Dieta Malinie®

18. dec. 2013

Stopite odvečne kilograme z naravnim topilcem maščob Malinie®. Malinovi ketoni v kombinaciji z grenko pomarančo in zeliščem mate vplivajo na metabolizem maščob in hormon »hormon suhih«. Medtem ko telo topi maščobe, pa ga pocrkljajte s shujševalnim dnem Malinie®.

SHUJŠEVALNI DAN MALINIE®

Shujševalni dan Malinie® ni namenjen temu, da svoje telo izčrpate. Z obroki v tem dnevu boste svoje telo pocrkljali z bogatimi aminokislinami, minerali in vitamini, hkrati pa vplivali na proces čiščenja telesa in tako pripomogli k temu, da bodo kapsule Malinie® delovale še bolje in hitreje. Priporočamo, da si izberete en dan v tednu, ki bo postal dan Malinie®. Takrat se držite spodnjega jedilnika.

ZAJTRK

Malinov shujševalni zmešanček

Ni lepšega, kot če svoj dan začnete s sadnim zmešančkom, ki bo vaše telo napolnil z energijo, vitamini, minerali, vlakninami in aminokislinami.

V mešalniku zmešajte:

  • Polovico avokada
  • Polovico jabolka
  • 2 žlici ovsenih kosmičev
  • Šalčko zmrznjenih malin
  • Sok polovice limone
  • Žlico agavinega sirupa ali stevie
  • Toliko vode, da prekrijete tretjino sadja v mešalniku
  • Vsebino kapsule Malinie® (odprite kapuslo in vsebino stresite k preostalim živilom)

MALICA

Okrepčajte se z veliko šalico zelenega čaja, banano in pestjo mandljev. Ti bodo vaše telo nahranili z bogatimi aminokislinami in vitamini, pri delu boste bolj zbrani, čez dan umirjeni, do kosila pa boste lažje počakali.

KOSILO – VRAŽJA ZELENJAVA S HUMUSOM IN ZELENO SOLATO

Humus

V mešalniku zmešajte:

  • Kuhano čičeriko,
  • strok česna, žlico olivnega olja in
  • nekaj kapljic limone ter
  • sol in poper.

Nasvet: Če želite, da je humus bolj mazljiv, mu lahko dodate tahini (sezamovo maslo) ali pa četrtino avokada.

Vražja zelenjava v pečici

Na večje kose narežite:

  • Gobe
  • Bučke
  • Cvetačo

Narezano zelenjavo pokapajte z jušno žlico kokosovega olja, curriya, čilija in soli. Položite jo na pekač, obložen s povoščenim papirjem in dajte v pečico, ogreto na 180°C. Pecite, dokler ni zapečena (cca 20 min).

Zelena zelenjava

V veliki posodi zmešajte zeleno zelenjavo, mlado špinačo in tanke trakove zelja. Začinite z olivnim oljem, limoninim sokom in soljo.

Nasvet: Po kosilu zaužijte drugo kapsulo Malinie®. Privoščite si malce počitka, nato pa svojemu telesu privoščite umirjen sprehod.

Največja napaka, ki jo med hujšanjem delamo, je, da se pustimo prepričati, da smo na »dieti«, da se ne smemo razvajati z dobro hrano in da moramo biti lačni. Ni res! Le pravo hrano moramo izbirati. Primer odličen večerje in sladice, ki je hkrati zelo zdrava je tudi chia puding.

Puding

Da bo puding do večerje pripravljen, je najbolje, da ga pripravite že zjutraj.

V kozarcu ali posodici zmešajte:

  • 2 dcl rastlinskega mleka (mandljevo, ovseno ali sojino)
  • 2 jušni žlici chia semen
  • Sadje po izbiri (maline, borovnice, na koščke narezano jabolko, banana …)

Ko boste sestavine zmešali, se bo tekočina začela gostiti. Trikrat premešajte na pet minut, nato pa pokrijte in postavite v hladilnik do večera. Zvečer vas bo pričakala sladica, bogata z antioksidanti, omega 3 in vlakninami, ki vas bodo pomirile, vam omogočile dober spanec, hkrati pa preprečile večerno lakoto.

Oznake