3 skrivnosti ploskega trebuha

7. apr. 2015 | Objavil Irena Pfundner Tkalec

V angleščini imajo prav simpatičen izraz za odvečni material okrog trebuha in pasu – »muffin top«. Če si predstavljamo slastne muffin kolačke, ki jih poznamo tudi pri nas, kjer se maso vlije v okrogle modelčke, pri peki potem masa zrase v privlačen kolaček s kupčkom, ki zgleda tako kot naš trebušček, ki visi ven iz hlač.

Dobro, dovolj o hrani kajne. Sedaj muffini ne bodo prava izbira, tako da predlagam, da naredimo križ nad njimi, tako v kuhinji kot v predelu trebuha.

Kako priti do ploskega trebuha?

Če sem zelo iskrena, ni lahko. To je res tisti predel, kjer se pozna disciplina in čisto vsak odklon od nje. Tisti modeli iz naslovnic z izklesanim trebuhom se držijo zelo strogega prehranjevalnega in vadbenega režima, malo pa jih potem še računalniško obdelajo oblikovalci.

Lahko pa vam razkrijem tri skrivnosti, zaradi katerih boste zagotovo imeli večji in bolj opazen učinek.

1.) Privoščite si dovolj spanca. Znanstveno dokazano je, da telo, ki ponoči ne počiva dovolj, raje skladišči zaloge energije, kot da bi jih porabljalo. Pomanjkanje spanca torej negativno vpliva na oblikovanje trebuščka, zato vam tu dajem uradno dovoljenje, da spite več in vam tega nihče ne sme očitati.

2.) Vadba zgodaj zjutraj. To, da brez vadbe ne bo šlo, nam je vsem jasno. Sedaj vam zaupam še, da je vadba v jutranjem času veliko učinkovitejša od večerne. Takrat namreč naš metabolizem deluje hitreje, do večera postane že malce len. Če boste vaje za trebuh delali zjutraj, preden karkoli zaužijete, bo učinek zagotovo največji.

3.) In seveda prehrana. Brez prehranske discipline bomo težko dosegli zelo opazno razliko v predelu trebuha. Imate srečo, ker bodo vašemu metabolizmu pomagali tudi SlimCut izdelki, sicer pa prisluhnite svojemu telesu. Zelo verjetno mu boste najbolj pomagali, če boste zmanjšali ali iz prehrane povsem izločili beli sladkor, povečali vnos sveže zelenjave in uživali dovolj navadne vode, ki bo čistila telo strupov.

Video vadba za fit trebušček

Tako, najbolje da začnemo. Vsak dan v tem tednu izvajajte tole vadbo, popazite na prehrano in si privoščite dovolj spanca. V enem tednu bi že morali čutiti malo spremembe v območju »muffin topa«.

Naše vadbe kombinirajte še s kakšno aerobno obliko gibanja vsaj dvakrat tedensko, pojdite recimo na polurni sprehod, tek, hojo v hrib ali kakršnokoli drugo obliko gibanja, kjer se počutite dobro.

Oznake