Hujšanje in libanonska dieta

16. jun. 2014

Libanonska dieta je pravzaprav način življenja, ki temelji na posebnih zdravih prehranjevalnih pravilih. S tem spodbuja tudi hujšanje in vitko linijo. Libanonska dieta temelji na uživanju presne zelenjave, zdravih maščob, polnozrnatih žit, zelenjavnih juh, limoninega soka, začimb (poglavitna začimba je koriander) in minimalni količini živil živalskega izvora.

Libanonska dieta in njene prednosti

  • jedi libanonske diete predstavljajo neprecenljivo vrednost vitaminov, mineralov in hranljivih snovi, ki so nujne za normalno delovanje telesa;
  • hranljive snovi v obrokih so uravnotežene in vsebujejo malo kalorij;

Libanonski življenjski slog

Libanonska dieta temelji na jedeh, kot so: juha iz leče, jogurtova juha, presne zelenjavne solate z olivami in limoninim sokom; skuta z zelenjavo, paradižnikova solata s čebulo in peteršiljem, humus, sojine mesne kroglice, riž z lečo in pečeno čebulo, fižol z mešano zelenjavo ali špinačo.

Za hujšanje uporabljajo samo oljčno olje, ne cvrejo, solate morajo biti bogate s paradižnikom in peteršiljem. Občutek sitosti pride kaj kmalu, z vsakim obrokom pa v povprečju zaužijete le 70 kalorij.

Oljčno olje velja za »zlato našega zdravja« in na človeško telo učinkuje zdravilno in blagodejno.

Če želite popolnoma izkoristiti vse učinkovine, ki jih ima oljčno olje, izberite ekstra deviškega iz ekološke pridelave. V libanonski dieti je oljčno olje pogosto obogateno z začimbami, ki veljajo za pospeševalce metabolizma.

Nepogrešljiva sestavina libanonske diete je tudi limona, ki je močan antioksidant in pospeševalec kurjenja maščob.

Pozor!

Katerakoli nepremišljena izbira posebne diete lahko prinese negativne posledice. Če vas mika, da bi se lotili libanonske diete, priporočamo, da se v času hujšanja večkrat posvetujete z nutricionisti, ki bodo poskrbeli, da boste zdravo hujšali in telesu zagotovili vse, kar potrebujete.

Oznake