Joga med potovanjem

Joga med potovanjem

27. feb. 2015 | Objavil Anja Bohinc

Potovanja so za naš organizem lahko naporna. Pomagamo si lahko tako, da se dobro hidriramo, odlična pomoč pa je tudi joga, ki sprosti hrbtenico in pretegne zakrnele ude.

Nekaj jogijskih zasukov in predklonov si lahko privoščimo tudi, če nimamo veliko časa in prostora. Če potujemo z avtom ali avionom, je najbolje, da:

  • se velikokrat ustavimo in sprehodimo ter
  • dodobra pretegnemo. Roke dvignemo visoko nad seboj, zazibamo se levo in desno (večkrat) ter naredimo
  • par predklonov ter
  • zaklonov.

Pozorni smo na lego pljuč, prsnega koša, ramen (naj bodo nagnjena nazaj in prsni koš obrnjen naravnost naprej). Tako imajo naša pljuča prostor sprejemati kar se da veliko kisika. Namenoma ob vsakem postanku vsaj 10x globoko vdihnemo in izdihnemo ter poiščemo, kateri del telesa zares potrebuje našo pozornost.

Ko je konec potovanja

Spodnje vaje vam bodo pomagale sprostiti hrbtenico in zakrnele ude – zjutraj ali zvečer.

Pozdrav soncu

Pozdrav soncu je vedno priporočljivo vključiti v svojo vadbo. Sklop asan združujejo gibalne vzorce velikega segmenta telesa in s tem pomaga, da sprostimo, predihamo dobršen del svojega telesa.

Ko ste močno utrujeni predlagam 3 pozdrave, če gre, lahko tudi več.

Mačka/krava

Izvajanje mačke/krave predlagam vsakodnevno, ob potovanjih še toliko pogosteje. Sprostila bo hrbtenico, z njeno pomočjo pa bo bolj miren tudi spanec, s tem pa jutro bolj veselo.

Golob

Asana goloba je tista, ki sprosti kolke, noge, medenico, predel, ki je najbolj na »udaru« ter ne prekrvavljen, kadar sedimo, sploh, ko potovanje traja dlje časa.

Zasuk

Zasuke lahko izvajamo sede ali v leže, kar nam je ljubše, odvisno od izčrpanosti in kaj telo potrebuje.

 

Vabim vas, da svoje telo zelo pozorno poslušate in da se neprestano zavedate, da je regeneracija tista, ki nam bo dala dolgo in lepo življenje. Naj bo gibanje redno, a nežno, prijazno, fluidno.

Telo vam bo hvaležno, počutje pa fantastično!

Lepa popotovanja želim, po svetu in vase ;)

Anja

Oznake