiva COVID-19. Zdaj se zdi, da bodo te korporacije od pandemije debelosti in sladkorne bolezni imele še večji dobiček kot od pandemije koronavirusa.
Zato si big pharma in njeni lobisti prizadevajo spodkopati vse nastajajoče rešitve. Največjo grožnjo jim predstavljajo nutracevtična podjetja, ki razvijajo naravna prehranska dopolnila, ki vplivajo na GLP-1.
Toda kakšna formula bi lahko konkurirala injekcijam za hujšanje? Naši strokovnjaki menijo, da bi rešitev lahko bila kombinacija bele murve in indijske robide.
Zato smo opravili raziskavo, da bi našli prehranska dopolnila, ki vsebujejo vsaj eno od teh starodavnih rastlin. Na naše presenečenje smo našli dopolnilo, ki v eni kapsuli združuje obe.
Sensilab, vodilno nutracevtično podjetje, ki je specializirano za uporabo zelišč in mikrohranil za optimizacijo zdravja, je pred kratkim na trg poslalo MetaboLux, nov izdelek, ki združuje dve najučinkovitejši starodavni rastlini.
Formula vsebuje visoko koncentriran izvleček indijske robide z razmerjem ekstrakcije 40:1. To pomeni, da je ena kapsula enakovredna 20.000 mg indijske robide v prahu.
Poleg tega ta izjemno čist izvleček indijske robide vsebuje vsaj 97 % čistega berberinovega hidroklorida, ki je dokazano varen in učinkovit pri uravnavanju ravni krvnega sladkorja in izboljšanju nadzora glukoze (vir 1, vir 2).
Formula vsebuje tudi patentiran izvleček bele murveReducose®, ki je prav tako visoko koncentriran z ekstrakcijskim razmerjem 50:1.
Ta izvleček, ki je bil klinično preizkušen ljudeh, je pokazal neverjetno sposobnost zmanjševanja skokov glukoze v krvi po obroku in zmanjševanja potreb po inzulinu.
Poleg tega so Sensilabovi strokovnjaki za prehrano formulo obogatili tudi s kromom, mineralom, ki je ključnega pomena za uravnavanje ravni krvnega sladkorja in učinkovito presnovo makrohranil.
Za nameček formula vsebuje tudi izvleček črnega popra z visokim odmerkom piperina, ki deluje kot naravni biološki pospeševalec in izboljša absorpcijo indijske robide in bele murve za 30 %!
Zaradi velikega povpraševanja po MetaboLuxu je takoj ob prihodu na trg, zmanjkalo zalog. Podjetje je obljubilo, da bo povečalo proizvodnjo, da bi zagotovilo razpoložljivost izdelka.
Žal je izdelek še vedno pogosto razprodan, saj se ljudje ob vsaki obnovitvi zalog oskrbijo z več škatlicami. Če boste imeli srečo, boste morda še vedno dobili škatlico zase, preden zmanjka zalog.
Kljub temu da je izdelek na trgu razmeroma nov, mu je uspelo zbrati številne ugodne ocene, ki prihajajo iz vse Evrope. Naša ekipa jih je zbrala nekaj z različnih neodvisnih spletnih strani:
„Moja teža je vedno nihala. Vsako leto sem pridobila 5 kg, vendar mi je običajno uspelo izgubiti večino te teže, ko sem se zares potrudila. Odkar sem prišla v menopavzo, pa se nisem mogla otresti pridobljene teže. Po dveh letih neuspehov sem šla k svojemu lokalnemu zdravniku in ga prosila za zdravljenje s semaglutidom ... vendar mi je rekel, da nisem dovolj debela! Bila sem počaščena in razočarana hkrati. Nato mi je sodelavka predlagala prehransko dopolnilo, imenovano MetaboLux. Po vsem tem boju mi je končno uspelo izgubiti 10 kg in se vrniti na svojo idealno težo.“ - Sabine R., Essen, Nemčija
„Že nekaj let sem prediabetik, vendar je v zadnjem času moj krvni sladkor na tešče narasel na 123 ... Po tednu dni, odkar sem začela jemati te kapsule, sem ga ponovno preverila z domačim glukometrom in padel je na 109 ... Edina pomanjkljivost je razpoložljivost, saj ga od mojega prvega nakupa ni bilo na zalogi ...“ - Maarten R., Brielle, Nizozemska
„Po tem, ko sem imela celo življenje prekomerno telesno težo, sem preizkusila skoraj vse izdelke za hujšanje (razen injekcij, ker me igle strašijo -> diagnosticirana tripanofobija). Kljub dvomom sem se odločila, da poskusim z MetaboLuxom, saj v tem trenutku nisem imela česa izgubiti. Že v enem mesecu sem se znebila petih kilogramov, v naslednjem mesecu pa še devetih. Pred mano je še veliko dela, vendar je to prva stvar, ki je dejansko delovala zame. Zdaj se počutim zelo motivirano in komaj čakam, da še naprej vidim napredek. Od mene dobi pet zvezdic!^^“ Nelly J., Birmingham, Združeno kraljestvo
