Je jabolčni kis res "čarobna tabletka" za hujšanje?

28. avg. 2019

Obstaja velika verjetnost, da je že vaša babica uporabljala jabolčni kis za čiščenje, ubijanje bakterij, razkuževanje, zdravljenje glivic na nohtih, bradavic in celo pri okužbah ušes. Uživali pa so ga tudi, ker so verjeli, da pomaga oblikovati vitkejšo postavo.

Kaj pa v današnjem času? Dokazano je, da ima jabolčni kis številne koristi pri uravnavanju sladkorja v krvi in inzulina, zato je odličen dodatek za ljudi z diabetesom, prediabetesom in vse, ki želijo ohranjati nizko raven sladkorja v krvi. (1)

Kdo bi si mislil, da ima lahko tako osnovno živilo, ki ga uporabljamo vsak dan, tako močan vpliv na naše življenje?

Ali jabolčni kis res pomaga tudi pri hujšanju, kot nas nekateri prepričujejo?

Presenetljivo, pomaga. In to so dokazale celo številne študije. 

  • Švedska študija je pokazala, da so preizkuševalci, ki so med obrokom zaužili tudi kis, poročali, da so se po obroku počutili bolj siti v primerjavi s tistimi, ki kisa niso uživali. Preprosto povedano, kis poskrbi za hitrejši občutek sitosti in posledično pomaga zmanjšati količino zaužite hrane. (2)
  • Ne gre samo za občutek sitosti. Britanska raziskava je pokazala, da lahko ocetna kislina v kisu ustavi željo po hitri hrani in pomaga nadzirati apetit. (3)
  • Študija Carol Johnston iz univerze Arizona State je pokazala, da pitje jabolčnega kisa pred obrokom z veliko ogljikovih hidratov zmanjša dvig krvnega sladkorja, ki bi se običajno pojavil po obroku.(4)
  • Njena raziskava v nadaljevanju odkriva še, da lahko ocetna kislina v kisu vpliva na prebavo zaužite hrane. Kis namreč lahko prepreči absorpcijo določene količine zaužitega škroba v krvni obtok, kar zmanjša kalorični vnos.
  • In to še ni vse. Dvojno slepa, s placebom nadzorovana japonska raziskava iz leta 2009 je pokazala, da lahko redno uživanje jabolčnega kisa zmanjša trebušno maščobo in obseg pasu. (5)

Težava pa je, da bi za vse te koristi morali dnevno spiti vsaj 2 žlici jabolčnega kisa. Težava pa ni samo v okusu, kajti pitje čistega jabolčnega kisa lahko poškoduje tudi zobe in grlo.

CiderFit STRONG  okusen jabolčni napitek z močjo jabolčnega kisa. 

Na srečo je jabolčni kis zdaj na voljo v obliki okusnega napitka z enakimi koristi prednosti jabolčnega kisa in veliko več. CiderFit STRONG poleg jabolčnega kisa vsebuje še druge naravne sestavine, ki podpirajo vaš trud pri hujšanju tako, da uravnavajo krvni sladkor in zmanjšajo željo po hrani, zato se zmanjša tudi količina zaužitih kalorij.

Preizkusite CiderFit STRONG tudi vi! Zdaj v posebni ponudbi 1+1 GRATIS!

Viri:

  • S Johnston, Carol & M Kim, Cindy & J Buller, Amanda. (2004). Vinegar Improves Insulin Sensitivity to a High-Carbohydrate Meal in Subjects With Insulin Resistance or Type 2 Diabetes. Diabetes care. 27. 281-2. 10.2337/diacare.27.1.281.
  • Ostman, Elin & Granfeldt, Yvonne & Persson, L & Björck, I. (2005). Vinegar supplementation lowers glucose and insulin responses and increases satiety after a bread meal in healthy subjects. European journal of clinical nutrition. 59. 983-8. 10.1038/sj.ejcn.1602197.
  • Frost G, Sleeth ML, Sahuri-Arisoylu M, et al. The short-chain fatty acid acetate reduces appetite via a central homeostatic mechanism. Nat Commun. 2014;5:3611. Published 2014 Apr 29. doi:10.1038/ncomms4611
  • Johnston C, S, Steplewska I, Long C, A, Harris L, N, Ryals R, H: Examination of the Antiglycemic Properties of Vinegar in Healthy Adults. Ann Nutr Metab 2010;56:74-79. doi: 10.1159/000272133
  • Kondo, Tomoo & Kishi, Mikiya & Fushimi, Takashi & Ugajin, Shinobu & Kaga, Takayuki. (2009). Vinegar Intake Reduces Body Weight, Body Fat Mass, and Serum Triglyceride Levels in Obese Japanese Subjects. Bioscience, biotechnology, and biochemistry. 73. 1837-43. 10.1271/bbb.90231.