Premagaj stres!

1. mar. 2017
Stres negativno vpliva na hujšanje, spanje, prehranjevalne navade in tudi na lepoto. Zato moramo v časih, ko smo najbolj pod stresom vedeti kakšne so njegove posledice in kako se z njim soočiti, da bo naše telo ostalo zdravo, mladostno in čudovito.

Odziv telesa na stres

  • Akne in mozoljčki

Ko smo podvrženi stresnim situacijam, lahko prve znake le-tega opazimo na svoji koži. Najprej se pričnejo kazati mozoljčki in akne po naši koži. Temu so najbolj podvrženi predeli obraza, dekolteja in ramen.

Vsi ti vnetni pojavi so posledica višjega nivoja hormona kortizola, ki se izloča v stresnih situacijah. Sočasno s tem, ko se kortizol sprosti v tvoj krvni obtok, se poveča izločanje olj iz telesa. Ko se olja spojijo z odmrlimi kožnimi celicami, pa pride do zaprtja por, kjer bakterije opravijo svoje delo in povzročijo nastanek mozolja.

  • Suha koža in rdečica

Naša koža bo bolj razdražljiva, posledično pa bomo zaradi srbečice in občutka suhe kože prikrajšane za lepotni spanec.

V stresnih okoliščinah se naše žile razširijo, kar povzroči večji pretok kisika po telesu. Telo ta proces sproži, da bi poslalo več kisika v možgane in tako maksimiralo koncentracijo in pozornost. Negativna posledica tega procesa pa je dehidrirana in rdečkasta koža, ki je še bolj občutljiva kot sicer. Svojo kožo moraš varovati pred prostimi radikali, ki povzročajo različna vnetja in rdečico tvoje kože. Zaščiti jo s pomočjo osvežilnega napitka, ki vsebuje tudi vitamina C in B. Slednja pa poskrbita za lepoto in regeneracijo živčnega sistemaNapitek La Vita Isotonic lahko najdeš TUKAJ >> http://bit.ly/1ZAoNIi

  • Spremembe v teži

Obstaja malo morje raziskav, ki povečanje stresa povezuje z nepredvidljivimi spremembami v teži.

Povečanje nivoja hormona kortizola vpliva na nenadno povečanje apetita – posebno po pretirano slanih ali sladkih prigrizkih, poleg tega pa tudi vpliva na shranjevanje odvečnih kalorij v obliki maščobnih oblog.

Vendar to ne velja za vse – kortizol lahko deluje tudi v drugi smeri in odvrne apetit, kar pomeni, da lahko povzroči nevarno izgubo telesne teže.

  • Hitra izguba mišične mase

Poleg tega, da stres vpliv na nenadno pridobitev ali izgubo teže, vpliva tudi na stanje mišic.

Ko smo podvržene stresu, bodo naše mišice utrujene prej kot sicer. Prav tako bo možnost za poškodbe večja, mišice pa se bodo oblikovale in razvijale počasneje. Nujno je, da svoje mišice sploh v najbolj stresnih obdobjih varujemo in jih še dodatno zaščitimo z BCAA aminokislinami. Slednje prav tako varujejo telo pred yo-yo efektom, zato so primerne sopotnice za zaščito celotnega telesa. Najdeš jih TUKAJ >> http://bit.ly/1UFrXsI

  • Prebavne težave

Tudi prebava deluje skladno s celotnim telesom. V stresni situaciji se izjemno upočasni, saj telo preusmeri vso energijo v dokončanje zadane naloge. Zato lahko pride do zmanjšanega vsrkavanja vitaminov, mineralov in hranil iz živil. Za normalno delovanje možgančkov pa so ti nujni.

Če čutimo primanjkljaj, je nujno, da poskrbimo za povečan dnevni vnos. Vitamine in minerale, ki jih potrebuje vsaka športnica najdeš TUKAJ >> http://bit.ly/1tjFrlv

Zavedamo se, da je danes ravno stres glavni oteževalec vsake diete. Zato se moramo naučiti zaščititi celotno telo. Naj nas stresna obdobja ne presenetijo več.

Tokrat je stresu zadnjič uspelo, da smo zaradi njega pridobile nekaj kg in cm.