7 super-živil za hujšanje

6. jul. 2015

Super-živila so živila z visoko koncentracijo dragocenih komponent, predvsem mineralov, vitaminov, beljakovin, antioksidantov, nenasičenih maščobnih kislin, esencialnih aminokislin in majhno kalorično vrednostjo. Med njih spadajo: korenine, semena, listi, alge, gozdni sadeži in drugi deli rastlin, ki se uporabljajo tako v svoji naravni obliki, kot v obliki sokov, tinktur, kapsul itd.

Naslednja super-živila niso le bogata s hranil, fantastično vplivajo tudi na hujšanje.

Črni fižol

Ena skodelica kuhanega črnega fižola vsebuje 15 gramov čistih beljakovin in 0 nasičenih maščob. Fižol je bogat z vitaminom B1, ki ima pomembno vlogo pri pretvorbi sladkorja v energijo. Eden od razlogov, zakaj bi morali jesti fižol je, da se zelo počasi prebavlja, kar pomeni da po obroku ne boste hitro lačni.

Oves

Oves je bogat z vlakninami, ki podaljšujejo občutek sitosti in metabolizem ter topijo maščobe. Velika moč majhnih zrn, ki se je dolgo štela kot izključno hrana za živali. Oves vsebuje beljakovine, vitamine, zlasti B kompleks ter pomembne minerale, kot so kalcij, magnezij, natrij, železo, mangan, cink itd.

Avokado

Ne bojte se njegovih maščob, vsi vemo, da so to dobre maščobe. Dejstvo je, da avokado zmanjšuje maščobe okoli trebuha!

Zaradi svoje barve in oblike je avokado dobil naziv »hruška aligatorja«. Na prvi pogled prehranski profil avokada deluje, kot da to ni zdravo sadje, saj je 85 odstotkov kalorij pridobljenih iz maščob, ki jih vsebuje. Vendar, to sadje vsebuje veliko nenasičenih maščob, ki imajo protivnetni učinek v telesu. Zelo pomembno je, da te maščobe pomagajo pri hujšanju in zmanjšanju maščob okoli trebuha!

Losos

Ima več beljakovin kot maščob. Dobro je, če z lososom včasih nadomestite meso. Ribje maščobe ščitijo naše srce in pomagajo tudi zmanjšati obseg pasu. Torej, ribje maščobe topijo naše maščobne zaloge, zato jih čim pogosteje jejte!

Borovnice

Borovnice že poznamo kot odlično živilo proti staranju. Vsebujejo veliko vlaknin in zelo malo kalorij. Vsi gozdni sadeži so dobri, vendar so modri med najboljšimi. Borovnice imajo najvišjo raven antioksidantov. Ena skodelica borovnic ima 3,6 vlaknin, ki lahko preprečijo kopičenje maščob, ker jih preusmerjajo neposredno v prebavni trakt.

Brokoli

Še eno super-živilo, ki vsebuje veliko vlaknin, ima zelo malo kalorij in zagotavlja energijo! Daje nam dolgotrajen občutek sitosti, zagotavlja vitalnost našega telesa in nam ne dovoli, da jemo preveč ogljikovih hidratov.

Vino

Resveratrol, antioksidant, ki ga najdemo v grozdju, vpliva na preprečevanje odlaganja maščob. En kozarec rdečega vina (brez pretiravanja), lahko podaljša proces topljenja maščob! Sestavine v vinu upočasnjujejo tvorbo maščobnih celic, tako da je po kosilu priporočljivo spiti malo vina.