30 DAYS Candida Solution: nasveti od 1. do 10. dne

16. maj. 2015

Pred vami je 30-dnevni program odpravljanja prekomerno razraščene kandide. Ker se zavedamo, da je vsaka sprememba življenjskega sloga lahko naporna, smo se odločili, da vam bomo na tej poti pomagali, kot smo pomagali že mnogim pred vami. Zato smo za vas pripravili popolno podporo, ki vsebuje:

         -   prilagojen jedilnik, ki pripomore v boju proti prekomerno razrastli kandidi, 

         -   strokovne nasvete, ki jih preprosto vključite v svoj vsakdan in

         -   osebno podporo za vsa vaša dodatna vprašanja.

V kombinaciji s kapsulami v paketu 30 DAYS Candida Solution, ki zavirajo prekomerno razraščanje nevarne kandide, bo vaše počutje kmalu veliko boljše nadležni simptomi pa le še stvar preteklosti.  

Dieta

V uvajalni stopnji programa je izjemnega pomena, da počasi prehajate na ustrezno prehrano. Dieta proti kandidi je zasnovana tako, da nevarno glivico prenehate hraniti in jo počasi preženete iz organizma. Če se diete ne držite, program za odpravo kandide ne bo uspešen, zato nikar ne popustite in zdržite do konca!

Pomemben je postopen prehod

Kadar dieta nastopi iznenada, prične kandida prehitro odmirati, pri čemer izloči toksine, kar lahko še poslabša simptome. Da bi se temu izognili, v prvi dneh pričnete iz prehrane postopoma izločati živila, ki hranijo kandido, kot so:

  • sladkor in vsa sladka živila (piškoti, mlečna čokolada, gazirane pijače),
  • alkohol, kofein in napitki s kofeinom,
  • sadje in sadni sokovi (živila so izredno bogata z naravnim sladkorjem),
  • mleko in mlečni izdelki (z izjemo fermentiranih izdelkov),
  • vsi predelani mesni izdelki 

Industrijsko predelana hrana? Ne hvala!

Industrijsko proizvedena in procesirana hrana predstavlja eno največjih zdravstvenih tveganj sodobnega človeka.

V času programa za odpravo kandide vam odsvetujemo uživanje kakršnekoli industrijsko predelane hrane. Takšna hrana ima visok glikemični indeks, kar pomeni, da se v telesu izjemno hitro razgradi do sladkorja, s katerim hranite kandido, ki posledično povzroča mnoge simptome!  

5 belih nevarnosti

Zagovorniki zdravega prehranjevanja nas že dolgo svarijo pred peterico »belih« nevarnosti v naši vsakodnevni prehrani. Mednje spadajo: bel sladkor, bela moka, mleko, sol in maščoba. »Bela« živila so industrijsko procesirana, kemično obdelana in zato biološko manjvredna.

Jogurt ja, sadni jogurt ne!

Sadni jogurt vsebuje ogromno nepotrebnega sladkorja, ki hrani kandido, kar v času diete ni priporočljivo. Izberite raje navadni jogurt, brez dodanega sladkorja. Pazite tudi pri izbiri navadnih jogurtovih napitkov, saj vsebujejo ogromno dodanega sladkorja.

Samo sveže gobe

Čeprav gobe spadajo v kraljestvo gliv, ne spodbujajo razraščanja kandide. V času diete lahko sveže gobe uživate brez težav, vloženim pa se raje izogibajte.

Ampak sadje je zdravo, kajne?

Seveda, sveže in nepredelano sadje vsebuje za zdravje izjemno pomembne snovi. Med drugim pa vsebuje tudi naravno prisotne sladkorje, ki hranijo kandido, zato večino sadja v času diete odsvetujemo. Kljub temu priporočamo uživanje jagodičevja, ki uravnava črevesno mikrofloro in hkrati pripomore k odpravljanju kandide.

Jedilnik od 1. do 10. dne 

Za lažje načrtovanje obrokov smo vam pripravili primer jedilnika za prvih 10 dni. Velikost obroka prilagodite svojim potrebam.

 Dan

Zajtrk

Kosilo

Malica*

Večerja

1.

Smoothie z borovnicami in jogurtom

Paradižnikova solata z avokadom

Svež korenček s humusom (namaz iz čičerike)

Juha s korenčkom in proseno kašo

2.

Smoothie z avokadom in jagodami

Čičerikini polpeti z dušeno zelenjavo

Pest mandljev

Jajčna omleta z zelenjavo

3.

Smoothie z gozdnimi sadeži in lanenimi semeni

Zelenjava kuhana na sopari in riba na žaru

Avokado s soljo, poprom in limono

Ajda s črnimi olivami in papriko

4.

Smoothie z malinami in špinačo

Zelena solata s čičeriko in avokadom

Kefir s svežimi borovnicami

Enolončnica z lečo in bučo

5.

Smoothie z jagodami in kefirjem

Paradižnikova solata s fižolom in čebulo

Trdo kuhano jajce z avokadom

Rižota z rjavim rižem, zelenjavo in gobami

6.

Smoothie z gozdnimi sadeži, mandlji in chia semeni

Zelena solata z rukulo in piščancem na žaru

Pest orehov

Pečen losos s koromačem

7.

Smoothie z avokadom, špinačo in limono

Rižota s curryjem in zelenjavo

Sveža paprika s humusom (namaz iz čičerike)

Piščančja obara z ajdovimi žganci

8.

Smoothie z jagodami, avokadom in indijskimi oreščki

Zelena solata z ajdo, črnimi olivami in bučnimi semeni

Kefir

Lečina enolončnica s kurkumo in čilijem

9.

Smoothie z borovnicami in špinačo

Polpeti iz fižola in kvinoje  in zelenjava z žara

3 brazilski oreščki

Umešana jajca z bučkami, šampinjoni in čebulo

10.

Smoothie s kefirjem, jagodami in chia semeni

Zeljna solata s fižolom in česnom

Trdo kuhano jajce

Rjavi riž z zelenjavo in piščancem

*Obrok ni nujen oz. ga lahko zaužijete v dopoldanskem času.

Imate dodatno vprašanje?

Za vsa vaša vprašanja tekom 30-dnevnega programa 30 DAYS Candida Solution smo vam na voljo preko elektronskega naslova info@sensilab.com, telefona na 080-99-82 ali pa se osebno oglasite v eni od naših trgovin Sensilab misli Zdravo.