Kako do čvrste zadnjice?

26. mar. 2015 | Objavil Irena Pfundner Tkalec

Joj, prav res. Ko prvič zadiši po pomladi, je sicer v naravi lepo, a nekje globoko v nas se oglasi alarm telesnega stražarja, ki grozeče maha z loparčkom, na katerem so narisane kopalke.

Joj, prejoj! Mi bodo tiste kopalke iz lanske sezone sploh še prav? Saj ne da so tako lepe, ampak tako težko najdemo takšne, ki ravno prav prekrijejo široke boke in povešeno zadnjico ter obenem še ustrezno ujamejo gospodični zgoraj, poudarijo, kar se poudariti da in ju obdržijo na mestu.

Na plaži se vsi pogledi obračajo za bikinkami in italijanskim modelom moških kopalk … no, zadnjic …, pri katerih se vidi, da je vanje vložen trud.

Marsikaj se sicer da rešiti s pravim modelom kopalk. Ampak ne vem, če je kak nakup težji kot je nakup primernih, udobnih in za povrh še lepih kopalk?

Morda bi tokrat razmislili o tisti drugi strategiji. Da namesto kopalk, ki polepšajo našo zadnjico, zadnjico uredimo kar sami, kopalke pa naj le poudarijo njeno naravno lepoto. Časa imamo še ravno dovolj.

S SlimCut in telovadbo bo nakup kopal pošteno lažji

Vi lepo nadaljujte z uživanjem SlimCut izdelkov, ki topijo maščobe na najbolj problematičnih predelih, jaz pa vam v tem tednu pripravljam vadbo, po kateri boste prebudili vse mišice zadnjice in nog, tudi tiste, za katere sploh niste vedeli, da jih imate.

Pri oblikovanju čvrste zadnjice v bistvu obstaja le en recept: zanjo je treba trdo delati!

Tega nihče ne želi slišati. Vendar je res. Z vadbo enkrat tedensko ne bo pravega učinka.

  • Vaditi moramo redno,
  • intenzivno in
  • zelo izolirano.

Če si želimo resnično lepe zadnjice, potem ni prava izbira dvigovanje težkih uteži v fitnesu s potiskom nog, počepom ipd. Na zadnjico se moramo spraviti tudi zelo izolirano. Torej, ko se spravimo na blazino, stabiliziramo telo in kot kiparji z vseh smeri obdelujemo zadnjico.

Video vadba za fit zadnjico

V današnji vadbi bomo tako začeli z ogrevalnimi vajami za celotno telo, se spomnili, kako začutimo in aktiviramo svoj center, nato pa preizkusili nekaj vaj za našo zadnjico in noge.

Vsak, ki bo pridno izvajal vaje, bo verjetno ob koncu že začutil malce tiste sladke bolečine, kateri najbolj verjamemo, da smo opravili dober trening.

Vzemimo blazino, aktivirajmo center, dvignimo ustnice v nasmešek in začnimo.

Oznake