5 vaj za sexy hrbet

1. mar. 2017
Čeprav se ženske bolj ukvarjamo s sexy izgledom svoje ritke, ne bi smele pozabiti na čvrst hrbet. Prevečkrat prezrt zgornji del telesa je namreč prav tako pomemben, čeprav se ga ne vidi takoj. Skrbi namreč za lepo držo, ki v trenutku povzroči, da smo videti vitkejše in višje. Če mu boš namenila pozornost s temi 5 vajami, ti bo vrnil vsaj dvojno korist.

 

Ulezi se na hrbet, pokrči noge v kolenih, roke naj bodo ob telesu in dlani na tleh. Stisni zadnjico in trebušne mišice ter dvigni spodnji del telesa od tal. Roke, rame in glava ostanejo na tleh. Zadrži 3 sekunde nato pa spusti nazaj. Naredi 20 ponovitev.

2. ŠTORKLJIN LET NA ENI NOGI – vaja za zgornji del hrbta

Pri tej vaji potrebuješ dve utežki po 2,5 kg. Vzami eno utežko v vsako roko in se postavi z nogami v širino ramen. Prepogni se v bokih in zgornji del telesa nagni naprej. Pazi, da se ti spodnji del hrbta ne zvija, tako da stiskaš trebušne mišice. Dvigni eno nogo od tal, drugo pa malo pokrči, da držiš ravnotežje. Zdaj pa dviguj roke na stran do višine ramen. Gibi morajo biti kontrolirani, zato drži roke čvrsto in rahlo pokrčeno v komolcih. Na vrhu zadrži za 3 sekunde in stiskaj lopatice skupaj. Nato spusti roke nazaj. Naredi 10 ponovitev na vsaki nogi.

3. KOBRA – vaja za spodnji del hrbta


Pri tej vaji potrebuješ blazino ali vsaj brisačko. Uleži se na trebuh. Noge so iztegnjene, prsti se dotikajo tal, roke pa so ob telesu z dlanmi, obrnjenimi navzdol proti tlom. Stisni zadnjico in spodnji del hrbta ter dvigni rame, prsi in roke od tal. Glava mora biti podaljšek hrbtenice, zato pazi, da je ne dviguješ preveč. Usmeri brado proti prsim in glej v tla kak meter pred sabo. Ko dvigneš zgornji del telesa, zavrti dlani tako, da so palci obrnjeni proti stropu. Zadrži 3 sekunde, medtem ko stiskaš lopatice skupaj. Nato počasi spusti v začetni položaj. Naredi 20 ponovitev.

4. STRANSKI SLAVOLOK – vaja za zgornji in spodnji del hrbta + trebušne mišice


Usedi se na bok. Podpri se z roko in stegni noge stran od sebe tako, da so rahlo pokrčene v kolenih in gleženj zgornje počiva na gležnju spodnje noge. Drugo roko nasloni na zgornjo nogo in dlan obrni proti stropu. Ob vdihu dvigni boke od tal in stegni zgornjo roko čez glavo tako, da s telesom ustvariš lep lok. Obraz obrni proti tlom. Zadrži 3 sekunde, pri tem pa stiskaj trebušne mišice, da ti boki ne padejo dol. Nato med izdihom nekoliko spusti boke, dokler se z mečo ne dotakneš tal in pripelji zgornjo roko nazaj na nogo. Spremljaj jo s pogledom in obrni glavo na drugo stran. Naredi 5 ponovitev na vsaki strani.

5. RAZTEGOVANJE PO MAČJE – vaja za celoten hrbet, primerna tudi kot razteg na koncu


Postavi se na vse štiri s koleni v širini bokov in rokami v širini ramen. Najprej spusti hrbet proti tlom in zadrži nekaj sekund, nato ga obrni proti stropu in zadrži nekaj sekund. Ponovi 5x.

Če boš na koncu ugotovila, da ti je bilo premalo, ponovi vse vaje še enkrat!

Kaj še pridobimo z vajami za sexy hrbet?

Ne samo, da bomo poleti blestele v topkih in kopalkah brez tistih grdih izboklinic, ki se naredijo ob robovih (ja, ja, maščobice se bodo stopile), odgnale bomo tudi bolečine v križu in utrdile mišice, da bomo lažje dvigovale bremena. Samo pomisli na desetine nakupovalnih vrečk z novo pomladno-poletno garderobo, ki jih boš nosila kot nič ali pa na nošenje otrok. Zdaj si boš lahko oprtala kar vsakega v eno roko. Jaz kar grem!