Detox s sproščanjem – 7 nasvetov

19. dec. 2013

Svoje telo lahko očistite na več načinov. Lahko se poslužujete razstrupljevalnih diet, povečate vnos antioksidantov, ali pa za očiščevanje telesa prostih radikalov poskrbite kar s sproščanjem. Preberi, kako.

Med normalno presnovo telo proizvaja strupe. Če dopustimo, da se ti kopičijo, lahko za nas postanejo škodljivi.

Neprečiščeno tkivo ovira oskrbo celic. Nakopičene odpadne snovi so rezultat:

  • večletne enolične ali preobilne prehrane,
  • vnosa živil, uživanja alkohola in nikotina,
  • pa tudi posledica stresa.

Naše telo je sestavljeno iz fizičnega, čustvenega, umskega in duhovnega dela. Vsi ti deli so med seboj povezani in vplivajo drug na drugega. Poleg razstrupljanja in čiščenja potrebujejo ti deli tudi našo psihološko pozornost. Ko organizem osvobodimo fizičnih in energetskih toksinov, resnično ustvarimo razmere za zdravje, dobro počutje in večjo kakovost življenja.

Veliko bolj zdravi boste, če boste od časa do časa razbremenili svoje telo in s tem organe za izločanje strupov. Z zmanjšanjem vnosa novih se boste lažje znebili že obstoječih strupov.

Predstavljamo 7 napotkov za psihološko razbremenitev telesa.

1. Privoščite si toplo kopel

Če imate možnost, si doma pripravite toplo kopel. Natočite si toplo vodo s temperaturo od 29 - 34 C, dodajte par kapljic eteričnega olja vrtnice, jasmina, mandarine, melise, sivke. To nas bo dodatno sprostilo in pomirilo. Poleg eteričnega olja lahko kopeli dodate kopalno sol, saj le ta spodbuja krvni obtok, mehča kožo, uravnava njen naravni pH in ji vrača kislo-bazično ravnovesje.

2. Masaža

Masaže imajo zelo dober učinek na telo. Z neposrednim pritiskom na večino mišic telesa ter z raztezanjem stimuliramo mišično skeletni sistem - sklepe, kosti, živce, mehka tkiva in limfni sistem. Daje nam občutek popolne sprostitve in zmanjšuje stres ter nas pripelje do umirjenega meditativnega stanja.

3. Dihalne vaje

Med vsakodnevnimi opravili je naše dihanje plitko in pospešeno. S tem telo prikrajšamo za zadostno količino kisika. Posledično smo utrujeni, brezvoljni, razdražljivi, pojavijo se lahko glavoboli. Večkrat dnevno si vzemite 15 minut za dihalne vaje. Dihajte počasi, globoko in enakomerno. Med dihanjem se osredotočite na premikanje prsnega koša.

4. Meditacija

Poznamo več vrst meditacij. Ena izmed njih je meditacija, v kateri oseba poskuša "izprazniti" misli in biti v celoti prisotna v trenutku. Če se misli pojavijo, jih upoštevamo, opazujemo in jim pustimo oditi. Lahko si predstavljamo, da jih zaobjame milni mehurček in da jih ponese stran od nas.

5. Jutranje aktivno prebujanje (tibetanske vaje, pozdrav soncu)

S Tibetanskimi vajami ali z jogijsko vajo pozdrav soncu.

6. Smejte se

Smejte se kjerkoli in kadarkoli imate možnost. S smehom se boste sprostili, obogatili vaše družinsko življenje in vanj vnesli več topline in povezanosti. Na delovnem mestu boste s pozitivnim pristopom in smehom lažje kos preprekam in izzivom, ki jih je potrebno rešiti. Predvsem pa se družite s prijatelji, ki vas spravljajo v dobro voljo in vas napolnijo z energijo.

In ne pozabite "Sproščen smeh je začimba življenja." (Božidar Eržen)

7. Mislite pozitivno

Naše misli v veliki meri vplivajo na naša čustva in osebne probleme. Negativne misli so značilne za slabo razpoloženje in depresijo, pozitivne misli pa se izražajo z občutki sreče in zadovoljstva. Naslednjič, ko boste imeli slab dan in se razburjali, pomislite na rožnato plat življenja in si zapojte pojte pesem….ko ti vse na robe gre, le nasmehni se in pozabi na skrbi, saj življenje lepo je… (Leteči potepuh; Ko ti vse na robe gre)

Oznake