Splošni pogoji poslovanja

1. Splošno

Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu s predpisi s področja varstva potrošnikov, na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje. S spletno trgovino Sensilab (v nadaljevanju »spletna trgovina«) upravlja Sensilab d.o.o., ponudnik storitev elektronskega poslovanja (v nadaljevanju »Trgovec«).

Ponudnik in njegov naslov: Sensilab d.o.o., Verovškova cesta 55a, 1000 Ljubljana

Matična številka: 2113732000

Identifikacijska številka za DDV: SI27404927

Z registracijo v spletno trgovino obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter uporabniško geslo, ki ga določi uporabnik sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Obiskovalec z registracijo potrdi in jamči, da je polnoletna, popolno poslovno sposobna oseba. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Z nakupom izdelka uporabnik postane kupec.

S temi Splošnimi pogoji poslovanja se opredeljuje delovanje spletne trgovine, pravice in dolžnosti obiskovalca, uporabnika in kupca ter poslovno razmerje med Trgovcem in uporabnikom kot kupcem izdelkov iz ponudbe spletne trgovine.

Vsebine na spletni strani so za informativno in izobraževalno rabo ter niso mišljene kot nadomestek za zdravniško posvetovanje. O uporabnosti naših nasvetov in predlogov svetujemo, da se kupec glede na svoje zdravstveno stanje posvetuje s svojim osebnim zdravnikom.

2. Dostopnost informacij

Trgovec se zavezuje, da bodo uporabniku vselej na voljo:

  • podatki o identiteti Trgovca (predvsem firma in sedež družbe ter številka registra, kjer je družba vpisana);
  • kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s Trgovcem (naslov elektronske pošte, telefon ipd.);
  • informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine, vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami;
  • informacije o dostopnosti izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine;
  • način in pogoji dostave izdelkov oz. izvršitve storitev, predvsem kraj in rok dostave;
  • informacije o načinu plačila;
  • podatki o časovni veljavnosti ponudbe iz spletne trgovine;
  • informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop;
  • informacije o možnosti vračila izdelkov in o tem, če in koliko takšno vračilo stane uporabnika;
  • informacije o postopku s pritožbo uporabnika ter podatki o kontaktni osebi Trgovca za stike z uporabniki.

3. Ponudba izdelkov, rok dobave, prevzem in načini plačila

Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja prek spleta pogosto in hitro spreminja ter ažurira. Zato lahko pride tudi do napak. Prosimo, da nas o njih obvestite na email: info@sensilab.com. Skušali jih bomo čim hitreje odpraviti.

3.1. Rok dobave

Za vse izdelke, ki imajo ob naročilu naveden dostavni naslov v Sloveniji, velja rok dobave, ki je naveden na izdelčni strani v spletni trgovini. Vsak izdelek iz spletne trgovine je dostopen v razumnem roku.

3.2. Prevzem izdelkov in načini plačila

Za informacije o prevzemu izdelkov kliknite tukaj »

4. Cene

Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih in vsebujejo DDV, razen če je izrecno navedeno drugače. Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave (glej točko 3). Vse cene veljajo samo za elektronsko naročilo izdelkov prek spletne trgovine.

Vse cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, zato veljajo le do njihove vsakokratne spremembe. Kljub izjemnim naporom, da bi Trgovec zagotovil najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen.

5. Postopek nakupa

5.1. Naročilo sprejeto

Po oddaji naročila uporabnik (kupec) od Trgovca po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. Uporabniku (kupcu) so v njegovem profilu na spletni strani Trgovca vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini posameznega naročila.

5.2. Naročilo potrjeno

Če uporabnik (kupec) naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Trgovec po prejemu naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Trgovec lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave kontaktira uporabnika (kupca) tudi drugače, na način,  ki ga je uporabnik dovolil, oz. prek kontakta, ki ga je navedel ob nakupu. Ob potrditvi naročila Trgovec uporabnika (kupca) po elektronski pošti obvesti o predvidenem roku dobave. Kupoprodajna pogodba o nakupu naročenih izdelkov med uporabnikom (kupcem) in Trgovcem je na tej stopnji nepreklicno sklenjena (glej točko 6).

5.3. Blago odpremljeno

Trgovec v dogovorjenem roku naročene izdelke pripravi. V elektronskem sporočilu iz prejšnjega stavka Trgovec pouči uporabnika (kupca) tudi o politiki vračila izdelkov ter ga seznani s kontaktnimi osebami za primer pritožbe ali zamude pri dostavi.

6. Kupoprodajna pogodba

Trgovec uporabniku, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izda račun v pisni obliki, z razčlenjenimi stroški in pojasnilom o pravici do odstopa od nakupa z vrnitvijo kupljenega izdelka, če je to potrebno in mogoče. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku Trgovca in je uporabniku (kupcu) dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu.

Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za Trgovca kot za uporabnika (kupca).

7. Pravica do odstopa od nakupa, vračilo izdelkov

Uporabnik (kupec) ima pravico, da v 14-ih dneh od dne prevzema naročenih izdelkov Trgovcu kontaktira prek klepeta za podporo strankam na naši spletni strani in sporoči, da odstopa od kupoprodajne pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navesti razloga za takšno odločitev. Vrnitev kupljenih izdelkov Trgovcu v roku za odstop od kupoprodajne pogodbe šteje za sporočilo o odstopu. Edini strošek, ki zaradi odstopa od kupoprodajne pogodbe bremeni uporabnika (kupca), je strošek vračila izdelkov Trgovcu.

Kupljene izdelke je treba vrniti Trgovcu nemudoma oziroma najkasneje v roku 14-ih dneh od dne oddanega sporočila o odstopu od kupoprodajne pogodbe. Kupljene izdelke je potrebno vrniti Trgovcu nepoškodovane, v nespremenjeni količini, razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv uporabnik (kupec). 

Za vrnjene izdelke Trgovec uporabniku (kupcu) takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu vrne vplačani znesek oziroma koriščeni darilni bon. Trgovec vrne prejeta plačila uporabniku (kupcu) z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil uporabnik (kupec), razen če je uporabnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če uporabnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Koriščeni darilni bon Trgovec vrne v obliki dobropisa.

Čeprav vedno delujemo v dobri veri, se lahko pri spremembah spletnega mesta zgodi, da pride do napak.

Trgovec se zavezuje, da bo odkrito napako v najkrajšem možnem času odpravil.

Uporabnik lahko trgovca na napako opozori preko telefonske številke 0590 82 770 ali elektronskega sporočila.

Če je zaradi napake prišlo do neupravičenih stroškov, se trgovec zavezuje, da bo te skušal poravnati v najkrajšem možnem času.

Trgovec vse izdelke pred pošiljanjem skrbno zapakira v škatlo za dostavo. Vsi izdelki so pred pakiranjem nepoškodovani, natančno pregledani in v originalni embalaži.

Šteje se, da sta sporočilo o odstopu oz. izdelek poslana pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.

Pri nakupu na daljavo lahko trgovec zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler uporabnik (kupec) ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če Trgovec ponudi možnost, da sam prevzame vrnjeno blago.

Uporabnik (kupec) nima pravice do odstopa od pogodbe sklenjene na daljavo pri dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je uporabnik (kupec) po dostavi odprl pečat.

Vračilo izdelkov po zgornjih pogojih ne velja za izdelke, ki so kupljeni neposredno na prodajnih mestih podjetja Sensilab (trgovec).

8. Reševanje stvarnih napak

Napaka je stvarna:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kupec mora Trgovca obvestiti in podati natančen opis napake prek klepeta za podporo strankam na naši spletni strani najkasneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Trgovec ne odgovarja za napake, ki se pojavijo po 2 letih od nakupa. Kupec mora trgovcu omogočiti pregled izdelka.

Če uporabnik (kupec) reklamira izdelek v prvih šestih mesecih od prevzema izdelka, mora Trgovec dokazovati, da je reklamacija uporabnika (kupca) neupravičena, torej da izdelek nima napake. Če uporabnik (kupec) reklamacijo vloži po preteku šestih mesecev od prevzema izdelka, mora obstoj napake dokazovati uporabnik (kupec) sam.

Uporabnik, ki je pravilno obvestil Trgovca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačani znesek.

Odločitev, katerega od jamčevalnih zahtevkov bo uveljavljal je izključno na strani potrošnika in ni vezana na nikakršen vrstni red uveljavljanja le-teh.

Če obstoj napake na blagu ni sporen, mora Trgovec čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi uporabnikovi zahtevi.

Trgovec mora pisno odgovoriti uporabniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.

9. GARANCIJA ZA TEHNIČNO BLAGO

Za izdelek velja garancija, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Za izdelek, za katerega je izdana garancija, prodajalec, ob izpolnjevanju garancijskih pogojev in v garancijskem roku, kupcu jamči za brezhibno delovanje izdelka. Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji, navedeni v garancijskem listu, ki je priložen izdelku. Prodajalec kupcu jamči za brezhibno delovanje izdelka za garancijski čas, ki teče od izročitve izdelka kupcu. Garancijski rok je eno leto, oz. kolikor je označeno na garancijskem listu. Garancijo lahko uveljavljate z garancijskim listom oz. računom, zato naj ju kupec skrbno shrani.

