Koliko mora Vesna prehoditi na dan, da bo shujšala?

3. apr. 2017

Kranjčanka Vesna se odloči, da bo letošnje leto hujšala s hojo. Do prepolnih fitnesov ji ni, do teka tudi ne, čeprav jo prijateljice bodrijo, naj gre z njimi, za skupinske vadbe pa pogosto nima časa zaradi službenih obveznosti. Popoldneve preživlja pred televizijo ali knjigo, zdaj bi jih radi popestrila z naravo. Tudi za to, da bo kopalke bolj samovestno oblekla.

Vesna lahko zgolj s hojo izgubi tudi 9 kilogramov– brez da bi obiskovala fitnes ali pa bila na posebni dieti. Poleg izgube kilogramov pa bo poskrbela tudi za lepo oblikovane mišice.

Pri hujšanju s hojo pa je pomembno naslednje: hitrost hoje in telesna teža. Tudi če bo hodila s povprečno hitrostjo nekaj več kot 6 kilometrov na uro, bo med hojo pokurila 400 kalorij. Če bo malce pospešila in v eni uri prehodila še dodaten kilometer, bo v povprečju pokurila dodatnih 60 kalorij (število je odvisno od hitrosti).

S hojo se torej da shujšati!

Koliko korakov pa je potrebnih, da Vesna shujša?

Večina ljudi mora na 1,6 kilometra narediti približno 2.000 korakov, da lahko shujša in kuri kalorije. Vesna si pri hujšanju s hojo pomaga kar s pametnim telefonom, na katerega si je naložila aplikacijo, ki ji šteje korake. Tako je vedno na tekočem, koliko korakov in kilometrov je na posamezen dan naredila.

Številke, ki vas bodo prepričale v hojo

1,6 kilometra = 2.000 korakov in 100 pokurjenih kalorij

0,5 kilograma = 4.500 kalorij

Če želite izgubiti 0,5 kilograma na teden = 900 kalorij dnevno manj

Da bi izgubili 0,5 kilograma na teden, vas loči le 10.000 korakov na dan.

Kako pogosto naj Vesna hodi, da bi shujšala

Prvi teden se sprehodite 3-krat, in sicer od 15 do 20 minut. Nato pa postopoma podaljšujte hojo, vse dokler ne boste vsak dan hodili od 30 do 60 minut. Pri tem menjajte tempo – nekaj minut hodite hitreje, nekaj minut počasneje.

Hujšanje s hojo bo precej bolj preprosto kot pa kakršnakoli rigorozna dieta.

Za poseben učinek hujšanja in topljenja maščob uporabite BootBurn Intensive, ki topi maščobo tudi ko mirujete - sedite, spite ali preprosto gledate v zrak. BootBurn Intensive je narejen v mislih na sodobnega človeka, ki mu zmanjkuje časa za telovadbo.

BootBurn Intensive omogoča intenzivno topljenje maščob, odlično presnovo, povečano tvorbo energije, hkrati pa povečuje tudi vitalnost telesa, zmanjša občutek utrujenost. Zaradi mešanice zrn zelene kave, semen, ingverja in vitamina B3 boste kurili maščobe tudi ko niste telesno aktivni.

Kaj lahko pričakujete od BootBurn Intensive?

  • za 5,7 % večjo izgubo telesne teže
  • za 4 % boljše razmerje med mišicami in maščobo

Če se vrnemo nazaj na Vesno in 10.000 korakov. Do njih boste zlahka prišli, in sicer:

  • Namesto da vas avtobus pripelje vse do vaše postaje, izstopite eno postajo prej.
  • avto ne parkirajte na končni lokaciji, ampak ga pustite malo stran in se do cilja sprehodite. Uporabite ga za res nujne zadeve, za tiste opravke, ki so v vaši bližini, pa se odpravite peš.
  • veselo zakorakajte po stopnicah in se poslovite od dvigala. Po službi se sprehodite. Svež zrak vam bo pomagal, saj bo odgnal stres in misli od službe.
  • Popoldne si privoščite vsaj 30-60 minutni sprehod

Ampak ... hoja je dolgočasna!

Redno na vsakih nekaj tednov spremenite pot. Sprehajajte se po različnih koncih svojega mesta, spoznavajte parke, soseske, hojo pa si lahko popestrite tudi z glasbo. Glasba vam bo dala motivacijo in energijo. Na sprehod povabite še prijatelje in družinske člane in skupaj naredite nekaj dobrega za svoje telo.