Viri:
Doucleff, M. (2023, October 30). Less snacking, more satisfaction: Some foods boost levels of an Ozempic-like hormone. NPR. https://www.npr.org/sections/health-shots/2023/10/30/1208883691/diet-ozempic-wegovy-weight-loss-fiber-glp-1-diabetes-barley
Swiss Re Institute. (2023, June 14). Weight-loss injections: miracle drugs or new risks in a bottle? Swiss Re. https://www.swissre.com/institute/research/sonar/sonar2023/weight-loss-injections-drugs-new-risks.html
Solan, M. (2023, November 1). Understanding new weight-loss drugs. Harvard Health. https://www.health.harvard.edu/staying-healthy/understanding-new-weight-loss-drugs
Northrop, A. (2024, June 7). Ozempic for weight loss: Is it safe? What experts say. Forbes Health. https://www.forbes.com/health/weight-loss/ozempic-for-weight-loss/
Thaipitakwong, T., Numhom, S., & Aramwit, P. (2018). Mulberry leaves and their potential effects against cardiometabolic risks: a review of chemical compositions, biological properties and clinical efficacy. Pharmaceutical Biology, 56(1), 109–118. https://doi.org/10.1080/13880209.2018.1424210
Thondre, P. S., Lightowler, H., Ahlstrom, L., & Gallagher, A. (2021). Mulberry leaf extract improves glycaemic response and insulaemic response to sucrose in healthy subjects: results of a randomised, double blind, placebo-controlled study. Nutrition & Metabolism, 18(1). https://doi.org/10.1186/s12986-021-00571-2
Ianiro, G., Toma, E. D., Vitale, A., De Martino, S., Gigante, G., Cammarota, G., Gasbarrini, G., Gasbarrini, A., & Da Villa, G. (2014). P.17.13 WHITE MULBERRY SUPPLEMENTATION AS ADJUVANT TREATMENT OF OBESITY. Digestive and Liver Disease/Digestive and Liver Disease, 46, S124. https://doi.org/10.1016/s1590-8658(14)60368-6
Murray, M. (2017, February 2). Mulberry leaf extract effects on weight loss & blood sugar control. Dr. Michael Murray | Your Natural Medicine Resource. https://doctormurray.com/mulberry-leaf-extract-promotes-weight-control/
Cangeloso, L. (2023, September 12). Berberine: Uses, benefits, supplements and side effects. Forbes Health. https://www.forbes.com/health/supplements/berberine/
Ryan, D. H., Lingvay, I., Deanfield, J., Kahn, S. E., Barros, E., Burguera, B., Colhoun, H. M., Cercato, C., Dicker, D., Horn, D. B., Hovingh, G. K., Jeppesen, O. K., Kokkinos, A., Lincoff, A. M., Meyhöfer, S. M., Oral, T. K., Plutzky, J., Van Beek, A. P., Wilding, J. P. H., & Kushner, R. F. (2024). Long-term weight loss effects of semaglutide in obesity without diabetes in the SELECT trial. Nature Medicine. https://doi.org/10.1038/s41591-024-02996-7
Utami, A. R., Maksum, I. P., & Deawati, Y. (2023). Berberine and its study as an antidiabetic compound. Biology, 12(7), 973. https://doi.org/10.3390/biology12070973
Zamani, M., Zarei, M., Nikbaf-Shandiz, M., Hosseini, S., Shiraseb, F., & Asbaghi, O. (2022). The effects of berberine supplementation on cardiovascular risk factors in adults: A systematic review and dose-response meta-analysis. Frontiers in Nutrition, 9. https://doi.org/10.3389/fnut.2022.1013055
Hu, Y., Ehli, E. A., Kittelsrud, J., Ronan, P. J., Munger, K., Downey, T., Bohlen, K., Callahan, L., Munson, V., Jahnke, M., Marshall, L. L., Nelson, K., Huizenga, P., Hansen, R., Soundy, T. J., & Davies, G. E. (2012). Lipid-lowering effect of berberine in human subjects and rats. Phytomedicine, 19(10), 861–867. https://doi.org/10.1016/j.phymed.2012.05.009
Yang, X., Yang, L., & Zheng, H. (2010). Hypolipidemic and antioxidant effects of mulberry (Morus alba L.) fruit in hyperlipidaemia rats. Food and Chemical Toxicology, 48(8–9), 2374–2379. https://doi.org/10.1016/j.fct.2010.05.074
