Joga za pognati kri po žilah

14. sep. 2014 | Objavil Anja Bohinc

Vsi imamo kdaj len dan, ko se prestavljamo z enega fotelja na drugega. Ampak garantiram vam, takrat je najbolje, da vstanete in poženete kri po žilah – z lahkotnim tekom, sprehodom ali jogo.

Gora

Stoj zravnano, kot bi te nekdo za nitko vlekel iz krone glave navzgor.

Roki naj bosta sklenjeni pred prsmi ali pa sproščeni ob telesu.

Globoko dihaj, sprosti se in telo ter duha pripravi na jogo.

Pozdrav soncu

Svoje telo ogrej s pozdravom soncu. Ponovi ga dvakrat.

Anjaneyasna

Roki spusti k tlom, kot bi šla v strešico.

Z eno nogo stopi močno nazaj, kot bi začenjala desko, nato pa se dvigni z ravnim hrbtom.

Pazi, da je sprednja noga pravilno pokrčena in tvori 90-stopinjski kot.

Zadnja noga naj bo stegnjena, medenico pa zasukaj noter.

Z zgornjim delom telesa se odbro raztegni, roki sili v nebo, sama pa glej naprej.

Bojevnik 1

Zadnjo nogo pazljivo zasukaj tako, da gleda ven, in jo spusti celo na tla.

Oba boka naj gledata naprej.

Roki naj ostaneta, kjer sta, sama pa poglej gor v nebo med njiju.

Zadži 4 vdihe in izdihe.

Bojevnik 2

Roki spusti v nivo prsi, kot bi stala na ozkem hudniku, ki ni nič kaj dosti širši kot tvoja ramena.

Nogi naj ostaneta na istem mestu, le boke odpri v stran.

Zadrži 3 vdihe in izdihe.

Ponovi pozdrav soncu in ponovi še na drugi strani.

Nato se usedi na tla v udobno pozo (kot po turško) in se pretegni.

Sedeči predklon naprej - "Čevljar"

Ostani v sedečem položaju, le skleni stopala. 

Tako v indiji običajno sedijo čevljarji, ko delajo, zato se asana tako imenuje.

Vztrajaj v položaju nekaj vdihov in izdihov, nato pa se z ravnim hrbtom približaj tlom, kolikor gre.

Stranski zasuk v sede

Samo še malce se bova pretegnili. S stranskim zasukom bova stimulirali delovanje jeter in s tem poskrbeli za vitalnost telesa.

Najprej desno nogo postavi čez levo stegno, nato pa se s celim zgornjim telesom zasukaj tako, da gledaš v točko direktno za tabo.

Vsakič, ko vdihneš, pogobi zasuk, nato pa se sprosti z izdihljajem.

Vztrajaj 5 vdihov in izdihov.

Ponovi še na drugi strani.

Položaj mrtveca

Tako. Zdaj se samo še sprosti in ulezi na tla v položaj trupla.

Globoko dihaj in se z mislimi dotakni vsakega delca telesa.

Oznake