Zakaj je kompliciranje okrog prehrane in jedilnikov odveč?

Zakaj je kompliciranje okrog prehrane in jedilnikov odveč?

14. apr. 2017

Tudi vi ugotavljate, da je preštevanje kalorij, tehtanje hrane in določanje velikosti obrokov nadvse zamudno opravilo? Obenem pa duhamorno? Veste kaj, ni vam več treba izgubljati časa s tem! Zdaj lahko vse te funkcije nadomestite z »napravo«, ki je ni treba naložiti s spleta, kupiti, polniti ali osveževati – vašo dlanjo. 

Na sliki Vaniljev odpustek, eden od receptov, ki jih je pripravil kuharski dvojec Tejani Kitch'n. Dvojec Tejani Kitch'n je tudi avtor SlimJOY prehranskega načrta. 

Zveni preprosto in takšno tudi je. Vaša dlan je lahko vaše novo merilo za vse skupine živil. S pomočjo vaše dlani in prstov lahko določite, koliko česa smete pojesti, če želite hujšati in uživati v svoji novi postavi.

Naj bo dlan vaš shujševalni kompas

Če boste upoštevali spodnje napotke, boste moški s od 3 do 4 obroki na dan zaužili od 2.300 do 3000 kalorij na dan, ženske pa od 1.200 do 1.500 kalorij. Obenem pa boste poskrbeli, da bo vaše telo dobilo vse pomembne hranilne snovi, ki jih nujno potrebuje in ki vam bodo v oporo pri doseganju zaželene telesne teže.

 

To je način, po katerem se boste prehranjevali. Za ženske velja ena pest oziroma ena dlan, za moške podvojena količina. 

Vaš nakupovalni seznam

Beljakovine

Izberite manj mastno meso, najraje perutnino, tudi teletino, mlado govedino in divjačino. Izberite naraven pršut, takšnega, ki je brez dodanih aditivov, dimljen losos ali kakšno drugo dimljeno ribo. Dovoljene so tudi ribe in morski sadeži. Posežite po jajcih, siru in jogurtu.

Zelenjava

Priporočamo zeleno zelenjavo (špinačo, solato, zeleno, por, brokoli, kitajsko zelje, peteršilj, ohrovt itd.), oranžno (buča, kurkuma, sladki krompir, korenje itd.), belo (koren peteršilja, česen, čebula, koromač itd.), vijolična (jajčevec, rdeča pesa, rdeče zelje itd.) in rdečo zelenjavo (paradižnik, čili, rdekvice itd.).

Ogljikovi hidrati

Izberite polnozrnate žitarice, kot so pšenica, rjavi riž, pira, ajda, oves, koruza, ječmen, kvinoja, kamut, kuskus in druge, izdelke iz polnozrnatih žit, vse od moke, kosmičev, zdroba, kruha pa vse do testnin, stročnin, kot so fižol, strošji fižol, grah, leča, čičerika in soja, ter sadje - priporočamo jagodičevje, jabolko, hruška, lubenica, grenivka in brusnice. 

Priporočamo, da sadje uživate tudi za malico, še posebej če med glavnimi obroki niste zaužili odmerka ogljikovih hidratov oziroma prilagodite odmerke čez dan. 

Maščobe

Uporabljajte hladno stiskana nerafinirana olja (oljčno, kokosovo itd.), oreški (orehi, lešniki, indijski oreški, mandlji), semena (laneno, sezamovo, bučno, sončnično, chia) in olja iz njih.

Vse te napotke, vključno z razlago novih prehranskih smernic ter slastnimi in obenem vitkimi recepti kuharskega dvojca Tejani Kitch'n dobite v knjižici receptom SlimJOY prehranski načrt by Tejani

Da se boste res trajno rešili odvečnih kilogramov, pa vam priporočamo celosten pristop do hujšanja, ki poleg SlimJOY prehranskega načrta vključuje še vrhunske naravne izdelke za hujšanje, DVD z 20-minutno vadbo za intenzivno topljenje maščob in podporo Sensilab svetovalcev. Vse to smo združili v paket FULL BODY SlimJOY program.