Ženskam pozimi najbolj primanjkuje teh mikrohranil

Poglejmo si dejstvo: 86 % Evropejcev ne zaužije priporočenih 5 porcij sadja ali zelenjave na dan. To pa je še posebej težavno v hladnejših mesecih, ko naše telo potrebuje še več podpore.

Dejstvo je, da zaradi hitrega načina življenja, ki je danes poznan vsem, neverjetno težko zaužijemo priporočenih 5 porcij sadja in zelenjave na teden, kaj šele na dan. Za uravnoteženo prehrano je potrebna predanost, čas, denar in veliko truda. To pa pogosto pomeni, da svojemu telesu zagotovimo le tisti minimum, ki je potreben za vzdrževanje optimalnega zdravja in dobrega počutja.

Zakaj ženske težje dosežejo zadostno raven vitaminov v telesu?

Pogoste diete, izpuščanje obrokov, pomanjkanje spanca, stres, sezonske spremembe, hormonska nihanja v telesu in menstrualni cikli prispevajo k različnim prehranskim potrebam pri ženskah.

Mnoge ženske, ki poskušajo združiti kariero, družino, odgovornosti, opravila, gospodinjska dela in ostale vsakodnevne dejavnosti, zelo težko sledijo uravnoteženi prehrani.

Poleg tega je zelo težko v zadostnih količinah dobiti vsa hranila in vitamine iz hrane. Nekatera (na primer vitamin D, vitamin K in omega-3 maščobne kisline) so v naravnih virih hrane prisotna v izredno majhnih količinah, ostala hranila, ki jih zaužijemo skupaj s temi, pa lahko celo ovirajo njihovo absorpcijo.

Pogosta hranila, ki jih ženskam primanjkuje

Čeprav je neoptimalni vnos vitaminov in mineralov pogost pri obeh spolih, žensko telo ponavadi pogreša naslednje:

  • Vitamin D3 – do 70 % evropskega prebivalstva ima nizko raven tega vitamina.
  • Neravnovesje med omega 3 in omega 6 – uživamo preveč omega 6 in premalo omega 3, zato ima več kot 95 % odraslih prenizko raven omega 3.
  • Železo – ženske so bolj nagnjene k pomanjkanju železa zaradi menstruacije, nosečnosti in dojenja.
  • Vitamin B12 – približno 20 % prebivalstva, zlasti vegetarijancev in veganov, ima prenizko raven vitamina B12.
  • Vitamin E – približno 20 % Evropejcev ne uživa dovolj vitamina E.
  • Biotin – 38 % žensk, ki ima težave z izpadanjem las, trpi za pomanjkanjem biotina.
  • Vitamin K2 – do 31 % odraslih trpi za pomanjkanjem vitamina K.
  • Folat – več kot 50 % prebivalstva ne more v celoti presnavljati folata v bioaktivno obliko.

Vse te težave se lahko pojavljajo skozi vse leto, vendar so mnoge izmed njih pogostejše pozimi, ker manj časa preživimo na prostem na soncu, uživamo manj svežih pridelkov in jemo manj raznoliko ter neuravnoteženo.

Kako opazimo, da telo nima dovolj mikrohranil?

Mnogim ženskam primanjkuje več hranil hkrati, kar lahko privede do različnih znakov, ki se pogosto spregledajo in veljajo za "normalen" del sodobnega hitrega in stresnega življenja.

Utrujenost in mišična oslabelost

Dva najpogostejša znaka, da vam morda primanjkuje nekaj hranil, sta mišična oslabelost in utrujenost. Morda niste samo utrujeni od pomanjkanja spanca, preveč dela ali prevelike zagnanosti.

Če se vam zdi, da utrujenost ne pojenja tudi po tem, ko počivate in si napolnite baterije, je to morda posledica nizke ravni vitamina D, železa, vitamina B12 in celo folata.

Oslabljen imunski sistem

Čeprav je oslabljen imunski sistem v hladnejših mesecih izjemno pogost pojav, ker preživimo preveč časa v zaprtih prostorih (kar nas ne izpostavlja le mikrobom, ampak lahko vodi tudi v pomanjkanje vitamina D), lahko do oslabitve imunskega sistema privede tudi pomanjkanje mikrohranil v telesu.

