30-Days Green Cleanse: nasveti za četrti teden

29. okt. 2014

Še manj kot 10 dni vas loči do konca 30-dnevnega programa, vaše telo pa je iz dneva v dan bolj alkalno. Da tudi stres poruši kislinsko-bazično ravnovesje našega telesa je že dobro znano, zato je izjemno pomembno, da se ob koncu stresnega dne ustrezno sprostimo in umirimo. 

»Možgani na off«

Za optimalno počutje je izjemno pomembno, da se sprostimo in odženemo vsakodneven stres. Sproščanje pa ne pomeni "da ne delamo nič" in le lenarimo. S pravilno uporabo različnih tehnik sproščanja iz naših misli preženemo nelagodje in okrepimo odpornost telesa na stresne situacije.  Kadar se želimo resnično sprostiti, to lahko storimo z uporabo ene izmed naslednjih tehnik sproščanja:

Vizualizacija

Pri tehniki vizualizacije si v mislih ustvarimo sliko, običajno miren in sproščujoč kraj. To je običajno cvetoč travnik s ptičjim petjem, peščena obala s šumenjem morja, slap sredi gozda in podobno. Med vizualizacijo poskušamo  vključiti vsa čutila, vonj, vid, sluh in dotik. Če si, na primer, predstavljamo peščeno obalo s šumenjem morja, si predstavljamo, kako čutimo mivko med prsti na nogah, vonjamo slano vodo, slišimo šumenje morja in na koži čutimo, kako nas greje toplo sonce. Vizualizacijo izvajamo v mirnem in tihem prostoru, zapremo oči in pustimo mislim prosto pot.

Relaksacija mišic

Lezite na hrbet na mehko podlago in zaprite oči. Osredotočite se na eno skupino mišic na enkrat in jo s pomočjo misli popolnoma sprostite. Najbolje je, da začnete pri nogah in nadaljujete po telesu navzgor. Po končani vaji se boste počutili popolnoma sproščeno, s prijetnim občutkom breztežnosti. Ta vaja je primerna predvsem takrat, ko že ležite v postelji ali imate težave s spanjem.

Meditacija

Meditacija je ena izmed tradicionalnih tehnik, ki sprošča telo in duha ter pozitivno vpliva na naše počutje. Najbolj osnovna vaja meditacije se izvaja v sedečem položaju, na stolu v mirnem in dobro prezračenem prostoru. Osredotočite se na svoje dihanje, ki naj bo vedno globlje in umirjeno. Meditacijo izvajajte 20 minut in ob tem sprostite svoje misli. Redno izvajanje meditacije vam pomaga zbistriti misli in vas popolnoma umiri v stresnih situacijah.

Poleg opisanih tehnik sproščanja, lahko poskusite stres obvladati tudi z redno športno aktivnostjo, jogo, masažo ali s poslušanjem pomirjujoče glasbe.

Jedilnik za četrti teden 

Za lažje načrtovanje obrokov smo vam tudi ta teden pripravili primer tedenskega jedilnika. Jedilnik si lahko po želji prilagodite po svoje.

Dan

Zajtrk

Kosilo

Malica

Večerja

22.

Smoothie z ananasom,pomarančo in ingverjem

Grška solata s kozjim sirom

Chia puding s svežim sadjem

Omleta iz jajca z zelenjavo po želji

23.

Smoothie z banano, lanenimi semeni in kefirjem

Postrv na žaru s cvetačnim pirejem

Pest bučnih semen

Rukola z paradižnikom v solati z balzamično polivko

24.

Smoothie iz treh vrst jagodičevja in spirulino

Špinačna solata z jagodami in pinjolami.

½ avokada z limetinim sokom

Pečene bučke v pečici s parmezanom

25.

Smoothie z jabolkom, kivijem in pomarančo

Zeljnata solata s korenjem in gorčičnimi semeni

Pomaranča

Krompirjeva špinačna juha z muškatnim oreščkom

26.

Smoothie z marelicami jabolkom in spirulino

Rdeča pesa v solati s korenčkom in jabolki

Chia puding z borovnicami

Paprika različne barve (rdeča, zelena in rumena) s skutnim namazom z zelišči

27.

Smoothie s pomarančo in korenčkom

Paradižnik v solati z avokadom in limoninim sokom

Sveža paprika

Gosta korenčkova juha s kajenskim poprom

28.

Smoothie z jabolkom, zeleno in špinačo

Sveže korenja, paradižnik in paprika s humusom (čičerikin namaz)

Hruška

Jajčna omleta s špinačo, čebulo in česnom

Jedilnika se lahko držite, lahko pa ga prilagajate lastnim željam in okusu. Pomembno je le, da sledite pravilu 80:20 (knjižica, stran 12 in 13)!

Imate dodatno vprašanje?

Če se tekom 30-dnevnega Green Celanse programa pojavi kakšno vprašanje smo vam na voljo preko elektronskega naslova info@sensilab.com, telefona na 080-99-81 ali pa se osebno oglasite v eni izmed naših trgovin Sensilab misli Zdravo v Ljubljani, Mariboru, Celju, Kranju, Novem mestu ali v Logatcu.