Omega 3 v prehrani

12. avg. 2015

Omega 3 in omega 6 maščobne kisline

Pri ohranjanju zdravja, je pomembno, da so maščobne kisline v našem organizmu v ustreznem razmerju. Če ene skupine kislin, največkrat omega 3 primanjkuje, pomeni da druga prevladuje (največkrat omega 6), kar pa ni dobro, saj neravnovesje le-teh vpliva na naše počutje in zdravje.

V prehrani sodobnega razvitega sveta razmerje med omenjenima maščobnima kislinama kar 30 : 1 v prid omega 6. Po priporočilih zdravstvenih strokovnjakov naj bi bilo ustrezno razmerje med omega 6 in omega 3 maščobnimi kislinami nekje med 2:1 in 3:1.

Zato je še toliko bolj pomembno, da čim pogosteje uživamo živila, ki so bogata z omega 3 maščobnimi kislinami, saj bomo le tako v telesu vzpostavili pravo ravnovesje. Označili smo živila, ki imajo več omega 3 glede na vsebnost omega 6 maščobnih kislin.

Če smo iskreni do sebe si lahko dokaj hitro priznamo, da s prehrano žal ne poskrbimo za dovolj velik vnos omega 3 maščobnih kislin. Ne samo to - nekaterim skupinam ljudi, ki imajo ogroženo zdravje, strokovnjaki priporočajo neprekinjeno jemanje omega 3 prehranskega dopolnila, ki jim lahko pomaga preprečiti nastanek hujših bolezni ali odpraviti določene bolezenske simptome.

Preberite o kakovostni rešitvi, ki omogoča jemanje omega 3 v optimalnem razmerju »

Ali poznate SensOmega?

  • vsebujejo najčistejše ribje olje
  • vsebujejo več kot 65 % omega 3 maščobnih kislin
  • vsebujejo kar 33 % EPA in 22 % DHA
  • ne povzročajo spahovanja ali neprijetnega okusa po ribah
  • NAJCENEJŠE omega 3 kapsule v Sloveniji: pri nakupu paketa 2+2 GRATISena kapsula stane le 0,07€

Nadaljujte z branjem:

OMEGA 3 | Kaj so omega 3? | Simptomi pomanjkanja omega 3 | Pasti pri nakupu omega 3 | Omega 3 in srce | Omega 3 in holesterol | Omega 3 in šport | Omega 3 in hujšanje | Omega 3 in staranje | Omega 3 in nosečnost | Omega 3 v prehrani | Zakaj priporočamo SensOmega?