To se zgodi, če vsak dan pojeste 2 čajni žlici kokosovega olja

22. feb. 2017

Kokosovo olje velja za eno najbolj kontroverznih živil. Obstajajo namreč 3 tipi ljudi. V prvo skupino spadajo tisti, ki se ga ne bodo nikoli dotaknili, saj vsebuje nezdrave maščobe in so prepričani, da lahko uživanje teh maščob pripelje do srčnih boleznih. Motijo se. V drugo spadajo ljudje, ki poznajo njegove prednosti, a se ga bojijo uživati zaradi visoke kalorične vrednosti. Prepričani so, da vse kalorije enake. Motijo se. V tretji pa so ljudje, ki kokosovo olje uporabljajo za vse. Prav imajo!

Kokosovo olje jim pomaga tudi pri izgubi kilogramov.

Ste vedeli, da zaradi uživanja kokosovega olja pokurimo več kalorij?

Čeprav zgolj 1 čajna žlica vsebuje kar 120 kalorij, pa teh 120 kalorij v telesu drugače deluje kot na primer 120 kalorij olja oljne ogrščice.

Da bi izgubili kilograme s pomočjo kokosovega olja, morata biti izpolnjena dva pogoja:

  • Kalorični deficit

To ne pomeni nujno, da morate pojesti manj hrane in več telovaditi. To pomeni, da morate jesti hrano, ki pospeši metabolizem, ne pa ga zavirati.

  • Hormonsko ravnovesje 

Hormonsko ravnovesje je nujno. V takšnem stanju bodo naši organi zdravi, še zlasti jetra in ščitnica.

Kokosovo olje vam bo pomagalo pokuriti več kalorij, kot jih boste vnesli (ob predpostavki, da boste vnašali v svoje telo kakovostna živila), obenem pa tudi zaščititi vaša jetra. Po mnenju določenih strokovnjakov pa bo poskrbelo tudi za ščitnico.

Kokosovo olje pomaga pri uravnavanju krvnega sladkorja in inzulina

Morda se sliši nenavadno, da kokosovo olje, ki je pravzaprav maščoba, uravnava krvni sladkor in inzulin. Še zlasti, če vemo, da kokosovo olje nima neposrednega učinka na enega ali drugega.

Zato pa njegov posreden učinek naredi prave čudeže.

Kot je razvidno iz tujih spletnih strani, mnogi zdravniki in nutricionisti priporočajo diabetikom diete z majhnim vnosom maščob, sladkorja ter bogatimi z ogljikovimi hidrati.

No, kokosovo olje pa pomaga glukozi pri vstopu v celice in tako zniževati in upočasnjevati nivo inzulina v krvi. Zdrave maščobe, ki se skrivajo v kokosovem olju, igrajo pomembno vlogo pri uravnavanju nivoju krvnega sladkorja.

Redna uporaba kokosovega olja vas bo nagradila tudi s sijočo kožo in lasmi. 

Kokosovo olje zmanjšuje tveganje za bolezni srca in ožilja

Narodi, ki redno uživajo kokosovo olje, veljajo za ene najbolj zdravih na Zemlji. Zato ni nič čudnega, da imajo tudi zdravo srce.

Študija, ki se je odvijala v Polineziji, kjer prebivalstvo zaužije več kot 60 odstotkov vseh kalorij prek kokosa, je pokazala, da prebivalci nimajo težav z boleznimi srca in ožilja. Podobno je razkrila tudi študija, ki se je odvijala na Papua Novi Gvineji, ki cveti od kokosovega olja in drugih živil, povezanih s kokosom.

Kokosovo olje ubija kandido (glivice kandide)

Študija, ki je bila objavljena v American Society for Microbiology's Journal Spher, je pokazala, da se kokosovo olje uspešno bori z glivicami, kot je kandida.

Če je kandida razraščena:

  • imate težave s kožo in nohti
  • se počutite utrujene in izčrpane Imate težave s prebavo
  • dobivate izpuščaje na koži
  • depresija, spreminjanje razpoloženja
  • nenehno hrepenite po sladkem in ogljikovih hidratih.

Kako naj uživam kokosovo olje?

Najprej je treba poudariti, da je pomembna izbira kokosovega olja. Izberite naravnega, 100-odstotnega. Kako pa bomo vedeli, ali je kokosovo olje res naravno in da ne vsebuje konzervansov?

Kokosovo olje, ki je res naravno, bo pri sobni temperaturi 25 stopinj Celzija v tekočem stanju. Priporočamo, da izberite takšnega, katerega poreklo je iz Filipinov.

Vsako jutro že zjutraj zajemite dve čajni žlici kokosovega olja. Zgolj 2 žlici tega bogatega in zdravega olja bo topilo maščobo okoli trebuščka, ki velja za eno najbolj nevarnih maščob. Študijo, v katero je bilo vključenih 40 žensk in je spremljala topljenje maščob okoli trebuščka ob rednem uživanjem kokosovega olja, lahko preberete tukaj. 

Redno uživanje kokosovega olja pa bo poskrbelo tudi za sijočo kožo in lase ter vas napolnilo z energijo in jasnimi mislimi. Naj dodamo, da maščoba okoli trebuščka ne bo izginila čez noč; vsekakor priporočamo redno telesno aktivnost in zdrav način prehranjevanja.