5 razlogov, zakaj morate poleti nujno jemati magnezij

22. jun. 2018

Magnezij je zelo pomemben mineral. Brez njega bi bili kot žarnica brez elektrike. Brez magnezija še veke ne bi mogli dvigniti ali pa bi ta nenehno trzala, telo pa bi bilo neprestano v krču. Ta scenarij pa ni tako daleč od resnice, saj je pomanjkanje magnezija dandanes vedno pogostejše. Vas zanima zakaj se poleti pomanjkanje magnezija poveča?

Edini način, kako magnezij lahko dobimo, je iz hrane, predvsem zelenolistne zelenjave, oreščkov in semen. Ne samo, da tega pojemo bolj malo, težava je tudi, da magnezija izločamo več, kot ga zaužijemo. Tako je pomanjkanje magnezija iz dneva v dan večje, naše počutje pa slabše. Poleti je izločanje magnezija še posebej izrazito.

1. Poletna vročina

Poleti, ko so temperature višje, se tudi potenje poveča. S potenjem naše telo uravnava notranjo temperaturo. Vendar se s potenjem poleg vode izločajo tudi dragoceni minerali, med drugim pospešeno izgubljamo ravno magnezij. Tako mnogo hitreje pride do pomanjkanja magnezija in posledično do krčev, utrujenosti, vrtoglavice in izrazite nepotešljive žeje, ki je posledica porušenega mineralnega ravnovesja v telesu.

2. Pikniki in poletni koktejli

Poletje je sinonim za večerna druženja, ko radi posežemo po raznih osvežilnih pijačah, ki so pogosto presladke. Priljubljena so tudi druženja, kot so pikniki in službene zabave, kjer se ne moremo upreti vsem tistim (preslanim) dobrotam z žara. Kaj sledi? Sol in sladkor povzročita povečano žejo, povečano pitje in povečano izločanje magnezija z urinom. Premastna hrana pa upočasni sposobnost telesa, da izkoristi magnezij iz hrane.

3. Aktivne počitnice

Plavanje, srfanje, kajtanje, planinarjenje, kolesarjenje … Še posebno tisti, ki imate radi aktivne počitnice, veste, kako je neprijetno, če vas na počitnicah prehitro premaga utrujenost in vam zmanjka motivacije za vse zabavne reči, ki ste jih načrtovali. Če imate tudi težave z utrujenostjo in mišičnimi krči, potem ste lahko prepričani, da vam zelo verjetno primanjkuje magnezija.

4. Pogosti obiski stranišča

Ali ste vedeli, da potovalna driska, ki ogrožajo potnike, daleč na prvem mestu? Do 55 % ljudi, ki potujejo v eksotične in manj razvite kraje, zboli za potovalno drisko, od teh jih 20 % obleži v postelji, kar 40 % pa je prisiljenih spremeniti potek načrtovanega potovanja. Razlog je okužba običajno prek hrane ali pijače. Med vsemi obiski stranišča pa pospešeno izgubljamo tudi magnezij, zato moramo nujno poskrbeti, da primanjkljaj čimprej nadomestimo.

5. Uravnavanju telesne temperature

Magnezij bi si zaslužil spomenik, glede na to, pri koliko različnih reakcijah je udeležen v telesu – našteli so jih že okrog 800. Ne le da preprečuje mišične krče, utrjuje kosti in zobe ter je nujen za proizvodnjo energije v telesu, ampak lahko tudi zniža krvni pritisk, zmanjša občutenje bolečine in sodeluje tudi pri uravnavanju telesne temperature. To nam poleti še kako prav pride, saj potem lažje prenašamo vročino.

Preprečite pomanjkanje magnezija

Redno uživanje magnezija sprošča mišice in preprečuje mišične krče. Prav tako povečuje vzdržljivost in energijo ter blaži odzive telesa na stres in nas pomiri. Najboljša izbira je naravno pridobljeni magnezij, ki ga naše telo boljše prepozna in posledično lažje absorbira. Takšen je tudi naraven BlueMag ENERGO magnezij, z najboljšo biorazpoložljivostjo z dodanim kofeinom za hitro povišanje ravni energije! Pridobljen je iz morske vode brez uporabe kemičnih topil.