7 asan za boljši seks

22. sep. 2014 | Objavil Anja Bohinc

Splošno znano je, da joga spodbuja zaupanje v lastno telo, fleksibilnost, izboljša krvni pretok, gradi mišični tonus, poveča raven naše energije in hkrati temeljito sprošča. In ja, tudi pri spolnem življenju vam lahko pomaga :)

Jogisti in drugi strokovnjaki trdijo, da si z jogo lahko »začinite« tudi spolno življenje. Konec koncev je seks oblika joge J

Kako pravzaprav joga sploh pomaga?

Z jogo vzpostavimo ravnovesje navznoter. Uči nas povezave uma, telesa, srca in duše. Ko se naučimo globoke ljubezni do sebe, samo-sprejetja; naše prepreke enostavno odpadejo, zavore popustijo. Negotovosti enostavni ni več.

Ko se z jogo naučimo globoke stopnje ljubezni na in proč od blazine, se poglobijo tudi ostali naši odnosi, zaupanje in samozavest zrasteta.

Povečana raven intimnosti

Ena izmed mnogih prednosti joge je, da nam omogoča in nas uči sproščenosti ter udobnosti v nenavadnih, manj udobnih ali celo ranljivih položajih, kar odpira naravni pretok energije po vsem telesu.

Le to nas popelje do te točke, da smo bolj dovzetni za zveze in intimnost nasploh.

Svetujem 7 joga asan, ki vam bodo pomagale k višji stopnji intimnosti s svojim partnerjem

Most

  • Ležimo na hrbtu, upognemo kolena v širini medenice.
  • Boke in srce usmerimo v nebo ter ob tem stisnemo mišice medeničnega dna (ženske poznamo to kot Keglove vaje) ter po želji z dlanmi podpremo spodnji del hrbta (priporočljivo za tiste s težavami v križu).

  • Če ste dobro razgibani, lahko asano naredite intenzivnejši.
  • Roki sklenite skupaj, ramena pa spodvihajte nazaj, da bo lok telesa še večji.

Predosti: asana omogoča pretočnost in razteznost bokov, kolkov ter z vajami medeničnega dna potenciramo moč mišič ter poslednično  moč orgazmov.

Ležeči »čevljar« (Suptabaddha konasana)

  • Uležemo se v položaj mrtveca, le nogi naj ostaneta pokrčeni.
  • Pustite, da se koleni spustita k tlom in sklenite podplate.

Če vam bo tako bolj udobno, se lahko z zgornjim delom telesa uležete na blazino, medenica pa naj ostane na tleh.

Kolena potiskamo proti tlom, v kolikor nam to ne ustreza jih lahko podložimo z deko, blokom ali brisačo – tako, da nam bo asana udobna, vseeno pa bomo čutili

raztezanje v predelu bokov.

Vzpostavimo kontakt s svojim  dihom in v tej asani globoko zremo partnerju v oči, še pred samo predigro. Sprostimo se in uživamo ;)

Prednosti: Odlična asana za nizek libido. Odpira naše boke in spodbuja njihovo gibljivost, notranja stran stegen se razteza.

»Čevljar«

  • Noge naj ostanejo, kot so bile, mi pa se zravnamo, da vzpostavimo sedeč položaj.

Tudi tu se nam lahko pridruži partner.

  • Usedita se eden nasproti drugemu in se glejta v oči.
  • Z nogami objamemo trup drug drugega, kolena podložimo z blazinami ali odejo.

V tej asani spodbujamo kroženje energije med enim in drugim v harmonični fluidnosti. Položita še roke en okrog drugega. Za popolno intimnost se nagnite naprej, tako da se srci dotikata.

Prednosti: Ta asana odpira intimni prostor in vaju zblizuje. Asano izvajajta počai, bodita pozorna na vsako bitje srca, vonj, dotik, dih; to vama bo dalo še globje razumevanje in čutenje partnerja. Z mehkobo in počasnostjo dotika bo asana še močnejša. 

Sfinga

  • Ležimo na trebuhu s stegnjenimi nogami. Komolce nastavimo pod ramena, hrbet usločimo, prsni koš pa porinemo naprej. Položaj je torej enak sfinginemu.

 

Za njo:

V udobni asani odprite svoje srce in v trenutku, ko on zrcali vašo pozo od zadaj; bodite pozorni na to, kako asana omogoče uskalevanje čaker ter intimnosti.

Zanj:

V tantrični verziji “misionarja” (oba v asani sfinge – on na njej) naj vas objame s komolci, da se vajini srci poravnata, medtem ko z boki kroži po vas – kar bo vzbudilo višji nivo užitkov in intimnosti.

Drevo

  • Stojimo ob steni ali pod tušem (pazite, da vam na spodrsne!). Dvignemo eno nogo ob drugo v pokrčen položaj in jo obrnemo v stran, odpiramo boke. Dvignemo roke v zrak, v mudro ali okrog partnerjevega telesa, na polico, steno … karkoli vam ustreza. Ostalo prepustim vaši domišljiji!

Prednosti: Če lahko obdržite občutek stabilnosti v stoje, namesto da ležite v postelji in pasivno sprejemate, bo le to dalo seksu presenetljivo in svežo noto, ki ponovno, povečuje intimnost.

Zasuk leže

  • Ležimo na hrbtu. Kolena stisnemo k prsnemu košu, roke položimo v črko T in kolena zasukamo v desno stran, če gre, do tal. Partner lahko vašo asano zrcali od zadaj (»žlička« po jogijsko)

Prednosti: Asana zvišuje fizično in čustveno povezavo, ki hkrati potencira zelo dobrodošel telesni detox, čiščenje telesa zaradi poze same.

Srečen otrok

Ležimo na hrbtu, kolena približamo prsim in z rokami držimo svoje podplate, obrnjene proti nebu.  

Prednosti: Odlična asana za povečevanje libida, izboljšuje pretočnost krvi v predelu medenice, kar pospešuje energijo in vitalnost. Fizično omogoča globjo in bolj vitalno seksualno izkušnjo.

Jogijsko seksualni namig:

Tik pred orgazmom se prenehajta premikati za par trenutkov, zazrita si v oči in sinhrono zadihajta. To bo v vaju zanetilo popolnoma drugo dimenzijo intimnosti ter vaju čustveno povezalo; vajin fokus bo na tem trenutku tukaj in zdaj, ne le ciljno usmerjen.

Zaključite s položajem »mrtveca« – Savasano. Dobesedno. Lezite en poleg drugega, z zaprtimi očmi. Povežita svoj um s telesom in občutita spoštovanje drug do drugega ter napolnita srce s hvaležnostjo.

Namig: Za še večjo stopnjo užitka ob vsakih vaji dodajajte še Keglove vaje, ki bodo vodile v pravljične trenutke orgazmov.

Oznake