Naravo in znanost vračamo ljudem

"Proučuj naravo, ljubi naravo, bodi blizu naravi. Nikoli te ne bo razočarala."

(Frank Lloyd Wright)

 

Zgodba Sensilab se je začela s preprosto željo: vrniti ljudem, česar nikoli ne bi smeli izgubiti. Z željo, da bi vam vrnili dobro počutje in optimalno zdravje, delujemo še danes. Prepričani smo, da je moč narave tista, ki lahko človeku pomaga doseči višjo kakovost življenja.

 

Narava in znanost v sozvočju

Znanje tistih, ki so še tesno sobivali z naravo, smo okrepili z močjo najnovejših znanstvenih dognanj in preciznih postopkov. Tako vam lahko ponudimo dobro v najboljši obliki.

Naši izdelki vsebujejo naravne sestavine najvišje kakovosti, ki so tudi v kliničnih raziskavah pokazale visoko učinkovitost. Ker se držimo strogih farmacevtskih standardov proizvodnje, naši izdelki vsebujejo le varne in učinkovite naravne spojine.

 

Sensilabovi izdelki so našli pot v domove po celi Evropi, Vzhodu in naprej

Učinkovita združitev naravnih in znanstvenih rešitev je bila gonilna sila očetov blagovne znamke Sensilab. Trije strokovnjaki – Marko Dolžan, Bojan Ščukovt in Branko Belčič – so zapustili eno izmed največjih farmacevtskih podjetij v Sloveniji in ustvarili novo podjetje, stkano iz niti narave in znanosti. Sčasoma so se jim pridružili tudi njihovi sinovi, kolegi in drugi priznani strokovnjaki z različnih področij. V slogi zanesljivosti in napredka Sensilab cveti še danes.

 

DOSLEJ SMO RAZVILI ŽE PREK 500 IZDELKOV, KI SO NA VOLJO NA VEČ KOT 40 TRGIH.

 

 

 

Verjamemo v individualni pristop

Pri Sensilabu vemo, da je vsakdo unikaten. Zato je individualen pristop do naših strank ključnega pomena. S širokim naborom izdelkov našim strankam ponujamo popolne in prilagojene rešitve za notranje ravnotežje in boljše življenje.

Več sto tisoč zadovoljnih strank po vsem svetu je najboljši dokaz, da smo na pravi poti. Naravo v objemu znanosti bomo še naprej vračali ljudem.

Zgodovina podjetja

2018. V Velenju se odpre 8. Sensilab trgovina, kjer so v ponudbi tudi brezplačno osebno svetovanje in meritve.

2018. V Logatcu se začne graditi nov proizvodni obrat v velikosti 1800 m², ki sledi najvišjim proizvodnim standardom.

2018. Sensilab posodobi svoj logo.

2017. Sensilab lansira nove blagovne znamke TummyTox in Slimmium.

2017. Sensilab razširi poslovanje prek spletne prodaje v Nemčiji, Španiji, Portugalski, Avstriji, Češki, Franciji, Veliki Britaniji, Irski in Poljski.

2016. Sensilab deluje v več kot 40 državah sveta.

2015. Odpre se že 7. Sensilab trgovina.

2014. Sensilab je prisoten že v več kot 35 državah sveta.

2014. Kozmetična znamka Artskin UNDO pridobi 7 mednarodnih patentov.

2013. Sensilab razširi spletno prodajo v Italijo, Romunijo in Hrvaško.

2012. Sensilab lansira svojo prvo trgovino v Mercator centru Šiška in spletno trgovino sensilab.si.

2011. Sensilab lansira proizvode Urifar, Hepafar, FlexiForce in Cerin ter postane Superbrand v Sloveniji.

2009. Logatcu (Slovenija) začne delovati proizvodno-razvojna enota, ki omogoča hitro proizvodnjo manjšega obsega. Urejena je v skladu s sistemoma doseganja kakovosti GMP (Good Manufacturing Practice) in HACCP (Hazard Analysis Critical Control Point), ki zagotavljata 100% varnost sestavin in končnih izdelkov.

2007. Sensilab se osredotoči na razvoj izdelkov za preventivo. Ključni izdelki na prodajnih policah postanejo Vitamini & Minerali, Q10 koencim mladost in B-kompleks.

2005. Blagovna znamka Sensilab je rojena. Pred tem je krovno podjetje Farmicom skrbelo za svetovanje največjim farmacevtskim podjetjem v Sloveniji.