Kako se znebiti mačka na naraven način

20. apr. 2015

Ali veste, da se lahko na naraven način močno ublažite mačka? Načeloma je vse dokaj preprosto, zato res ni razloga, da ne bi vsaj poskusili.

Magnezij

Raziskave so pokazale, da lahko magnezij močno ublaži neprijeten občutek po noči, ko smo pogledali pregloboko v kozarec. Magnezij v naravni obliki si lahko privoščite v prehranskih dopolnil, če pa lahko kaj pojeste, si privoščite kosilo, ki je izredno bogato z magnezijem: skuša z bučnimi semeni in blanširana špinača.

Beljakovine

Beljakovine so naše lego kocke, iz katerih smo sestavljeni. Ne le, da prispevajo k odpornosti in uravnavajo krvni sladkor, z njihovo pomočjo se naše telo tudi regenerira – ne le mišice, tudi jetra se razstrupljajo z njihovo pomočjo. Najpreprostejša rešitev po prepiti noči je obilen zajtrk v obliki šejka, nabitega z mlado špinačo, banano in tropskim sadjem, zraven pa dodajte merico beljakovinskega šejka – mlečnega ali veganskega.

Če niste za smoothie in vam paše težja, mastnejša hrana, si pripravite vmešana jajca, ki vsebujejo tudi veliko žvepla, ki naj bi pospešil regeneracijo po močni opitosti. Vegani lahko naraven vir žvepla poiščete v superhrani MSM.

Zeleni čaj

Alkohol je diuretik – pospeši izločanje vode iz telesa. Prav zato je zelo pomembno, da že med pitjem alkohola pijemo dovolj vode, prav tako pomembno pa je, da se naslednje jutro dobro rehidriramo. Da se bomo lažje zbrali in spet zagnali možgančke, si privoščimo en vrček zelenega čaja. Teanin - aminokislina, ki jo vsebuje, dokazano prispeva k zbranosti in delovanju možganov. Poleg tega na naš živčni sistem deluje kot tonik.

Alkalna hrana

Če želimo hitro premagati mačka, moramo razstrupiti telo. Če želimo takojšen učinek, je najbolje, da posežemo po hrani, ki v našem telesu deluje alkalno. Nesladko sadje (jagodičevje, limone, limete, banana in avokado), zelena listnata zelenjava, kajenski poper in čičerika so prvaki v alkalnosti, zato naj bo zajtrk sestavljen iz njih. Če ne gre drugače, si pripravite smoothie iz banane, avokada, limete, mlade špinače in kuhane čičerike.