30 DAYS Liver Detox: nasveti za tretji teden

17. okt. 2014

Tretji teden je prelomni teden za razstrupljanje jeter. Prehajamo v drugo polovico programa, kar pomeni, da se dnevi slabega počutja končujejo. Če boste kljub vsemu imeli težave s spanjem, smo vam pripravili nekaj enostavnih nasvetov za miren spanec.

Miren spanec je ključ do zdravja

Če vas muči nespečnost je na prvem mestu izjemno pomembno, da tekom dneva zaužijete zadostno količino magnezija, dan pa zaključite z obrokom, ki je bogat vir triptofana, aminokisline, ki spodbuja nastanek serotonina in melatonina. Seratonin, znan tudi kot hormon sreče, izboljša naše počutje, melatonin pa nas zaziblje v miren, lahkoten spanec.

Živila, ki so bogata s triptofanom so predvsem brokoli, špinača, vodna kreša, neolupljen krompir in alga spirulina. Posežemo pa lahko tudi po naravnih prehranskih dopolnilih, ki vsebujejo L-teanin, aminokislino iz listov zelenega čaja, ki umiri organizem in spodbuja boljši spanec.

Naravna pomoč za sladke sanje

Če kljub temu tekom noči nemirno spite, si lahko na blazino kanete nekaj kapljic eteričnega olja. Pri tem vam priporočamo uporabo sivke, melise ali kamilice. 

Preden se odpravite k nočnemu počitku pa si lahko privoščite zeliščni čaj iz melise, kamilice, sivke, ali lipe. Pazite le, da pred spanjem ne popijete preveč, da vaš nočni mir ne bi motili nenehni odhodi na stranišče.

Jedilnik za tretji teden 

Za lažje načrtovanje obrokov smo vam tudi ta teden pripravili primer tedenskega jedilnika. Jedilnik si lahko po želji prilagodite po svoje.

 Dan

Zajtrk

Kosilo

Malica

Večerja

15.

Ajdova kaša z jabolkom in rozinami

Polnozrnate testenine z omako »primavera«

Chia puding

Zelenjavna enolončnica s pegastim badljem

16. 

Polnozrnat kruh s humusom in korenčkom

Zelena solata s paradižnikom in papriko

Svež korenček s humusom

Sardelce z rdečo papriko na žaru

17.

Sadno-zelenjavni smoothie (1/2 avokada, korenček, jabolko in žlička lanenih semen)

Rižota s curryjem

Jabolko s cimetom

V pečici pečen krompir in zelena solata

18.

Ovseni kosmiči z borovnicami in žličko chia semen

Zelena solata z zelenjavo na žaru

Pest orehov

Lečina enolončnica brez mesa

19.

Polnozrnat kruh in avokadov namaz

Špageti z paradižnikom in svežo baziliko

3 sveže ali posušene slive

Kuhane artičoke s tržaško omako

20.

Sadni smoothie (1/2 banane, jagode, in jabolko)

Zelena solata z rukulo, kumaro, olivami in olivnim oljem

Sveža paprika s humusom

Prežganka

21.

Prosena kaša s suhimi slivami

Lahka krompirjeva solata s korenčekom in grahom

Banana

Solata s piščancem na žaru

Imate dodatno vprašanje?

Če se tekom 30-dnevnega programa za razstrupljanje jeter pojavi kakšno vprašanje smo vam na voljo preko elektronskega naslova info@sensilab.com, telefona na 080-99-82 ali pa se osebno oglasite v eni od naših trgovin Sensilab misli Zdravo.