5 trikov za uspešno telovadbo

17. jun. 2014

Če ste prepričani, da je pravi način za izgubo vaših kilogramov povečana mera telesne vadbe, ne dieta ali kombinacija tega dvojega, potem vam razkrivamo, kako lahko dosežete učinkovito vadbo, ki vam ne bo vzela veliko časa.

Najučinkovitejša vadba za hujšanje je tista z visoko intentzivnostjo, ki vaš srčni utrip pospeši tudi na 90% maksimalne vzdržljivosti. (Foto: 123rf.com)

Ne pijte alkohola pred in po vadbi

Če si po vadbi privoščite eno veliko pivo, ki ima v povprečju 250 kalorij, v veliki meri izničite učinek pravkar opravljene vadbe. Kalorije alkohola imenujemo»prazne« kalorije, saj alkoholne pijače vsebujejo le zanemarljive količine za telo pomembnih hranljivih snovi.

Presežek kalorij pridobljenih iz alkohola se tako shrani le kot dodatna maščoba. Poleg tega alkohol ovira absorpcijo in porabo večih vitaminov in mineralov, zaradi česar se upočasni presnova beljakovin in ogljikovih hidratov.

Izberite visokointenzivno vadbo

Gre za vadbo, ki sicer lahko traja tudi le 20 minut, a ker vaš srčni utrip drži na 90% maksimalne vdržljivosti, pokuri izjemno količino kalorij in močno povečuje vzdržljivost.

Odločitev za takšno vadbo je primerna le, če ste zdravi, predvsem pa imate zdravo in močno srce. Če do zdaj niste bili športno aktivni, začnite z lažjimi vajami, ki bodo sčasoma povečevale vašo kondicijo.

Primer visokointenzivne vadbe

  • Oprema: Tekaški trak v fitnessu in merilnik srčnega utripa.
  • Ogrevanje: Hitro hodite v hud klanec 4 do 8 minut. Ustavite se in pretegnite.
  • Šprint: Zravnajte tekaško površino in šprintajte z vso močjo 30 sekund. Svoj srčni utrip pripeljite do 90% maximuma. Upočasnite tek in zmerno tecite še 3 minute.
  • Počepi: Stopite s tekaškega traku in naredite 15 do 20 skokov iz počepa.
  • Sklece: Pojdite na vse 4 in naredite 15 do 12 sklec.
  • Šprint: Stopite nazaj na tekaško stezo, šprintajte z vso močjo 30 sekund.
  • Svoj srčni utrip pripeljite do 90% maximuma. Upočasnite tek in zmerno tecite še 3 minute
  • Ponovitev: Ponovite sekvenco do izčrpanosti.

Povečajte učinkovitost vadbe s topilci maščob

Priljubljena vrsta prehranskih dopolnil aktivnih ljudi so topilci maščob, sajpovečajo učinek telesne vadbe oz. pospešijo topljenje maščob po fizični aktivnosti. Naravni topilec maščob, kot je Malinie, zaužijte 20 minut pred fizično aktivnostjo.

Ne uničite trdega dela

Vam ob povečani fizični aktivnosti paše sladko? Sladice za telo nimajo nobene konkretne nutricionistične vrednosti. Vseeno se nekateri sladicam težko uprejo.

Če ste med njimi tudi vi, poiščite prehransko dopolnilo, ki preprečuje absorpcijo sladkorja in nihanje inzulina. Tako deluje SlimGo Sugar Blocker, ki zmanjšuje negativne učinke zaužitih sladkarij, hkrati pa preprečuje željo po sladki in teki hrani.

Oznake