Imunska odpornost s pomočjo superživil

9. jan. 2017

V času mrzlih, zimskih dni je naš imunski sistem še v dodatni nevarnosti. Našli pa smo način, kako mu pomagati in ga okrepiti s pomočjo narave. Posebej za čas, ko okoli nas kar mrgoli bakterij in virusov, smo zbrali najmočnejša superživila, ki vas bodo to zimo ohranila zdrave in polne energije! 

1.    Goji jagode

Goji jagode predstavljajo enega najbogatejših virov antioksidantov na svetu in vsebujejo več vitamina C kot pomaranče. Prav zato smo jih umestili na prvo mesto superživil, ki so popolne za izboljšanje počutja in premagovanje zimskih dni.

Predstavljajo popoln dodatek sladicam, smoothijem in osvežilnih solatam.

2.    Inkovske jagode

Rozinam podobno suho sadje je trenutno izredno popularno. Inkovske jagode imajo sladko-kiselkast okus in obožujejo jih prav vsi – od otrok pa do najstarejših. Poleg njihovega značilnega okusa jih imamo radi zaradi njihove izjemne vsebnosti antioksidantov, vitamina C in omega-6 maščobnih kislin. 

Popolna kombinacija vseh vitaminov in mineralov za okrepljen imunski sistem je tako dostopna kot odličen prigrizek.

3.    Reishi v prahu

Če še niste slišali za reishi, naj najprej pojasnimo, da gre za gobo, ko jo v Aziji uporabljajo že tisočletja in jo imenujejo celo »goba nesmrtnosti«. Poleg tega, da ščiti jetra in srce, v medicini poudarjajo tudi njeno moč vzpostavljanja notranjega ravnovesja v telesu.

Goba deluje protibakterijsko in protivirusno in je najbolj okusna v jogurtih, smoothijih, ali pa kot dodatek k solatnemu prelivu. 

4.    Ašvaganda v prahu

Tudi ašvaganda izvira iz Azije – obožujejo jo predvsem v Indiji, zaradi njenih pomlajevalnih lastnosti ter protivirusnemu delovanju.

Priporočamo jo predvsem posameznikom, ki so pogosto pod stresom in so posledično utrujeni ter vidno izčrpani. Posledica takšnega stresnega stanja pa je najprej lomljenje in cepljenje nohtov ter tanjšanje las, kasneje pa tudi resno bolezensko obolenje. 

Ali veste, da ...

superživila danes najdemo tudi že v naših kuhinjah? Za krepitev imunskega sistema lahko poskrbijo česen, kurkuma ali ingver.