Če izdelek, za katerega je izdaja garancije obvezna, ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko kupec na podlagi Zakona o varstvu potrošnikov v garancijskem roku od prodajalca zahteva najprej odpravo napak. Prodajalec se zavezuje, da bo napake pri delovanju izdelka, ki bi se pojavile v garancijskem roku, na svoje stroške odpravil sam, v času, ki ne bo daljši od 45 dni, in ki začne teči z dnem prejema reklamiranega izdelka. Če izdelek ni popravljen v 45 dneh, mora prodajalec kupcu zamenjati izdelek z enakim, novim in brezhibnim izdelkom. Če prodajalec v roku ne popravi ali zamenja izdelka, lahko kupec odstopi od pogodbe in zahteva vračilo kupnine.

Garancija začne veljati z dnem izročitve izdelka kupcu in velja za napake v materialu in izdelavi in za vse dele na izdelku, razen za potrošni material. Garancija preneha veljati:

  • pri okvarah zaradi neupoštevanja navodil za uporabo,
  • pri okvarah zaradi nepravilnih montaž ali vzdrževanja,
  • pri okvarah zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanskih poškodb izdelka, ki jih je povzročil kupec, in okvar v primeru višje sile (napetostni sunek, strela ipd.),
  • če je v izdelek posegal kupec ali druga nepooblaščena oseba (vključno z nepooblaščenimi serviserji),
  • pri priklopu na napačno napetost ali vrsto toka,
  • pri uporabi drugih elementov, ki originalno ne spadajo k aparatu

Ob morebitnem garancijskem zahtevku bo prodajalec preveril, ali gre za napako v materialu oz. izdelavi izdelka, in ob potrditvi le-tega se bo opravilo garancijsko popravilo. Če se ugotovi, da gre za obrabo ali poškodbo, oz. napako nastalo zaradi neprimerne uporabe ali obrabe izdelka, se garancijski zahtevek zavrne. Za uveljavljanje garancije se z izdelkom in računom in garancijskim listom oglasite pri prodajalcu oz. pooblaščenem servisu, ki je naveden na garancijskem listu. Ta bo uredil vse potrebno za odpravo napak.

Garancijske pravice potrošnika ne posegajo v pravila o odgovornosti prodajalca za napake na izdelku.

10. Garancija na zadovoljstvo

Zavezali smo se najvišjim etičnim standardom pri poslovanju in zaščiti potrošnikov, kar predstavlja tudi naša 100-odstotna garancija na zadovoljstvo.

V skladu s pogoji, določenimi v nadaljevanju, zagotavljamo 30-dnevno možnost vračila, tj. garancijo na zadovoljstvo. To stranki (kupcu) omogoča, da kupljene izdelke vrne tudi po poteku 14-dnevne pravice do odstopa od pogodbe. To lahko stranka (kupec) stori tako, da nam izdelke pošlje nazaj (na naslov Sensilab d.o.o., Obrtna cona Logatec 30, 1370 Logatec, Slovenija; več informacij: prek klepeta za podporo strankam na naši spletni strani v roku 30 dni od prejema pošiljke. Stranki bomo vrnili celotno kupnino izdelkov, razen stroškov dostave in vračila, pod pogojem, da je kupec izpolnil vse pogoje v nadaljevanju.

Za uveljavljanje garancije na zadovoljstvo je stranka (kupec) dolžna izpolniti spletno zahtevo za uveljavljanje garancije na zadovoljstvo. Z izpolnitvijo omenjenega spletnega obrazca se smatra, da stranka (kupec) uveljavlja svojo pravico do uveljavljanja garancije na zadovoljstvo. Izpolnitev omenjenega spletnega obrazca je edini veljaven način za uveljavljanje garancije na zadovoljstvo. Ponudnik ne upošteva nobene druge oblike komunikacije v zvezi s tem.

Izdelki, ki imajo garancijo na zadovoljstvo, so vidno označeni v spletni trgovini. Če stranka (kupec) z nakupom ni zadovoljna, ji trgovec v 30 dneh od datuma uveljavljanja garancije na zadovoljstvo kupnino v celoti povrne. Edini strošek, ki zaradi uveljavljanja garancije na zadovoljstvo bremeni stranko (kupca), je strošek vračila izdelkov trgovcu.

Garancija na zadovoljstvo je veljavna 30 dni od prejema pošiljke za količino izdelkov, ki jih ena oseba uporabi v obdobju 1 meseca. Stranka (kupec) lahko prejme tudi vračilo kupnine za pakete, namenjene večmesečni uporabi, vendar mora stranka (kupec) vrniti trgovcu neuporabljene izdelke v originalnih embalažah in količinah, vrniti pa mora tudi embalažo že rabljenih izdelkov, razen če so ti bili uničeni, poškodovani ali izgubljeni, ali pa se je njihova količina zmanjšala, ne da bi jih stranka (kupec) uporabila.

Garancijo na zadovoljstvo je mogoče uveljavljati samo z originalnim računom.

