Potrebujete pomoč, pa ne utegnete vprašati?

Preberite najpogostejša vprašanja (FAQ) glede nakupa, dostave in Sensilab izdelkov.

Pri vas še nisem nikoli naročil. Kako poteka nakup pri vas?

Počaščeni smo, da ste se odločili za prvi nakup v naši trgovini! Nakup je videti tako:

  • Poiščite izdelek, ki ga želite, in ga dodajte v košarico. Odprlo se vam bo okence, ki vam ponudi dve možnosti – da nakupujete naprej ali zaključite nakup. Izberite tisto, kar vam ustreza.
  • Ko boste izbrali vse, kar potrebujete, natančno preglejte košarico, nato pa
  • kliknite na gumb »nadaljuj na vnos podatkov«.
  • Izberite način plačila.
  • Čisto na koncu pozorno preberite podatke o vašem naročilu in potrdite svojo izbiro.
  • V roku 2-3 delovnih dni bo paket prispel na vaš naslov.

Kakšne načine dostave vse nudite?

Izdelke dostavlja GLS Slovenija. Ob dostavi vas bo poklical dostavljavec GLS Slovenija in se z vami dogovoril za prevzem paketa. Paket bo dostavljen na naslov, ki ste ga navedli ob naročilu. Pri nakupu nad 49,99 € je dostava brezplačna.

Kakšne načine plačila nudite?

Izbirate lahko med tremi načini plačila:

  • kreditna kartica
  • PayPal
  • Plačilo po povzetju

Koliko stane dostava na dom?

Če je vrednost paketa manjša od 49,99 €, dostava preko dostavne službe znaša 3,99 €. Pri nakupu nad 49,99 € je dostava brezplačna.

Prejel sem kodo za popust, a ne dela …

Sicer se trudimo, da bi imeli v naši spletni trgovini kar najboljše izkušnje, a se naši popusti žal ne seštevajo. Če ste kodo za popust želeli izkoristiti na izdelku, ki je že znižan, bo trgovina avtomatično izbrala tistega, ki je večji.

Prejel sem kodo za brezplačno dostavo, ostala pa mi je še koda za popust. Lahko uporabim obe?

Žal se popusti in ugodnosti v trgovini Sensilab.si ne seštevajo. Ob naročilu lahko uporabite le eno kodo za ugodnost.

En vaš izdelek uporabljam že 10 dni, a mi v želodcu ne naredi dobro, zato bi ga vrnil. Lahko?

Vsi Sensilab izdelki so narejeni in pakirani v skladu z najvišjim standardom v farmaciji GMP, ki jamči 100% varnost učinkovin in končnih izdelkov. A vsako telo je specifično, zato se lahko zgodi, da nam nekateri izdelki ne ustrezajo.

Takrat lahko izkoristite Sensilab 30-dnevno garancijo na zadovoljstvo. V 30 dneh nam vrnite porabljeno škatlico s priloženim računom in vrnili vam bomo denar.

Potrebujete pomoč pri izbiri izdelkov ali pa želite izboljšati svoje zdravje, pa ne veste, kako začeti?

Uporabite lahko klepet za podporo strankam na naši spletni strani in zagotovili vam bomo, da boste prejeli vse potrebne informacije!

Niste našli odgovora, ki ste ga iskali?

Vabimo vas, da uporabite klepet za podporo strankam na naši spletni strani, kjer boste dobili odgovor na svoje vprašanje!