5 načinov, da novoletne zaobljube postanejo resničnost

17. dec. 2018

Ta zaobljuba zveni znana: Naslednje leto bosta telovadnica in dieta na urniku vsak dan, saj se hočem spraviti v formo!  In kaj se zgodi že februarja? Motivacija strmo pade. Zakaj? Ker nimate pravega načrta. Naj bo letos ZARES drugače. Berite naprej! 

Če ste med številnimi, ki se konec decembra odločijo, da bodo z novim letom začeli hoditi v fitnes, bolj zdravo jedli in do poletja izklesali telo, verjetno že veste, kako se te zaobljube končajo. Januarja fitnes studii ogromno zaslužijo, saj so njihove telovadnice nabito polne. Že februarja pa se praznijo, saj velika večina ljudi pozabi na svoje obljube in se vrne k starim navadam, bolje rečeno razvadam. Torej potrebujete načrt.

1. Začnite počasi

Eden izmed razlogov, zakaj toliko ljudi opusti svoje novoletne zaobljube, je, da poskušajo svoje navade drastično spremeniti. Namesto nemogočega in prezahtevnega cilja, ki ga je težko doseči brez železne volje, začnite z manjšim in specifičnim ciljem, kot sta na primer kolesarjenje za vikend ali pa brezmesni ponedeljki. Vsak manjši cilj vas bo hitreje in lažje pripeljal do tistega večjega cilja, ki ga želite doseči.

2. V dvoje je lažje

Vsi vemo, da so težka opravila vedno zabavnejša, če jih počnemo skupaj z nekom, ki nas motivira in tako hitreje dosežemo cilj. In tudi pri zaobljubah je enako. Verjetno si nihče od vas ne želi hoditi sam v fitnes, saj tako motivacija še hitreje pade. Delite svoje cilje z družino, prijatelji ali s partnerjem in jih prepričajte, da se izgube kilogramov lotite skupaj. Tako boste drug drugega motivirali in lažje prišli do svojega cilja.

3. Fotografirajte napredek

Ko začnete svoj cilj izgube odvečne teže uresničevati, spremljajte vaš napredek. To lahko počnete na več načinov. Lahko se vsak teden fotografirate, da so spremembe vidnejše, ali pa, ker živimo v dobi tehnologije, na telefon naložite aplikacijo, ki vam bo pri tem pomagala. Spremljanje napredka izboljša vašo motivacijo, hkrati pa vizualno vidite, koliko vam še manjka do cilja. To tudi poveča verjetnost, da boste vztrajali vse do cilja!

4. Nagradite se

Z nizom manjših ciljev boste do svojega končnega cilja kar poleteli. In vsak dosežen cilj predstavlja novo zmago ter korak bližje tistemu glavnemu cilju – izgubi odvečne teže. Vsak se veseli, ko opazi pozitivne spremembe na telesu, in zakaj se ne bi temu primerno tudi nagradili? Nagrada je lahko karkoli, kar vas bo razveselilo, a se ne bo postavilo na pot vašemu končnemu cilju. Zato naj ne bo nagrada masten hamburger ali pa katera druga kalorična hrana, ampak kos nove obleke, nakita ali kaj podobnega.

5. Brez muje se še čevelj ne obuje

Večje spremembe zahtevajo svoj čas. Ste vedeli, da za oblikovanje novih navad potrebujemo vsaj 3 mesece ponavljanja? Zato vztrajajte pri svojih ciljih, saj je vsaka stvar na začetku težka, preden postane samoumevna navada. In ne pozabite, potrpežljivost in vztrajnost vas bosta pripeljali daleč.

Hitreje do manj maščob s paketom Quick Slim

Prej smo omenili, da je v dvoje lažje. Prav tako je lažje, če imate pravo oporo v obliki izbranih hranil. Dvignejo vam motivacijo in izboljšajo vaše rezultate, torej vas hitreje popeljejo do cilja.

Vrhunska kombinacija best sellerjev WaterOut Strong in AdipoSlim Strong v paketu Quick Slim bo poskrbela za raven trebuh v najkrajšem možnem času. Vrhunske sestavine v tem paketu bodo pospešile izločanje odvečne vode, zmanjšale napihnjenost, povečale kurjenje maščob in zmanjšale obseg trebuha. Najboljši prijatelj za novoletne shujševalne zaobljube!