Joga za kraljevsko počutje

13. nov. 2014 | Objavil Anja Bohinc

Počutje je kompleksen pojem in posledica številnih elementov. Spoznajte, kako lahko vplivate na vse tako, da se boste počutili resnično kraljevsko – pomirjeno, samozavestno, samozadostno in … neprecenljivo.

Počutje izvira iz našega:

  • psihofizičnega stanja, iz
  • našega odnosa do sebe, svojega telesa ter
  • iz kemijskih procesov, ki se ustvarjajo v našem organizmu.

Najbolj pomembno je pravzaprav dejstvo, da smo mi, naš um, telo, zavest, podzavest à en organizem. In ko eno komponento spremenimo, spremenimo ostale.

Joga je fantastična, saj učinkuje zelo hitro. Po sledečih asanah se boste počutili:

  • mirno,
  • boljše volje
  • polni samozavesti in
  • ponosne,
  • lahko bi rekli, celo kraljevsko.

Ko se boste želeli dobro počutiti, naredite serijo spodnjih asan.

Mačka / Kravica

Z mačko/kravico prebujamo hrbtenico – vretence za vretencem – umirjamo dih, misli in sebe kot celoto.

  • Postavimo se na vse štiri, dlani so obrnjene v tla, kolena so v širini bokov, roke so pravokotne na tla pod nami, prsti na rokah močno razširjeni, saj s tem varujemo zapestja.
  • Vdihnemo globoko in usločimo hrbet, da je naša trtica obrnjena proti stropu, glava nazaj, prsni koš je odprt.
  • Z izdihom spodvihamo trtico in usločimo hrbet, glava je zadnja, ki sledi. Čutimo, kako ustvarjamo prostor med vretenci in jih hranimo s krvjo, kisikom, hrano za naše telo.

Izmenjavo vdiha in izdiha vodimo v svojem ritmu, dih je tisti, ki narekuje tempo gibanja.

Ponovimo 10x.

Pozdrav soncu

Ponovi 3x do 6x.

Razkorak na prstih

  • Začnite stoje - z nogami v širini ramen.
  • Z levo nogo stopite korak nazaj - približno eno dolžino noge, tako da upognete desno koleno z 90-stopinjskim kotom.
  • Obe nogi naj bosta v širini bokov.
  • S svojo težo počivajte na peti sprednjega stopala in na blazinicah vaše zadnje noge.
  • Trebušček sodeluje in je napet, roke dvignemo visoko nad glavo v pokončno držo.
  • Ramena so potisnjena čim dlje proč od ušes, potiskamo jih navzdol ter s tem telesu sporočamo, da v nas ni stresa, da smo mirni samozavestni, ponosni, pokončni, neomajni.
  • Zavrtite vaši nadlakti navznoter, da se razširi zgornji del hrbta.

Ponovite na nasprotni strani.

Vdih / izdih 10x.

Bojevnik 1

  • Zadnjo nogo pazljivo zasukaj tako, da gleda ven, in jo spusti celo na tla.
  • Oba boka naj gledata naprej.
  • Roki naj ostaneta, kjer sta, sama pa poglej gor v nebo med njiju.

Ponovite na nasprotni strani.

Vdih / izdih 10x.

Bojevnik 2

  • Roki spusti v nivo prsi, kot bi stala na ozkem hodniku, ki ni nič kaj dosti širši kot tvoja ramena.
  • Nogi naj ostaneta na istem mestu, le boke odpri v stran.

Ponovite na nasprotni strani.

Vdih / izdih 10x.

Obrnjeni bojevnik

 

  • Iz asane bojevnika 2 sprednjo dlan obrnemo navzgor in jo zapeljemo visoko nadse.
  • Zadnja roka potuje po zadnji nogi.
  • Prsni koš želi gledati gor v nebo in ga odpiramo, pogled je usmerjen navzgor.

Ponovite na nasprotni strani.

Vdih / izdih 10x.

Zasuk sede

  • Usedemo se pokončno ter eno nogo pokrčimo na tleh, drugo prekrižamo.
  • Hrbtenica je popolnoma zravnana, krona glave čim dlje od trtice.
  • Z vdihom si predstavljamo, da hrbtenico raztegujemo v višino,
  • z izdihom sukamo zgornji del hrbtenice v stran.

Ponovite na nasprotni strani.

Vdih / izdih 10x.

Asana je izjemno ponosna, spodbuja samozavest, pokončno držo in je izjemna za zdravje hrbtenice.

Položaj otroka

  • Sede na petah roke iztegni daleč proč od sebe, čelo počiva na tleh. Če ne gre, pod čelo podložimo eno ali dve pesti.
  • Trtica sili k petam in s tem lepo raztegujemo mišice svoje hrbtenice, še posebno križa.
  • Počivaj nekaj vzdihov.

 

Če želiš se na koncu ulezi v položaj trupla (ležiš na hrbtu, roki odmakneš od telesa, nogi pa sproščeno ležita). Počivaj vsaj 5 minut in se z mislimi ljubeče dotakni vsakega koščka telesa.

Počutje po tej jogijski sekvenci bo izjemno, kraljevsko, samozavestno. Upam, da se k »njej« vrneš čim večkrat, meni je ekstremno ljuba in jo zelo rada in velikokrat prakticiram doma :)

 

Anja

Oznake