Pomanjkanje železa, vitamina B12, folata in vitamina E lahko vodi tudi v oslabljen imunski sistem, ki se ne more upreti mikrobom. Pozimi je še težje uživati ​​sveže sadje in zelenjavo, zato je pomanjkanje vitaminov in mineralov še pogostejše kot preostanek leta.

Možganska megla

Pozabljivost in nizka koncentracija nista le nekaj, česar bi se morali znebiti, saj sta posledici stresnega načina življenja. Pogosto lahko te posledice izboljšamo z ustreznim vnosom DHA (omega 3 maščobne kisline), železa, biotina, vitamina B12 in folata.

Izpadanje las, krhki nohti in težave s kožo

Čeprav vse težave z izpadanjem las, nohti in kožo niso posledica pomanjkljivosti mikrohranil, se je pokazalo, da približno 38 % ženskam, ki imajo težavev z izpadanjem las, primanjkuje biotin.

Težave s krvjo, celicami, kostmi in srcem

Slabokrvnost je še vedno najbolj razširjena posledica slabega načina prehranjevanja na svetu in je najpogostejša pri ženskah, večkrat zaradi pomanjkanja železa; vitamin B12 in folat pa sta lahko tudi koristna v boju proti tej težavi.

Krhke kosti so pri starejših ženskah pogostejša težava kot pri moških in uživanje ustreznih količin vitamina D3 in vitamina K2 skozi vse življenje vam lahko pomaga ohraniti kosti močne. Ta dva vitamina pa ščitita tudi vaše srce.

Kakšen je najboljši način, da se izognete nizki ravni vitaminov in mineralov?

Zdaj imate vse potrebne informacije, da ugotovite, ali potrebujete dodatno pomoč. Lahko:

  • poskušate zaužiti več hrane, bogate z določenimi hranili in
  • izberete prehranska dopolnila, ki vsebujejo priporočene dnevne količine ključnih mikrohranil in so preprost in trajnosten način za zagotovitev optimalne dnevne potrebe po njih.

Ker pa se vse pomanjkljivosti hranil ne kažejo v očitnih simptomih in vsa prehranska dopolnila niso enaka, to morda ni najboljši pristop.

Namesto da vsak dan zaužijete vrsto različnih kapsul, da bi v telo vnesli tisto priporočeno dnevno količino vsega ter poskušate ugotoviti še najboljši čas in način, kako jih zaužiti, da zagotovite največjo absorpcijo, med jemanjem pa doživite različne vrste nelagodja (od ribjega priokusa, do okusa po železu in težav z zgago), izberite raje rešitev, ki vsa potrebna hranila združuje v samo 1 kaspuli.

AVENOBO Lady Multivitamin je edinstvena kapsula ''vse v enem''

AVENOBO Lady Multivitamin kapsule vsebujejo najpomembnejša mikrohranila, ki jih ženska potrebuje, z najboljšimi možnimi vitamini in minerali v bioaktivnih in biorazpoložljivih oblikah.

AVENOBO Lady ima edinstven sistem kapsula v kapsuli, ki preprečuje, da bi se trdne in mokre sestavine pomešale, in tako zagotavlja največjo stabilnost in učinkovitost. Zaradi tega se močno razlikujejo od drugih primerljivih izdelkov, saj je stopnja absorpcije pri Lady Multivitamin mnogo boljša od tiste, ki jo običajno najdete v multivitaminskih prehranski dopolnilih.

Zunanja kapsula vsebuje tekoče sestavine – omega 3 (293 mg DHA) iz ultra čistega ribjega olja in 20 µg vitamina D3 – medtem ko notranja kapsula vsebuje trdne sestavine (železo, vitamin B12, folna kislina (folat), biotin in vitamin E), ki so v obliki pametnih kroglic, ki se postopoma sproščajo skozi tanko črevo – na idealnem mestu za absorpcijo mikrohranil.

Za vas to pomeni poenostavitev vsakodnevne rutine uživanja osnovnih prehranskih dopolnil, za vaše telo pa, da lahko ta hranila čim bolj učinkovito absorbira in porabi.

Čeprav naš imunski sistem v hladnejših mesecih še posebej potrebuje multivitaminsko podporo, lahko kapsule AVENOBO Lady Multivitamin jemljete skozi vse leto.

Izbrani izdelki za vas

VITAMINI IN MINERALI
-30%
Akcijska cena 20,99 € Redna cena 29,99 €
Ogled izdelka