10 vsakdanjih živil za mladostno kožo

8. jan. 2014

Prvi korak do čudovite kože je zdrava prehrana, tudi takšna, ki jo imamo na dosegu roke. Naslednjih 10 odličnih živil bo vaš prvi korak k ohranjanju kože v mladostni kondiciji.

1. Borovnice

Izboljšajo čvrstost in regeneracijo kože z močnim antioksidativnim delovanjem. Poleg vlaknin vsebujejo še vitamin A, vitamin C, zelo malo nasičenih maščob, holesterola in natrija. Pomagajo čistiti nečistoče kože in odpravljajo nepravilnosti na koži.

2. Špinača

Zelenolistna zelenjava, predvsem špinača, je bogata s hranili in antioksidanti. Čisti kožo in ureja presnovo. Špinača poleg antioksidanta lutein vsebuje vitamine B, C, E, kalij, železo, kalcij, magnezij in omega 3 maščobne kisline. 

3. Kivi

Je odličen za preprečevanje pojava gubic in ohranjanje čvrste kože. Hkrati ohranja zdravje vaših kosti in zob.

4. Temna čokolada

Brez slabe vesti si od časa do časa privoščite košček temne čokolade z minimalno 75% kakava. 

Temna čokolada vsebuje veliko flavonoidov, ki, presenetljivo, ohranjajo vlažnost kože in ščitijo pred škodljivimi UV žarki.

5. Losos

Pripomore k ohranjanju bolj sijočega videza kože in vlažnosti, ker vsebuje izjemno količino omega 3 kislin, ki pomagajo negovati in ščititi kožo pred vnetnimi snovmi.

Čisti zamašene pore, zmanjša gube in daje koži svež, naraven videz.

6. Lubenica

Je odlična zaščita pred sončnimi žarki in njihovim vplivom na našo kožo. Pomaga zmanjšati madeže na koži in območja razbarvanja kože. Kožo gladi in izboljša njeno elastičnost, ki je pomemben dejavnik za zdrav in sijoč videz.

7. Pomarančne in grenivke

Nutricisti z vsega sveta priporočajo uživanje teh citrusov za ohranjanje mladostnega videza in preprečevanje nastanka gub. So odličen vir vitamina C, ki izboljša teksturo in barvo kože, prav tako sodeluje pri obnovi kolagena in zato izboljša čvrstost kože.

8. Jagodičevje

Že prej smo omenili borovnice, vendar tudi ostali jagodičasti plodovi kot so maline, robide, jagode, ribez ipd. odlično ohranjajo kožo v dobri, sijoči kondiciji.

Podobno kot citrusi, vsebujejo velike količine vitamina C - močnega antioksidanta, ki skrbi za ohranitev kolagena v vaši koži. Poleg vitamina C pa so pomembni še antocianini in kvercetin. Zmanjšujejo vnetne procese v telesu in dajejo koži zdrav in sijoč ten.

9. Avokado

Je odličen za odpravljanje manjših nepravilnosti in izboljšanje kvalitete kože. 

Ima visoko vsebnost v maščobah topnih vitaminov A, D in E ter mineralov železa in bakra. Minerali ščitijo pred prostimi radikali in preprečujejo prezgodnje staranje. Avokado izboljša elastičnost in pigment kože, pa tudi vaših las.

10. Jajca

Pri obnovi tkiva so jajca nepogrešljiva komponenta. Sestavine, ki jih vsebujejo, pomagajo koži v boju proti aknam in okužbam.

To pa so selen, vitamin A in baker – odlična trojna zaščita! Selen ščiti pred infekcijami, vitamin A ščiti epitel kože in baker ohranja njeno elastičnost.

Oznake