Prazničnih 5 - ali kako preživeti december

30. nov. 2015

Med prazniki najbolj od vsega trpi naše črevesje, saj ga ravno takrat preobremenimo z obilico hrane in seveda tudi alkohola. Za vas in vaše črevesje smo pripravili 5 prazničnih trikov, s katerimi boste pritisk na črevesje zmanjšali in mu pomagali prebroditi mesec poln zabav. 

 

1.      KAKOVOSTEN SPANEC

Poznate vse koristi dobrega spanca? Boljši spanec seveda pomeni več energije, boljšo koncentracijo in osredotočenost skozi dan, kar pa morda niste vedeli – dober spanec vpliva tudi na vaš metabolizem. Če boste spali v hladnejši sobi (18 - 23°C), bo med spanjem aktivno tudi vaše telo, ki vas bo ogrevalo. S tem se bo aktiviral tudi vaš metabolizem in vam hkrati pomagal porabiti odvečne kalorije

2.      PIJTE ZELENI ČAJ

Zaradi vseh pozitivnih lastnosti postaja zeleni čaj vedno bolj popularen. Raziskave so pokazale, da med zelenim čajem in obsegom pasu obstaja pomembna povezava. Močni antioksidanti, ki so prisotni predvsem v zelenih čajih (tudi v nekaterih črnih), pripomorejo k zmanjšanju absorpcije maščob. Pomembno je le, da čaj vedno pijete brez sladkorja. 

3.      KUHAJTE DOMA

Verjamemo, da bo ob vseh zabavah le redko čas za domačo kuho. Vendar smo prepričani, da lahko kakšen dan zabavo prestavite k sebi domov in goste vi presenetite s svojimi kuharskimi sposobnostmi! Kuhajte z veliko sveže zelenjave, beljakovinami (belo ali rdeče meso, ribe, morski sadeži), ogibajte pa se preobilici ogljikovih hidratov.

Vam zaupamo dodaten trik? S počasnejšim grizenjem in manjšimi grižljaji bodo vaši možgani mislili, da ste pojedli več ste pojedli v resnici. Tako ne bo prišlo do »prenažrtja« in preobremenitve celotnega črevesja. 

4.      OMEJITE KALORIJE Z IZBIRO PIJAČE

V decembrskem času vsi podležemo kuhanim vinom in sladkim likerjem, ki imajo ogromno kalorij in so izredno redilni. Poleg tega bodo vplivali na povečanje apetita, zaradi česar je bolj verjetno, da boste pojedli več kot bi sicer. Namesto sladkih pijač se odločite za kozarec vina ali šampanjca (80-100 kcal), prav tako se ju običajno srka, kar omejuje vnos kalorij in tudi zmanjšuje mačka.

Za primerjavo: Ena merica vodke, ruma ali gina vsebuje 100 kcal. Vnos kalorij pa še potrojimo, ko jim dodamo sladke, gazirane pijače.

5.      ZAŠČITITE SE S KAPSULAMI SymBiotic+

Vsakodnevno uživanje kombinacije prebiotikov in probiotikov ima vrsto pozitivnih učinkov, saj pomagajo vzdrževati zdravo črevesno mikrofloro in ugodno delujejo na prebavo. Pozitivno vplivajo tudi na izboljšanje imunskega sistema, poskrbijo za zdrav in sijoč izgled vaše kože, izboljšujejo razpoloženje, poleg vsega pa še zmanjšujejo občutek anksioznosti in izboljšajo komunikacijo ter spomin.