Kako shujšati 6 kilogramov s kratko hojo?

18. sep. 2018

Redna vadba je nujna za zdravje. To vedno slišite. Ampak kaj, ko nimate časa ali kondicije ali volje ali pojma, kako začeti. Poglejte, kako lahko samo z nekaj drobnimi spremembami shujšate tudi 6 kilogramov, ne da bi sploh opazili.

1) Samo z 20 prehojenimi stopnicami pokurite 3 kilograme

Namesto dvigala pojdite po stopnicah. Vemo, to ste slišali že milijonkrat. Ampak je res. Pomislite, če boste prehodili samo dve liniji stopnic na dan, kar je v povprečju 20 stopnic, boste pokurili dovolj kalorij, da boste stopili 3 kilograme na leto! Obenem boste okrepili kosti in mišice na nogah ter zmanjšali tveganje za srčno-žilne bolezni in sladkorno bolezen.

Zato si zastavite za cilj, da boste prehodili določeno število stopnic na dan – na primer 60. Tipična linija stopnic ima okrog 10 stopnic, kar pomeni, da jih bo treba prehoditi 6. In ni jih treba prehoditi vseh naenkrat!

2) Z 10-minutnim sprehodom do službe in nazaj pokurite 1,5 kilograma

Vemo, vedno se vam mudi v službo ali po opravkih. Ampak če je vaš cilj shujšati in izboljšati kondicijo, potem se res splača si vzeti 10 minut več na dan.

Že če boste na primer parkirali tik blizu vhoda v trgovino, boste v 20 korakih do vhoda. Običajno se vam to zdi fajn. Z vidika hujšanja in kondicije pa raje parkirajte čim dlje. Prehodili boste vsaj 200 korakov več. Če nakupujete 2x na teden, bo to dodatnih 20.000 korakov na leto!

Če še enako naredite, ko greste v službo – torej parkirate malo dlje in se 5 minut sprehodite v eno smer – boste v obe smeri naredili 1000 korakov več na dan. V enem mesecu je to 20.000 korakov (ali okrog 860 pokurjenih kalorij), v enem letu pa se nabere za kar 240.000 korakov in 10.320 kalorij! To pomeni 1,5 kilograma manj v enem letu!

Še boljši učinek boste dosegli, če greste na 10-minutni hitri sprehod med malico. Skupaj s sprehodom v službo lahko tako izgubite 3 kilograme odvečne teže! Pa še hrbtne in druge mišice boste raztegnili, zadihali malce svežega zraka, se sprostili in zbistrili misli!

3) Uporabljajte javni prevoz in pokurite 3 kilograme

Uporaba javnega prevoza je zdrava in ekološka odločitev. Čista zmaga! No, takoj za kolesarjenjem. Ljudje, ki uporabljajo javni prevoz, so pogosto bolj zdravi.

To je potrdila tudi študija, objavljena leta 2011 v American Journal of Preventative Medicine. Analizirali so prebivalce ameriškega mesta Charlotte, ki so dobili novo vlakovno povezavo. Tisti, ki so začeli uporabljati vlak za pot v službo, so v 18 mesecih v povprečju izgubili 3 kilograme. Obenem so imeli kar za 81 % manjše tveganje, da se bodo zredili.

Zakaj? Zato ker so se delavci morali sprehoditi od postajališča do službe (in nazaj) bistveno dlje, kot če bi se pripeljali z avtom – v povprečju 1,6 kilometra.

Hujšajte tudi, ko ne počnete prav ničesar – z BootBurn ACTIVE

Če pa bi radi porabili še več kalorij in se rešili še več odvečne maščobe ali če vam kak dan pač ne znese opraviti dovolj korakov, pomagajo tudi naravni izvlečki nekaterih rastlin.

BootBurn ACTIVE vsebuje kombinacijo vrhunskis sestavin L-karnitin, papaja, B-kompleks (8 vitaminov B-skupine), gvarana, zeleni čaj in čaj mate. Pospeši metabolizem ter zavira absorpcijo sladkorja iz zaužite hrane in tako spodbuja porabo maščobe kot glavnega vira energije.

Poskušajte slediti zgornjim napotkom, vsak korak šteje!

Viri:

  1. https://hr.duke.edu/wellness/exercise-fitness/take-stairs/benefits-taking-stairs
  2. https://www.nytimes.com/2009/02/19/health/nutrition/19fitness.html
  3. http://www.athleteinme.com/ArticleView.aspx?id=296
  4. https://www.telegraph.co.uk/news/health/news/7861343/Public-transport-is-good-for-your-health-and-your-wallet-according-to-scientists.html
  5. MacDonald JM, Stokes RJ, Cohen DA, Kofner A, Ridgeway GK. The Effect of Light Rail Transit on Body Mass Index and Physical Activity. American journal of preventive medicine. 2010;39(2):105-112.