5 živil za manjši trebušček

16. jun. 2014

Včasih se nam zdi pot do ravnega trebuha in lepo oblikovanih bokov skorajda nemogoča. Vseeno boste spoznali, da lahko odvečno maščobo okrog pasu stopimo tudi z uživanjem določenih živil.

Hrana, bogata z antioksidanti, beljakovinami in vlakninami, lahko pomaga oklestiti vašo linijo. 

Kopičenje maščob okoli pasu velja za enega izmed najpogostejših razlogov za razvoj resnih obolenj, ki so pri nas zelo pogosta in potrebujejo posebno pozornost. 

Če želimo doseči raven trebušček, moramo spremeniti stare prehranjevalne navade in na jedilniku narediti poudarek na hrani, bogati z vlakninami, antioksidanti in beljakovinami.

  • Vlaknine namreč pomagajo izločati pline,
  • antioksidanti povečujejo učinek vadbe trebušnjakov,
  • beljakovine pa so nujne za zdrav metabolizem.

Za zajtrk si privoščite sadje. Najlažje ga boste prebavili, če ga boste uživali na prazen želodec in samostojno - cele sadeže ali v smoothieju.

Za kosilo kombinirajte svežo zelenjavo in beljakovine - ribe, meso, jajca ali stročnice ter žitarice.

  • Če res želite oblikovati svojo postavo in shujšati, 1/3 svojega obroka namenite zeleni listnati zelenjavi, drugo tretjino beljakovinam, tretjo tretjino pa pisani zelenjavi, ki ne vsebuje veliko škroba - cvetača, brokoli, koromač, repa, zelje, paradižniki, gobe ...
  • Kadar uživate beljakovine, jih ne kombinirajte s predelanimi ogljikovimi hidrati, kot so beljen riž, testenine, kruh ali pecivo.

Za večerjo si pripravite juho. Juha je najpreprostejši način, da boste zaužili dragocene vlaknine in antioksidante iz zelenjave, poleg tega juhe načeloma vsebujejo malo kalorij, saj vsebujejo veliko vode, kljub temu pa nas dodobra nasitijo. 

 

Še en majhen nasvet

Stres je tudi dejavnik, ki povzroča kopičenje maščob okoli pasu in trebuha. Pravzaprav gre za tisto vrsto stresa, ki nas vsak dan sili v to, da uteho najdemo v nezdravi in mastni hrani. Zato je priporočljivo, da si vsak dan privoščite umirjen sprehod, meditacijo ali jogo. Veliko bolje boste spali, misli bodo manj begale, pa še diete se boste tako lažje držali. 

5 živil za ploščat trebušček

  1. Če želite raven trebuh, je priporočljivo jesti vlaknine. Te namreč pomagajo pri hujšanju in pospešujejo prebavo. Za vitek stas dnevno pojejte 22 – 25 gramov vlaknin, ki jih najdete predvsem v kosmičih, sadju in zelenjavi.
  2. Jejte jogurt. Revija International Obesity Journal poroča, da so ljudje, ki dnevno potrebo telesa po kalciju zadovoljijo s tistim kalcijem, ki ga prejmejo v jogurtu, v primerjavi s tistimi, ki vire kalcija črpajo od drugod, lažje shujšali okoli pasu in trebuha. Skoraj v vsaki vrsti jogurta najdemo probiotike, ki pomagajo ohranjati naš prebavni trakt zdrav. To se odraža v boljši prebavi z manjšo nevarnostjo zaprtja ali napenjanja.
  3. Jejte breskve, kajti ta sadež zmanjšuje nevarnost nastanka diabetesa in pomaga pri »krčenju in ožanju« pasu.
  4. Koper – le kdo bi si mislil, da koper kuri maščobe, kajne? Priporočamo, da tisti, ki ga imate radi, koper uporabljajte čim pogosteje. Koper lahko dodate v večino solat, kombinirate ga s sirom, kumarami ali jogurtom. Novo-nastale kombinacije lahko uporabite kot okusne prigrizke ali celo večerjo.
  5. Kljub temu, da lubenica vsebuje veliko ogljikovih hidratov, je zaradi visoke vsebnosti karotena in vode ne smemo zanemariti. Vsebuje malo kalorij, a vseeno hitro nadomesti en obrok! Priporočamo, da med hujšanjem namesto zajtrka in večerje, pa tudi za malico, pojeste eno ali dve rezini lubenice.

 

Oznake