Kimura, T., Nakagawa, K., Kubota, H., Kojima, Y., Goto, Y., Yamagishi, K., Oita, S., Oikawa, S., & Miyazawa, T. (2007). Food-Grade Mulberry Powder Enriched with 1-Deoxynojirimycin Suppresses the Elevation of Postprandial Blood Glucose in Humans. Journal of Agricultural and Food Chemistry, 55(14), 5869–5874. https://doi.org/10.1021/jf062680g
Sun, Y., Xun, K., Wang, Y., & Chen, X. (2009). A systematic review of the anticancer properties of berberine, a natural product from Chinese herbs. Anti-cancer drugs, 20(9), 757–769. https://doi.org/10.1097/CAD.0b013e328330d95b
Imenshahidi, M., & Hosseinzadeh, H. (2019). Berberine and barberry (Berberis vulgaris): A clinical review. Phytotherapy research:PTR, 33(3), 504–523. https://doi.org/10.1002/ptr.6252
Zarei, A., Changizi-Ashtiyani, S., Taheri, S., & Ramezani, M. (2015). A quick overview on some aspects of endocrinological and therapeutic effects of Berberis vulgaris L. DOAJ (DOAJ: Directory of Open Access Journals), 5(6), 485–497. https://doaj.org/article/2fa9c7144c8848e390086118274eb602
Alam, A. K., Hossain, A. S., Khan, M. A., Kabir, S. R., Reza, M. A., Rahman, M. M., Islam, M. S., Rahman, M. a. A., Rashid, M., & Sadik, M. G. (2016). The Antioxidative Fraction of White Mulberry Induces Apoptosis through Regulation of p53 and NFκB in EAC Cells. PloS One, 11(12), e0167536. https://doi.org/10.1371/journal.pone.0167536
Singh, J., & Kakkar, P. (2009). Antihyperglycemic and antioxidant effect of Berberis aristata root extract and its role in regulating carbohydrate metabolism in diabetic rats. Journal of ethnopharmacology, 123(1), 22–26. https://doi.org/10.1016/j.jep.2009.02.038
Li, M., Zhang, H., Zhang, Y., Fan, J., Zhu, J., Gu, X., Li, Z., Zhang, C., Liu, Z., Li, Y., Zang, M., Jin, G., Li, G., & Mi, Y. (2022). Berberine Modulates Macrophage Activation by Inducing Glycolysis. Journal of immunology (Baltimore, Md.: 1950), 208(10), 2309–2318. https://doi.org/10.4049/jimmunol.2100716
Mushtaq, F., Akhtar, M. F., Saleem, A., Sharif, A., Akhtar, B., Askary, A. E., Abdel-Daim, M. M., Javaid, Z., Sohail, K., & Anwar, F. (2022). Berberis aristata DC Extract Counteracts the High Fat Diet-Induced Reproductive Toxicity in Female Wistar Rats via Modulating Oxidative Stress and Resistance to Leptin and Insulin. Endocrine, metabolic & immune disorders drug targets, 22(14), 1390–1402. https://doi.org/10.2174/1871530322666220429125241
Murray, B. A. (2024, February 11). Wegovy, the “Viagra” of weight-loss drugs flying off the shelves. https://www.bbc.com/news/business-68226369
Reuters. (2024, May 28). Weight-loss drug forecasts jump to $150 billion as supply grows. https://www.reuters.com/business/healthcare-pharmaceuticals/weight-loss-drug-forecasts-jump-150-billion-supply-grows-2024-05-28/
Sanjari, M., Shamsinejad, B., Khazaeli, P., Safi, Z., Mirrashidi, F., & Naghibzadeh-Tahami, A. (2020). Safety and efficacy of Berberis integerrima root extract in patients with type 2 diabetes. A parallel intervention based triple blind clinical trial. Journal of Diabetes and Metabolic Disorders, 19(1), 71–80. https://doi.org/10.1007/s40200-019-00478-z
Chen, S., Xi, M., Gao, F., Li, M., Dong, T., Geng, Z., Liu, C., Huang, F., Wang, J., Li, X., Wei, P., & Miao, F. (2023). Evaluation of mulberry leaves’ hypoglycemic properties and hypoglycemic mechanisms. Frontiers in Pharmacology, 14. https://doi.org/10.3389/fphar.2023.1045309
Stokes, V. (2023b, June 13). “Nature’s Ozempic”: Can Berberine really help you lose weight? Healthline. https://www.healthline.com/health-news/natures-ozempic-can-berberine-really-help-you-lose-weight
Wang, Z., Tang, C., Xiao, G., Dai, F., Lin, S., Li, Z., & Luo, G. (2021). Comparison of free and bound phenolic compositions and antioxidant activities of leaves from different mulberry varieties. BMC Chemistry, 15(1). https://doi.org/10.1186/s13065-021-00747-0
Izbrani izdelki za vas