Imate težave s spanjem? Znanstveniki menijo, da to vpliva na pridobivanje kilogramov

6. apr. 2018

Ste popoldne utrujeni, ko pride ura za spanje pa nikakor ne morete zatisniti očesa? Morda zvečer zaspite na kavču, nato pa se sredi noči zbudite in ne morete zaspati nazaj? Znanstveniki pravijo, da je lahko tudi to razlog, da se borite z odvečnimi kilogrami. Starejši kot smo, hujše težave nam lahko to povzroči!

Mlajšim pomanjkanje spanca težje pride do živega

Vsi smo izkusili leta, ko smo komaj kaj spali, pa nas to ni kaj dosti obremenilo naslednji dan. Kakšno desetletje ali dve pozneje, ko bi želeli spati, nas velika večina le stežka zaspi ob primerni uri.

Četudi vas neurejen urnik spanja ne moti, vam morda ravno to povzroča težave s telesno težo.

  • Bližje smo srednjim letom, bolj opazimo, da je tisti kilogram, ki se je prikradel med prazniki, težje izgubiti
  • Velika večina odraslih opaža tudi, da vsako leto pridobijo kakšen kilogram več.
  • Shujševalne diete ne delujejo, kot so včasih.

Glede na številne raziskave ni le shujševalna dieta tista, ki bi nam pomagala shujšati. Očitno moramo hujšanje zaupati nočnim uram. Preberite zakaj:

Brez dobrega spanca se ne moremo znebiti vseh kilogramov

Študija, objavljena v Annals of Internal Medicine, priznani akademski medicinski reviji, je pokazala, da »lahko manj kot sedem ur spanja na noč zmanjša in celo izniči pozitivne učinke diete«. Kako, se sprašujete? Če ne spimo dobro, večino učinka shujševalne diete uničimo mimogrede:

  • Z napačno izbiro prehrane;
  • Z uničenjem svojega hormonskega ravnovesja, ki spodbuja kopičenje maščob;
  • Z obremenitvijo jeter in upočasnitvijo procesa presnove maščob.

Ne kaže dobro, kajne? Ne, prav nič. Ista študija je pokazala, da tisti, ki jim primanjkuje spanca, izgubljajo maščobe 45% počasneje kot tisti, ki so dobro spočiti.

Zaspani možgani hrepenijo po visoko kalorični hrani

Predstavljajte si dvojčka. Eden je spal le nekaj ur, drugi pa je dobro spočit. Ko gresta mimo kioska s hitro prehrano tisti, ki mu primanjkuje spanca, izgubi ves nadzor nad sabo. Čeprav je na dieti, se pici ne more upreti. Njegov brat pa nima nobenih problemov z odrekanjem mastni in slastni pici.

Pri Examine, neodvisni organizaciji, ki analizira znanstveno ozadje prehranskih dopolnil in učinkovin, pravijo, da se »možgani močneje odzovejo na hrano, ko jim primanjkuje spanja«. Mogoče to veste že iz lastnih izkušenj. Ko nam primanjkuje spanca, si še posebej želimo mastno, visoko kalorično hrano.  

Ljudje, ki celo v enem samem dnevu niso spali dovolj, lahko pojejo do 1000 kalorij več kot tisti, ki so dobro spočiti. In tega se sploh ne zavedajo, saj gre za spontan impulz, oziroma za način, na katerega naše telo kompenzira pomanjkanje energije.

Medtem ko lahko napade lakote po hitri in mastni prehrani razlagamo kot preživetveni nagon, je druga razlaga tega pojava, da »maščoba razbremenjuje utrujene možgane stresa«, kot trdi Examine.com. Poleg tega ena izmed študij kaže, da si pri utrujenosti najbolj želimo nasičenih maščob. Če se že borimo s prekomerno težo, je to lahko zelo nevarno za zdravje našega srca.

Čeprav vaše diete ne moreta uničiti kos pice ali kepica sladoleta sama po sebi, jo lahko uničita količina in izbira slabega trenutka. Ena izmed študij kaže, da ljudje, ki jim primanjkuje spanja, hlepijo po kalorični, mastni hrani ponoči. Preprosto ne morejo si pomagati.

To je začaran krog. Kasneje kot jeste, slabše si boste odpočili, saj vam prebava ne bo pustila spati. In manj kot boste dobili spanca, več hrane boste želeli ponoči. Sčasoma boste odnehali s poskusi diete, saj se rezultati nikakor ne bodo pokazali. 

Kot prikazuje ena izmed mnogih študij: »Obstaja mnogo dokazov, ki kažejo, da je pomanjkanje spanja povezano z debelostjo.«

Zamaščena jetra in izčrpanost nadledvične žleze sta zgolj posledici

Toda hrana ni edina težava. Naše telo dobro prenaša občasne slabe prehranske izbire, če smo zdravi, če so naša jetra v izvrstni formi in nas ne razžira stres. Težava nastane, ker raven kortizola močno naraste, kadar ne dobimo dovolj spanca.

To upočasni naravni proces topljenja maščob in lahko obremeni naša jetra do te mere, da se začnejo ovijati v maščobo same od sebe.

Prepričani smo, da veste, kako velik odstotek prebivalstva ima zamaščena jetra. Nekakovosten spanec ali pomanjkanje spanca temu veliko pripomoreta. Z zamaščenimi jetri in povišanim kortizolom pa je hujšanje praktično nemogoče. Vsaj hujšanje na zdrav način.

Odpočijte si od nenehnih neuspešnih poskusov diet z napitkom NightBurn XXL

Resnično upamo, da spite kot dojenček, vendar je dejstvo, da veliki večini od nas primanjkujo ure in ure spanca. Študije dokazujejo, da naša telesa kažejo znake pomanjkanja spanca že po treh zaporednih nočeh slabega spanja. 

A za vas imamo veselo novico! Naši strokovnjaki za napitke s topilci maščob so razvili edini topilec maščob, ki ga lahko pijete ponočiNightBurn.

Kako vam bo pomagal NightBurn z XXL močjo?

  • Podpira naravno presnovo maščob, ki je najbolj dejavna ravno ponoči.
  • Pomaga vam hitreje zaspati in bolj kakovostno spati;
  • Zaradi vsebnosti Garcinie Cambogie pomaga preprečevati večerne napade lakote. Spali boste bolje, ker tik pred spanjem ne boste napadali hladilnika. In to še ni vse!
  • Medtem ko spimo, se naša jetra čistijo. NightBurn XXL bo pomagal vašim jetrom pri boljši regeneraciji.
  • In nenazadnje, NightBurn XXL vam bo pomagal pri prebavljanju večerje. Tako bo pomagal vaši notranji uri ter preprečil shranjevanje maščob. Posledično bo trebuh zjutraj raven in sproščen.

Poskusite NightBurn XXL!

Poskusite naš NOVI topilec maščob – najpomembnejši napitek za hujšanje, ki ga morate vzeti zvečer. Naročite sedaj in se nehajte boriti z večnimi poskusi diet.