Stranka (kupec) ne more uveljavljati garancije na zadovoljstvo več kot enkrat letno za enak izdelek. Stranka (kupec) lahko v roku enega leta uveljavlja največ tri garancije na zadovoljstvo za različne izdelke.

Trgovec zagotavlja, da bo izdelek deloval v skladu s svojim namenom, če bo uporabnik (kupec) sledil priloženim navodilom. To je podlaga za uveljavljanje garancije na zadovoljstvo. Za natančnejše informacije o postopku vračila izdelkov pokličite na telefonsko številko 0590 82 770 ali nam pišite prek klepeta za podporo strankam na naši spletni strani .

11. Dostava

Trgovec bo naročene izdelke dostavil uporabniku (kupcu) v dogovorjenem roku. Dostava je možna samo na naslove v Republiki Sloveniji. Pogodbena partnerja Trgovca za dostavo pošiljk sta navedena ob zaključku nakupnega procesa. Trgovec si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil učinkoviteje.

V primeru vidne poškodbe embalaže, ali blaga mora biti reklamacija kupca ponudniku ali dostavni službi podana ob prejemu blaga. Kupec takega blaga ni dolžen sprejeti in lahko pošiljko zavrne. V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, ali so izdelki v paketu poškodovani, kupec pa je tak paket vseeno prevzel, mora kupec nato sprožiti postopek reklamacije pri ponudniku.

12. Varnost

Trgovec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Trgovec v te namene uporablja 256-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbijo pooblaščeni spletni sistemi. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku Trgovca.

Za varnost je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter za ustrezno programsko in protivirusno zaščito svojega računalnika.

13. Politika zasebnosti

Del teh Splošnih pogojev poslovanja je tudi Politika zasebnosti, ki je dostopna tukaj.

14. Odgovornost

Trgovec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v njegovi spletni trgovini, vendar se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Trgovec ne uspe pravočasno popraviti podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini.

Čeprav se Trgovec trudi zagotoviti natančne fotografije izdelkov, ki so naprodaj v spletni trgovini, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

15. Pritožbe, spori in uporaba prava

Trgovec spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov. Trgovec ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb in ima določeno osebo, s katero se v primeru težav uporabnik (kupec) lahko poveže po elektronski pošti. V primeru težav ali želje po pritožbi uporabnik (kupec) kontaktira Trgovca prek elektronskega poštnega naslova prek klepeta za podporo strankam na naši spletni strani. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Trgovec bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in rešitev jamčevalnega ali garancijskega zahtevka razrešil v zakonsko določenem roku. Trgovec si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med Trgovcem in uporabnikom (kupcem) po 51. členu ZPP za to odgovorno krajevno pristojno sodišče, na območju katerega bi bilo treba izpolniti obveznost, ki je predmet spora.

Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med Trgovcem in uporabnikom (kupcem) velja in se uporablja slovensko pravo.

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

15.1 Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Sensilab ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (v nadaljevanju: ZlsRPS).

V primeru, da kupec/potrošnik ni zadovoljen z rešitvijo pritožbe, lahko tako v skladu z ZlsRPS vloži pobudo za začetek postopka izvensodnega reševanja konkretnega potrošniškega spora prek evropske platforme za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Sensilab v skladu z ZlsRPS objavlja tudi elektronsko povezavo na evropsko SRPS: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL

Kupec se lahko odloči tudi za vložitev tožbe pri pristojnem sodišču po njegovem stalnem prebivališču.

16. Spremembe splošnih pogojev poslovanja

Trgovec lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem spletne trgovine Trgovca, in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in/ali dopolnjuje te Splošne pogoje poslovanja, o čemer bo vsakič seznanil uporabnike na primeren način, kamor šteje zlasti obveščanje prek spletne strani Zdravo zame. Vsakokratne spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja začnejo veljati in se uporabljati z iztekom osemdnevnega roka od objave sprememb in/ali dopolnitev. Če je sprememba in/ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja nujna zaradi uskladitve s predpisi, lahko izjemoma te spremembe in/ali dopolnitve stopijo v veljavo in uporabo v krajšem času.

Uporabnik, ki se s spremembami in/ali dopolnitvami teh Splošnih pogojev poslovanja ne strinja, mora v roku osmih dni od objave obvestila o spremembi in/ali dopolnitvi Splošnih pogojev poslovanja preklicati svojo registracijo, sicer se po izteku tega roka šteje in nasproten dokaz ni dopusten, da uporabnik spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja sprejema. Preklic registracije se naredi tako, da uporabnik s pisno izjavo Trgovcu sporoči preklic.

Splošne pogoje poslovanja je sprejel direktor podjetja Sensilab d. o. o., Domen Ščukovt, v Ljubljani, dne 9.5.2022.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov v naši spletni trgovini!