Smoothie za dobro jutro

1. mar. 2017
Za odličen začetek dneva si zjutraj privošči slasten smoothie, k ti bo dal energijo in zagon. Se dan lahko začne še lepše?

Potrebujemo:

  • ½ banane
  • ½ lončka zmrznjenih borovnic
  • 2 žlici ovsenih kosmičev
  • 1 čajna žlička chia semen (priporočam, da jih čez noč namočiš)
  • 1 merica Best Whey to Fit
  • ½ žličke kokosovega olja (po želji)
  • mandljevo ali kokosovo mleko

Najboljši del tega smoothija so chia semena. Ta majcena semena so odličen vir omega 3 maščobnih kislin in so zato popoln dodatek k smoothijem in proteinskim šejkom.

Poleg tega lahko chia semena uporabiš tudi v svoji solati, z le žličko semen, bo tvoja solata bolj bogata in okusna. Če jih čez noč namočiš in zjutraj zmešaš s kokosovim mlekom in presnim kakavom, pa boš lahko uživala še v pudingu (brez mleka!).

Smoothie ki sem ga pripravila zate je enostaven, poln vlaknin in beljakovin, zato bo tvoj trebušček sit dalj časa, tvoje telo pa polno energije!

Nasvetki o smoothiju:

Uporabi svežo ali zmrznjeno sadje. Jaz po navadi uporabim sveže banane, v primeru, da banane ratujejo rjave in mehke jih hitro olupim, razrežem in dam v zmrzovalnik. Zmrznjene banane lahko uporabiš v več jedeh, ne le smoothijih. Lahko si narediš bananin sladoled: zmrznjenim bananam dodaj mandljevo mleko in 1 merico Best Whey to Fit. Bolj enostavno ne bi moglo biti.