30-Days Green Cleanse: nasveti za prvi teden

30-Days Green Cleanse: nasveti za prvi teden

29. okt. 2014

Alkaliziranje vašega telesa s pomočjo programa 30-Days Green Cleanse, se je pričelo. Vaše telo bo ob pomoči izjemne kombinacije modrih, zelenih in rjavih alg ter izjemnih naravnih ekstraktov špargljev, artičoke in zelene očistil vaše telo kislin in mu povrnil optimalno kislinsko-bazično ravnovesje, ki je osnova vseh biokemijskih procesov v telesu. 

30-dnevni Green Cleanse program od vas sicer zahteva določeno spremembo življenjskega sloga, predvsem prilagoditev jedilnika. Taka sprememba bo gotovo vplivala na vaše počutje. Predvsem v prvih dneh, ko vaše telo prične z izločanjem kislih presnovnih ostankov, se boste lahko počutili slabo, brez energije in utrujeni. Ampak ne obupajte! Ob koncu programa bo vse to vredno vašega truda. Po mesecu dni se boste počutili »očiščeno«, lahkotno ter polni zdravja in energije!

Poleg tega lahko opazite tudi, da se vam tekom programa:

  • uredi vaša prebava,
  • izboljša neprijeten telesni vonj,
  • izboljša neprijeten zadah
  • in uravna kislinsko-bazično ravnovesje telesa.

Vaš tedenski jedilnik 

Seveda pa je poleg uživanja naravnih izvlečkov, ki alkalizirajo vaše telo, izjemno pomembna tudi vsakodnevna prehrana. Za lažje načrtovanje obrokov smo vam pripravili primer tedenskega jedilnika.

Dan

Zajtrk

Kosilo

Malica

Večerja

1.

Smoothie z ananasom, ingverjem in blitvo

Vrtna solata s papriko, kumarami in olivami

Banana

Tofu z zelenjavo na žaru

2.

Smoothie z borovnicami, avokadom in zeleno solato

Postrv na žaru z kuhano blitvo

Pest mandljev

Na sopari kuhan brokoli s polivko iz sončničnih semen

3.

Smoothie iz treh vrst jagodičevja z mlado špinačo

Špinača in jagode z balzamično polivko

½ avokada z limoninim sokom

V pečici pečene bučke s parmezanom

4.

Smoothie z jabolkom, kivijem in meto

Zeljnata solata s korenjem in gorčičnimi semeni

Pest lešnikov

Korenčkova juha s kvinojo

5.

Smoothie z marelicami, chia semeni in spirulino

Zelena solata s piščancem na žaru

Jabolko

Zelena juh'ca

6.

Smoothie z zelenim čajem, jagodami in klorelo

Paradižnik v solati z avokadom

Hrustljavi ohrovtov čips

Piščančja nabodala na žaru

7.

Smoothie z jabolkom, zeleno, mlado špinačo in baziliko

Kvinoja z blitvo

½ svežega manga

Poširano jajce z avokadom

Jedilnika se lahko držite, lahko pa ga prilagajate lastnim željam in okusu. Pomembno je le, da sledite seznamu vpliva živil na kislinsko-bazično ravnotežje telesa, ki se nahaja v knjižici na strani 12 in 13.

Sledite pravilu 80:20!

V želji, da bi uravnali kislinsko-bazično ravnovesje telesa in se alkalizirali je izjemno pomembno, da uživate dovolj bazičnih živil.  Ravnovesje boste najlažje dosegli, če se tekom vsakega dne sledite pravilu 80:20. To pomeni, da naj bo vsak obrok v dnevu sestavljen iz 80 odstotkov bazičnih živil (živil, ki se nahajajo na strani 13 v knjižici) in le 20 odstotkov živil, ki med presnovo tvorijo kisline (živil, ki se nahajajo na strani 12 v knjižici). Takšno razmerje naj bi bilo idealno. Realno gledano, bo razmerje živil pri vsakem obroku drugačno, v mislih imejte le, da na koncu dneva zadostite razmerju.

Imate dodatno vprašanje?

Če se tekom 30-dnevnega Green Celanse programa pojavi kakšno vprašanje smo vam na voljo preko elektronskega naslova info@sensilab.com, telefona na 080-99-81 ali pa se osebno oglasite v eni izmed naših trgovin Sensilab misli Zdravo v Ljubljani, Mariboru, Celju, Kranju, Novem mestu ali v Logatcu.