6 jogijskih asan za hujšanje

21. nov. 2014 | Objavil Anja Bohinc

Joga je izjemna, ne samo za pomiritev duha, ampak zato, ker se s preprostimi vajami lahko poslovimo zelo hitro učinkovito od odvečnih kilogramčkov.

Kako vam joga lahko pomaga shujšati?

Med »pozdravi soncu« ali med samo »vinjaso« (ko izvajamo desko, psa ali kobro ter strešico) izjemno močno deluje predel zadnjice, stegenskih mišic in posledično s tem ta predel tudi izjemno lepo prekrvavimo. Posledica: adijo, celulit in odvečni kilogramčki!

Avtohipnoza za hujšanje (po želji, je pa močno zaželena in močno učinkuje)

Povabim vas, da pred pozdravom soncu z rokami v anjali mudri (molitvenem položaju) zamižite za par trenutkov. Vabim vas v samohipnotično meditacijo, ki bo z vašim umom močno vplivala na oblikovanje postave. Preverjeno ;)

  • Svoj fokus z mislimi usmerite v predel telesa, kjer bi radi izgubili odvečno maščobo, kilogramčke ali bi ga radi učvrstili.
  • Predstavljajte si, kako se maščoba na teh delih enostavno topi, kako izginja, kako se poslavlja od vašega telesa, kako je vaše telo naravnost izjemno, čvrsto, lepo, prožno, fit; točno tako, kot si ga želite.
  • Občutite zadovoljstvo ob pogledu (samo z mislimi, oči so zaprte) na svojo fantastično postavo, utelesite ta občutja. Predstavljajte si, kako se počutite v tem izoblikovanem telesu, kako vaš fit izgled opazijo drugi in kašna občutja ob tem doživljate. Prepustite se tem izjemnim občutkom za par trenutkov.
  • V mislih se obdajte v najlepše barve (eno ali več – oblecite se vanje, pobarvajte okolico z njo; kar vam je volja. Domišljija je konec koncev samo vaša in vam je nikoli nihče ne more vzeti ), prikličite si v spomin najljubši vonj, okus in glasbo (če je nimate že na predvajalniku)
  • Nasmejte se, občutite lepa občutja, ko je vaše telo zdravo, zadovoljno, nasmejano, srečno, svobodno, lahkotno, fit, prožno in fluidno.
  • Občutite srečo, da vas telo uboga, da vam daje možnost gibanja ter uživanja v izkušnji življenja samega. Zahvalite se mu.

Odprite oči, vdihnite globoko in začnite s svojo prakso joge in svoj fokus vzdržujte na predelih, kjer želite svoje telo še dodatno ali bolj izoblikovati.

Asane za hujšanje

Pozdrav soncu

  • Predlagam, da pozdrave soncu izvajate bolj počasi, da se telo zares lepo ogreje.
  • Povabim vas, da vse misli, ki ne sodijo v ta trenutek tukaj in zdaj enostavno »pustite pred vrati«.
  • Med vinjaso (zaporedje asan 1. deska, 2. kobra ali pes, 3. strešica) iščete kobro (ki je odlična za držo, hrbtne mišice) ali psa (ki je izjemna asana za zadnjico, noge, odpravo celulita, čvrste noge, trebušček, močne roke, ramenski obroč in hrbet). Po želji.
  • -Pomembno: V iskanju asane psa smo močno pozorni na to, da je naš ramenski obroč aktiviran, ramena močno potiskamo proč od ušes, lopatici na hrbtu silita skupaj, kot da bi se želeli srečati, dotikati, prsni koš je odprt (s tem spodbujamo naravne opijate; hormone sreče! In ko smo srečni – hormoni vplivajo direktno na naš želodec in nismo lačni :D)

Asano ponovite najmanj 6x. Predlagam, da ob praksi počasi dodajate več ponovitev.

Zasuk v sede

  • Usedemo se pokončno ter
  • eno nogo pokrčimo na tleh,
  • drugo prekrižamo.
  • Hrbtenica je popolnoma zravnana,
  • krona glave čim dlje od trtice.
  • Z vdihom si predstavljamo, da hrbtenico raztegujemo v višino,
  • z izdihom sukamo zgornji del hrbtenice v stran.

Asano držimo 10 vdihov in izdihov (v obe smeri).

Stol

  • Stojimo na začetku blazine,
  • stopali imamo popolnoma skupaj,
  • koleni sta skupaj.
  • Zadnjo plat spustite nizko, kot bi se hoteli usesti – koliko globoko gre.
  • Roki dvignemo ob ušesa
  • pazimo, da ledvenega dela hrbtenice ne usločimo.

Asano držimo 10 vdihov in izdihov.

Lok

  • Ležimo na trebuščku,
  • roke iztegnemo naprej in
  • noge visoko gor, kolikor gre, ne da bi pokrčili kolena.
  • Hrbtne mišice sodelujejo.
  • Zadnjica je aktivna (mišice – glueus maximus – tista, mišica, ki je največja in jo povezujemo s čvrstostjo zadnjice).

Asano držimo 10 vhidov in izdihov. Vmes počivamo in ponovimo 3x.

Polmost / most

  • Ležimo na hrbtu,
  • nogi pokrčimo v kolenih in jih s podplati približamo zadnjici,
  • roki položimo ob telo,
  • dvignemo medenico,
  • roke prekrižamo pod seboj, tako, da odpiramo prsni koš.
  • Vrat je dolg, dihalne poti proste in ležimo na ramenih (rokah, lopatici se želita srečati).

Asano držimo 10 vdihov in izdihov

Nasvet

Za prave rezultate svetujem izvajanje asan vsaj 2x ali 3x tedensko.

Vaše telo je edino mesto na tem svetu, kjer morate in boste živeli celo svoje življenje. Pazite nanj in ga imejte radi, le tako boste v njem lahko dolgo in kvalitetno uživali 

Namaste,
Anja

Oznake