Želite izkoristiti vse prednosti kurkume? Potem morate upoštevati naslednje …

17. mar. 2020

Kurkuma je še vedno tako priljubljena kot pred 3000 leti. Danes vemo, kako jo pravilno uporabljati, da bi izkoristili kar največ njenih pozitivnih učinkov.

Verjetno ste že slišali za kurkumo in številne koristne učinke, ki jih ima ta zlata korenina na naše telo in duha.

Kurkuma v ajurvedi uravnava doše, razplamti agni in zmanjša amo in kapho. Če povemo zelo preprosto  – kurkuma lahko odpravi vsa neravnovesja v našem organizmu, izboljša presnovo in pomaga odstraniti toksine iz telesa.

Zdaj, ko je tudi znanost podrobneje raziskala to čarobno začimbo, bolje razumemo moč kurkume. 

Evropska agencija za varnost hrane (EFSA -agencija Evropske unije, ki zagotavlja neodvisne študije) in številne druge raziskave kažejo, da kurkuma

  • Podpira delovanje živčnega sistema.
  • Pomaga ohranjati zdravje jeter, preprečuje nabiranje maščob in olajša njihovo izločanje s pomočjo jeter.
  • Pomaga vzdrževati zdravje pljuč in zgornjih ter spodnjih dihal.
  • Podpira kardiovaskularni sistem.
  • Pomaga vzdrževati učinkovitost imunskega sistema in odpornost proti alergijam.
  • Ima pomembne antioksidativne lastnosti.
  • Pomaga ohranjati zdravo kožo.
  • Pomaga podpirati prebavo.
  • Ima protivnetne učinke in lajša vnetje.
  • Lajša bolečino v mišicah in sklepih in prispeva k zdravju sklepov.

Spoznajte razliko med kurkumo in kurkuminom

  • Kurkuma je rastlina – zlata korenina, iz katere pridobivamo rumenkasto začimbo, ki jo pogosto srečujemo v indijski kulinariki.
  • Kurkumin je aktivna sestavina v tej rastlini. Je kot klorofil pri zelenih rastllnah in tisto, kar dela kurkumo tako močno.

Kurkumin predstavlja le nekje 3% rastline. Preostalo je korenina s podobno hranilno vrednostjo kot korenje: večino predstavljajo vlaknine in naravni sladkorji z nekaj maščobe in beljakovin.

Preden začnete razmišljati, da bi zaužili nekaj kurkume in tako izkoristili njene pozitivne učinke, najprej malo preračunajmo. 

Koliko kurkume v prahu bi torej morali zaužiti?

Indijci pojejo več kurkume kot katerikoli drug narod. Njihova prehrana vsebuje približno 2–3 g (1 čajno žličko) kurkume v prahu dnevno, kar pomeni okoli 0,06–0,11 g kurkumina.

Številne študije so pokazale, da bi za najboljše rezultate morali zaužiti vsaj 1 g kurkumina dnevno. Za različne učinke je potrebno 1-6 g kurkumina dnevno.

In celo ti podatki niso zanesljivi, saj je večina študij preverjala učinek kurkumina pri intravenski aplikaciji kurkumina. Pri prebavi bi bil potreben veliko večji odmerek kurkumina, da bi bil učinek enak.

Če smo pošteni, ne morete pojesti dovolj kurkume, da bi izkoristili vse navedene prednosti - razen če zmorete pojesti 100 žličk kurkume na dan. A obstaja še drug način, kako zaužiti dovolj kurkumina.

Medtem ko kurkuma vsebuje samo 3% kurkumina, vsebujejo ekstrakti v prehranskih dopolnih kar do 95%.  

Žlička kurkume v prahu torej vsebuje 0,03 g kurkumina, prehransko dopolnilo z kurkuminovim ekstraktom pa zagotavlja približno 0,95 g kurkumina.

Po tem odkritju so pri prehranskih dopolnilih z ekstraktom kurkumina poskušali povečati biorazpoložljivost kurkumina z ekstraktom črnega popra.

Pojavila se je nova generacija prehranskih dopolnil s kurkuminom, ki je prinesla najboljšo rešitev. Micelarna tehnologija zagotavlja maksimalno absorpcijo koristnih snovi v telo. V primeru kurkumina ta tehnologija opazno izboljša biorazpoložljivost

Kurkumin v micelarni obliki ima tako kar 185x boljšo biorazpoložljivost!

Če želite kar najboljše rezultate, je priporočljivo, da jemljete prehransko dopolnilo s kurkumo vsaj 3 mesece.

Avenobo Curcuma –185x boljša biorazpoložljivost 

Spoznajte Avenobo Curcumo z revolucionarno formulo, ki nudi kar 185x boljšo biorazpoložljivost v primerjavi z običajnimi kapsulami kurkume in s tem neprimerno boljšo absorpcijo v primerjavi s kurkumo v prahu.