S HIIT smo hitro fit

S HIIT smo hitro fit

21. apr. 2015 | Objavil Irena Pfundner Tkalec

Med kateri tip ljudi sodite – tiste, ki si želijo hitrih učinkov ali tiste, ki želijo ustvariti nov način življenja, ne zgolj hitro spremembo pred poletjem? Če hočete super rezultate v čim krajšem času, je HIIT vadba kot ustvarjena za vas.

Pred poletjem si večina nas želi čim hitrejših sprememb, kajne? Vsekakor pa bi bilo dobro, če tudi po SlimCut izzivu nov način prehranjevanja in gibanja postane del vašega vsakdana.

Sedaj gibanje dopolnjujete z izdelki SlimCut, ki dodatno pripomorejo k topljenju maščob, zato bodo učinki lahko večji, po zaključku izziva, pa le ohranite nekaj novo pridobljenih navad in si s tem zagotovite, da pridobljeno postavo tudi ohranite.

Z redno aktivnostjo in primernim načinom prehranjevanja tudi po izzivu se boste zagotovo izognili grozečemu bumerang učinku, o katerem vsi veliko govorijo.

Kako do najhitrejših rezultatov?

Vas vseeno zanima, kako lahko res na hitro dosežemo kakšno omembe vredno spremembo na telesu? No, znanost o telesu in učinkih gibanja na telo napreduje s svetlobno hitrostjo.

Včasih smo verjeli, da je treba teči maraton, da izgubljamo odvečne kilograme, potem smo se usmerili v dvigovanje uteži, kar naj bi bolj pospeševalo izgorevanje maščob, nato smo ugotovili, da je najbolj učinkovita kombinacija obojega.

Sedaj smo prišli v obdobje, ko znamo v najkrajšem možnem času, doseči največje učinke.

Raziskovalci so ugotovili, kakšna je razlika med šprinterji, ki po postavi zgledajo kot grški bogovi, in maratonci, ob katerih se najpogosteje spomnimo na Kenijce, ki izgledajo kot bi iz Kenije že pritekli in ob tem pozabili karkoli pojesti.

Več kot očitno ima na izgled telesa šprint boljši učinek!

No, tako nekako se je razvil koncept vadbe VIIT, visoko intenzivne intervalne vadbe (ali po angleško HIIT, high intensity interval training).

VIIT ali HIIT vadba je tista, pri kateri se izmenjujejo visokointenzivni intervali z nizkointenzivnimi intervali oz. intervali počitka.

O današnji vadbi

Danes bodo najpomembnejše sekunde! Ja, tudi šteli jih bomo, ampak brez skrbi. Video vadbo smo opremili s števcem, zato da vam ne bo treba v resnici šteti (ali goljufati ;)).

Vadili pa bomo tako, da bomo

  • eno vajo izvajali trideset sekund,
  • nato deset sekund počivali,
  • spet delali novo vajo trideset sekund,
  • počivali deset in tako naprej.

Izmenjavali bomo vaje, kjer si dvigujemo pulz in tiste kjer oblikujemo mišice. Tako bomo ustvarili en lep skupek vaj, ki bodo imele na telo največji učinek.

S takšnim principom vadbe bomo metabolizem aktivirali maksimalno, ki bo pospeše še nekaj časa po vadbi.

Vaša skrivnost so še izdelki SlimCut, ki prav tako poskrbijo za hitrejšo presnovo, zato je učinek dvojni.

Zdaj pa poglejmo trenutno največji hit med vadbami in postanimo čimprej fit! 

Oznake