Pasti pri nakupu omega 3

Pasti pri nakupu omega 3

12. avg. 2015

Vas zanima, kaj sploh so omega 3 maščobne kisline? Potem pričnite z branjem tukaj »

Jemanje omega 3 maščobnih kislin je lahko preprosto, če uporabljamo kakovostne in preverjene izdelke. Pri nakupu moramo paziti na več stvari – nekaj jih navajamo v nadaljevanju.

Priporočen dnevni odmerek omega 3

Omega 3 maščobne kisline so izrednega pomena v človeški prehrani. Minimalni dnevni priporočen vnos naj bi bil 1,1 g na dan za ženske in 1,6 g na dan za moške.

Vsebnost EPK in DHK

Pri jemanju pa moramo paziti tudi na kakovost izdelka in sicer na razmerje eikozapentanoične (EPK) in dokozaheksaenoične (DHK) maščobne kisline.

Omega 3 maščobni kislini EPA in DHA sta zelo pomembni v našem telesu, saj sta odgovorni za vrsto pozitivnih stranskih učinkov. Svetovna zdravstvena organizacija priporoča, da za doseganje pozitivnih rezultatov zaužijemo vsaj 300 mg EPK in DHK dnevno.

Razmerje med omega 3 in omega 6

Po priporočilih zdravstvenih strokovnjakov naj bi bilo ustrezno razmerje med omega 6 in omega 3 maščobnimi kislinami nekje med 2:1 in 3:1. Takšno razmerje lahko dosežemo, če se izogibamo prekomernemu vnosu rastlinskih maščob in predelane hrane, povečamo pa vnos morske hrane in rib, predvsem inčunov, sardel, lososa in ostalih hladno morskih rib.

Preberite o kakovostni rešitvi, ki omogoča jemanje omega 3 v optimalnem razmerju »

Ali poznate SensOmega?

  • vsebujejo najčistejše ribje olje
  • vsebujejo več kot 65 % omega 3 maščobnih kislin
  • vsebujejo kar 33 % EPA in 22 % DHA
  • ne povzročajo spahovanja ali neprijetnega okusa po ribah
  • NAJCENEJŠE omega 3 kapsule v Sloveniji: pri nakupu paketa 2+2 GRATISena kapsula stane le 0,07€!

Nadaljujte z branjem:

OMEGA 3 | Kaj so omega 3? | Simptomi pomanjkanja omega 3 | Pasti pri nakupu omega 3 | Omega 3 in srce | Omega 3 in holesterol | Omega 3 in šport | Omega 3 in hujšanje | Omega 3 in staranje | Omega 3 in nosečnost | Omega 3 v prehrani | Zakaj priporočamo SensOmega?