Zakaj aerobna vadba ni najboljša za hujšanje?

29. mar. 2017

Pod aerobno vadbo spada večina vadb, ki so vam jih doslej priporočali za hujšanje (tek, kolesarjenje, hitra hoja, hoja v hrib …), torej dolgotrajnejše, manj intenzivne vadbe. Vendar pa najnovejša dognanja kažejo, da je za hitro kurjenje maščob najučinkovitejša kratkotrajna vadba z visoko intenzivnostjo.

Aerobno vadbo lahko od anaerobne najpreprosteje ločimo po tem, ali lahko med vadbo normalno govorimo in ali jo lahko izvajamo dlje kot nekaj minut. Pri aerobni vadbi ima naše telo čas, da za pridobivanje energije uporabi kisik in lahko traja dlje. Če je vaš cilj shujšati, potem aerobna vadba ni pr(a)va izbira. Zakaj?

Aerobna vadba vam vzame manj časa

Aerobna vadba vam vzame dosti časa in ima manjši učinek v enakem časovnem obdobju – torej počasneje kuri maščobo kot anaerobna vadba. Ko nekaj minut s povišanim srčnim utripom izvajamo intenzivno anaerobno vadbo, hitreje kurimo kalorije. Toliko bolj, če imamo več nekajminutnih intenzivnih vadb čez dan!

Po njej še več ur kurite maščobe

Druga prednost anaerobne vadbe je tako imenovan “afterburn” učinek, torej višja poraba kalorij tudi med mirovanjem. Po nekaterih ugotovitvah naj bi se do 95 % kalorij, ki jih pokurimo med anaerobno vadbo, porabilo po koncu anaerobnega treninga. Takrat telo namreč intenzivneje porablja kisik in regenerira mišice, kar se kaže v zvišanem bazalnem metabolizmu (porabi kalorij v mirovanju).

Ni vam treba teči ali kolesariti eno uro!

Pa še tretja prednost anaerobne vadbe – med daljšo, aerobno vadbo se poviša vrednost stresnega hormona kortizola v krvi, kar prinaša upočasnjeno kurjenje maščobe in nagnjenost k razgrajevanju mišic za energetske potrebe. Tega pa tudi nočemo, saj so mišice velik porabnik energije, torej kalorij (2,5x večji kot maščobna masa), obenem pa poskrbijo za lepo oblikovano postavo. Anaerobni trening se zaradi kratkosti tej pasti izogne.

Torej, ni vam treba teči ali kolesariti eno uro. Dovolj bo nekajminutni intenzivni anaerobni trening nekajkrat na dan – učinek bo hitrejši in opaznejši.

Če želite izvajati vaje za hitro kurjenje maščob v udobju vašega doma, naročite DVD s SlimJOY vadbo za intenzivno topljenje maščob v okviru SlimJOY programa za hujšanje. Skozi 20-minutno vadbo vas bo vodil licenciran športni trener Miha Krajnc.

In ko se boste lotili vadbe, boste želeli potegniti kar največ iz nje, torej še hitrejše kurjenje maščob in še boljšo regeneracijo mišic. Prav v ta namen smo razvili napitek z naravnim okusom ananasa BootBurn Active. Vsebuje najmočnejši topilec maščobe L-karnitin ter 3 sestavine, znane po povečanju termogeneze, torej izrabi maščob za energijo: gvarano, zeleni čaj in čaj mate.

Zamenjajte maščobo za energijo!