8 razlogov, zakaj ne gredo kilogrami dol

27. feb. 2017

Ste na dieti? Telovadite, da bi si oblikovali postavo, pa kar ne opazite rezultata, ki ga želiš? Samo za vas smo se lotile raziskave in ugotovile možne razloge, za vaše razočaranje. Morda je eden od spodnjih 8.

1. Niste se popolnoma zavezali

Čemu vse ste se pripravljeni odreči v zameno za telo, ki si ga želite? Resno razmislite o tem! Bi 2 tedna jedli samo tofu? Bi postavili alkohol na stran? Kaj pa cigarete? Pa ležanje pred televizijo ali celodnevno sedenje za računalnikom? Če je odgovor ne, razmislite, ali si res želite izgubiti kilograme. Zdi se, da si tega v resnici ne želite.

Ideja o čudovitem fit telesu se mogoče res zdi fantastična, ampak, če se ne boste 100% zavezala, je ne boste nikoli uresničila.

2. Ne čutiš se odgovorno, ker te nihče ne nadzira

Radi ste samosvoja. Sami odločate, kdaj boste telovadila, kakšna bo vadba in kdaj se vadba zaključi. Včasih to deluje, največkrat pa ne. 

Enostavno potrebujete še nekoga, zaradi katerega se boste počutili upravičeno krivo, ko se pregrešite s sladoledom, ki si ga boste privoščili namesto solate. Ni važno, kdo je ta oseba. Lahko je osebni trener, prijateljica ali sosedov pes. Važno, da je nekdo!

Pridejo namreč dnevi, ko se ti res ne da in bi rada samo pogledala nov del svoje nadaljevanke. Točno v takih trenutkih je najpomembneje, da imaš za seboj nekoga, ki te zbrca v leno rito in te prisili, da oddelaš svoje.

3. Slediš vsem popularnim dietam

Zagrabiš vsako novo dieto, ki ti jo nekdo priporoči. Najprej si na Atkinsu, potem ješ Paleo, nato spet pride nova muha enodnevnica. Z dietami ni nič narobe in vsaka od njih deluje dokaj dobro. Bistvo je bolj v tem, da se odločiš samo za eno in se je držiš. Način prehranjevanja mora postati način življenja. Dieta ni samo nekaj, česar se moraš držati mesec, dva, tri, nato pa spet začneš jesti vse po vrsti.

Če nisi za diete in pravila, se drži ene same stvari. Ne jej svinjarije. In vse točno vemo, kaj spada v to kategorijo.

4. Ješ 6 majhnih obrokov na dan

Ne samo, da je to nepriročno za večino ljudi, dejansko deluje proti tvojemu metabolizmu. S tem, ko vsakih nekaj ur nekaj poješ, ves čas držiš visoko raven sladkorja v krvi. To pa sčasoma lahko privede do neobčutljivosti na inzulin in sladkorne bolezni. Hkrati pa telo shranjuje več odvečnih hranil v obliki maščob.

Brez skrbi lahko ješ samo 3x, 2x ali celo le 1x na dan, saj to ne bo upočasnilo metabolizma. To je mit! Kdorkoli ti je rekel drugače, ti je lagal.

5. Hodiš samo na aerobiko

Še ena laž, ko smo že pri njih. »Toning« kot tak ne obstaja! Ideja, da boš le malo “učvrstila mišice”, je napačna. Če hočeš shujšati, se resnično osredotoči na mišice. Delaj vaje za mišice – dviguj uteži ali delaj z lastno težo. Več mišic boš imela, več kalorij boš pokurila na dan. Mišice so največji porabnik energije. In punce, to še vedno ne pomeni, da boste postale nabite in žilave, ampak boste lepo oblikovane in čist’ hude. Pač so vam bodo videle trebušne mišice. Prebolite to!

6. Piješ alkohol

Takoj nehaj!

Vsaka kalorija, ki jo zaužiješ z alkoholom, gre direktno v obročke okrog trebuha. Potrebuješ dodatno spodbudo? Vsakič, ko spiješ pijačo med hujšanjem, nekdo pusti enega kužka v zavetišču.

7. Ne ješ zelenjave

A si stara 5 let?!

Hitro se odpravi na tržnico po svežo zalogo zelenjave in jo vključuj v vsak obrok!

8. Ne ješ dovolj beljakovin

To je pomembno, ker so beljakovine osnovni gradniki popolnega fit telesa. Poskusi vključiti beljakovine v vsak dnevni obrok. Jajca, ribe, meso, grški jogurt. Vse to so dobri beljakovinski viri. V resnici telo težje shrani masten zrezek v maščobno tkivo kot sam polnozrnat kruh. Razčisti si te pojme.