Popočitniška depresija pesti 30 % ljudi. Kaj pomaga?

17. avg. 2018

Za številne med nami je vrnitev s počitnic v vsakodnevno resničnost, zapolnjeno z dolžnostmi in obveznostmi, zelo stresna. Povezana je z motnjami razpoloženja, ki se jih je prijelo ime popočitniški bluz, popočitniški stres ali popočitniška depresija. Da bi čim dlje ohranili spočitost in lepe spomine s počitnic, vam predlagamo nekaj novega.

Nepregledna vrsta mailov, kupi položnic, pranje, pospravljanje, odvečni kilogrami zaradi sproščenega poležavanja na plaži ob hladnem pivu, pomanjkanje spanja, »našponan« urnik … Skratka, kruta resničnost je tisto, kar številne spravi v slabo voljo, ki se kar naseli v nas in se nas oklepa.

Med čustvi, ki prevladujejo v popočitniški depresiji, so brezvoljnost, otožnost, razdražljivost, negotovost, nesigurnost vase, strah »ali bom zmogel« in nemir.

Kako ublažiti popočitniško depresijo?

1)      Zastavite si seznam prioritet

Pripravite se na vrnitev. Na hitro preglejte, katere obveznosti in naloge vas čakajo ter jih razvrstite po prioriteti. Torej, zastavite si kratkoročne cilje – nekaj za danes, nekaj za jutri, nekaj za naslednji teden … Nemogoče je, da je vse tako nujno, da mora biti opravljeno še danes! Bodite realni in prijazni do sebe.

2)      Vrnite se sredi tedna

Če boste nazaj v službi v sredo ali četrtek, bo delovni teden hitreje minil in boste imeli čas za mirno prilagajanje na vrnitev domov še čez konec tedna. Ker želite ublažiti stres vrnitve v »resnično« življenje, si ne naložite cel kup obveznosti za čez vikend. Osredotočite se na to, kar vas sprošča.

3)      Alkohola in kave čim manj

Alkohol nam samo prehodno ponuja sprostitev, ko pa ta učinek zbledi, se negativna čustva poglobijo. Zato se mu raje izognite in za sprostitev pojdite na sprehod. Kava pa v stresnih okoliščinah preprečuje umiritev in moti spanec. Če potrebujete nekaj, da vas predrami, je nasvet enak prejšnjemu – povečajte prekrvavitev in dotok kisika v možgane z vadbo. Dovolj bo že nekaj poskokov ali razgibavanje na mestu.

4)      Novost: MoodLux – naravni antidepresiv

Običajno popočitniška depresija mine v roku 10-15 dni. Če traja dlje, se vsekakor posvetujte z zdravnikom. Izjemno učinkovita pomoč pri sprostitvi so tehnike globokega dihanja in meditacija, ampak pogosto nam za te metode zmanjka motivacije.

V takšnih okoliščinah potrebujemo nekaj, kar na prijazen način sprosti telo ter zmanjša občutke tesnobe, skrbi in nemira. MoodLux vsebuje 3 učinkovine, ki nam v sinergiji ponujajo psihološko oporo, ko to najbolj potrebujemo: patentiran ekstrakt sladke pomaranče SerenzoTM, ekstrakt granatnega jabolka in vitamin B6. MoodLux poskrbi za normalno delovanje živčnega sistema in dvigne raven energije, kar je osnova dobrega počutja.

Klinična študija učinkovitosti MoodLuxa: 50 % manj tesnobe

Kot je pokazala klinična študija, redno uživanje glavne učinkovine v MoodLuxu za 50 % zmanjša tesnobo, 87,5 % uporabnikov pa je prepričal z učinkovitostjo.

Naj spočitost s počitnic traja čim dlje!