Naročnine Sensilab

Vemo, da je naročanje izdelkov vsak mesec posebej lahko težavno. Vsakič novo naročilo, iskanje kreditne kartice, stokrat vnašati podatke o dostavi in plačilu ... Vsi smo že utrujeni od tega.  

Želimo, da bi bilo vaše nakupovanje pri nas enostavno in prijetno - zato zdaj uvajamo naročniška naročila! Naročnina na naša ponavljajoča naročila vam omogoča enostavnejše nakupovanje, saj boste lahko popolnoma pozabili na postopek nakupa in se osredotočili na zdrav življenjski slog, ki ste si ga vedno želeli. 

Kaj so naročniška naročila?

Naročniška naročila so ponavljajoča se naročila, ki so samodejno oddana, zaračunana in poslana na vaš naslov v rednih časovnih presledkih. Po oddaji naročniškega naročila vam preostane le, da se udobno namestite, sprostite in počakate na dostavo naročil na vaša vrata.  

Ko pride čas za ponovno naročilo izbranih izdelkov, bo naš sistem samodejno ustvaril naročilo za vas, vas obvestil o oddaji naročila in vam izdelke poslal. Ponavljajoča se naročila bomo časovno odlično razporedili, tako da vam nikoli ne bo zmanjkalo zalog in da vam ne bo ostalo odvečno število izdelkov.  

Zakaj bi to kdorkoli želel? 

Z dvema besedama - popusti in priročnost. Biti naročnik pri Sensilabu je ceneje kot kupovati izdelke iz naše redne ponudbe - naročniška cena izdelka je vedno nižja od njegove redne cene, zato je to prava kupčija. Poleg tega vam lahko naročnina na izdelke Sensilab močno olajša življenje - za naše izdelke se vam sploh ni treba vračati na spletno stran.

Glede na to, na kateri izdelek se naročite, lahko od druge pošiljke dalje uživate nekatere izmed naslednjih ugodnosti:

  • Dodatni 17% popust na vse izdelke v vrednosti nad 15 €
  • Dodatni 10% popust na vse izdelke v vrednosti pod 15 €
  • Brezplačna dostava
  • Darilo

Ali se lahko naročim na katerikoli izdelek?

Na večino izdelkov Sensilab se lahko naročite in jih tako redno prejemate. Možnost naročnine je zelo enostavna za prepoznavanje. Preprosto pojdite na katerokoli stran z izdelki in preverite na desni strani nad gumbom za dodajanje izdelka v košarico - izdelki, ki so na voljo za naročnino, imajo poseben popust, ki je na voljo le, če se nanje naročite.

Naročnine morda ne bodo na voljo med posebnimi promocijskimi dogodki, kot je črni petek, ali za izdelke, ki niso v redni prodaji.

Naročil sem poseben 3-mesečni paket - kdaj bom prejel naslednje samodejno naročilo?

Ne skrbite! Vse naše naročnine so prilagojene do zadnjega izdelka. Preverimo, kaj ste naročili in kdaj se vam zaloga izteče, ter poskrbimo, da naše skladišče pravočasno pošlje vaš naslednji paket.

Naročen sem na več različnih izdelkov z različnimi velikostmi paketov - kako jih bom prejel?

Če ste naročeni na več izdelkov z različnimi velikostmi paketov in intervali pošiljanja, boste prejeli vsakega posebej, ko se vam zaloga izteče.

Kaj naj storim, če se odločim preklicati naročnino?

Postopek je preprost. Naše naročnine niso namenjene temu, da bi vas ujele v past in vas prisilile v naročanje stvari, ki jih ne želite ali ne potrebujete. Želimo vam le olajšati nakupovanje. Naročnino lahko kadarkoli prekličete. Zato je tudi preklic naročnine priročen - storite eno izmed naslednjih dejanj:  

  1. V svojem profilu v spletni trgovini odprite razdelek Moje naročnine in prekličite naročnino. 
  2. Kliknite povezavo za preklic v obvestilu, ki ga prejmete nekaj dni pred odpremo novega paketa z naročnino.
  3. Preko e-pošte (info@sensilab.si) se obrnite na našo službo za podporo strankam ali z njimi začnite klepetati prek našega klepetalnega robota in naročnino bodo preklicali namesto vas.

Kako lahko dostopam do svojih naročnin?

1. Prijavite se v svoj račun v spletni trgovini Sensilab (ali ga ustvarite, če ga še nimate), odprite razdelek Moje naročnine in izberite naročnino, ki jo želite upravljati.

2. Na strani za upravljanje posameznih naročnin lahko:

  1. povečate količino izdelkov, ki jih prejmete v naročnini,
  2. prekinete in ponovno aktivirate naročnino,
  3. prekličete naročnino,
  4. spremenite interval naročnine, če želite izdelek prejemati pogosteje ali redkeje,
  5. preskočite naslednje ponavljajoče se naročilo (poslana bodo vsa naslednja naročila, preskočeno bo le eno),
  6. uredite svoj naslov za dostavo,
  7. uredite naslov za izdajo računa.

Za en mesec bom odsoten - ali lahko prekinem naročnino?

Da! Preprosto se prijavite v svoj profil v spletni trgovini in se odločite za začasno prekinitev naročnine ali preskočite naslednje naročilo naročnine - vedno jo lahko ponovno nastavite na mesečno ponavljanje.

V svojem profilu boste lahko videli tudi natančen datum naslednje načrtovane pošiljke za vsako izmed svojih naročnin.

Kaj storiti, če me v času dostave paketa ni doma?

Brez skrbi, vaš paket se ne bo pojavil kar naenkrat. Nekaj dni pred pakiranjem in pošiljanjem izdelkov vas bomo obvestili in vam posredovali vse informacije o prihajajoči dostavi, vključno z naročenimi izdelki, stroški naročila, popusti in darili, ki jih boste prejeli v okviru naročnine.

Odvisno od kraja in izbrane vrste dostave lahko od kurirja prejmete tudi dodatne informacije o naročilu.

Ali lahko plačam samo s kreditno kartico?

Ne. V tem pogledu se naročniška naročila ne razlikujejo od običajnih - sprejemamo vse načine plačila.

Ali bo moje naročilo vedno dostavljeno pravočasno?

Izdelke rezerviramo za naročene stranke in se trudimo, da dostavimo vsako posamezno naročniško naročilo. Včasih se zgodi, da zaradi stvari, na katere nimamo vpliva, kot so zamude pri dobavi sestavin ali tehnične zamude v naših proizvodnih obratih, zmanjka zalog.

Če se to zgodi, vas bo kontaktirala naša služba za podporo strankam in vam ponudila možnost, da:

  1. začasno dobite ustrezen nadomestni izdelek, ki ima podobne sestavine in učinke kot izdelek, na katerega ste naročeni, ali
  2. počakate, da bo izdelek spet na zalogi, in vam ga dostavimo takoj, ko se to zgodi.

Imam kupon za popust; kako to vpliva na moje naročilo naročnine?

Če pri naročnini uporabite poseben kupon za popust, bo ta kupon veljal samo za prvo naročilo, ki ga boste opravili, ne bo pa veljal za ponavljajoča se naročila, ki bodo sledila. Kuponi se lahko uporabijo samo enkrat na naročilo.