Moški: nenehno vadite, pravih rezultatov pa še vedno ni?

12. dec. 2016

Pridno vadite, a na prave rezultate še vedno čakate? Gospodje, s telovadbo morda izločate snovi, ki bi vam pomagale do želenih rezultatov. Te morate nujno nadomestiti!

Med vadbo namreč izgubljate tekočino (prek znoja ali urina), v kateri je tudi magnezij. Mineral, ki med drugim skrbi za pretvorbo energije, urejen srčni ritem in krvni pritisk, močno pa je povezan tudi z delovanjem mišic. Krči v mečih in napete mišice so namreč tipičen simptom akutnega pomanjkanja magnezija.

Kako preveriti, ali vam primanjkuje magnezija?

  • če telesno aktivnost spremljajo bolečine v mišicah (in po njej),
  • čutite mišično napetost
  • imate mišične krče

Imate po telesni aktivnosti peklensko bolečino v mišicah? Naj vas ta ne zaustavi in odvrne od vašega cilja: redno uživanje magnezija bo pozitivno vplivalo na zmanjšanje ravni mlečne kisline po vadbi.

Magnezij je morda kriv tudi za vaše slabe rezultate

Če izboljšav pri rednih treningih ne opazite, je morda vzrok ravno v pomanjkanju magnezija. Več študij je namreč dokazalo, da prav dodajanje magnezija oziroma povečan vnos hrane, ki je bogata z magnezijem, vpliva na boljše rezultate.

Koliko ga mora vsak odrasel moški dnevno zaužiti?

Če je pri odraslem moškem priporočen dnevni vnos magnezija 420 miligramov, pa se ob telesni aktivnosti le-ta poveča. Po mnenju strokovnjakov se potreba po magneziju pri športnikih poveča za od 10 do 20 odstotkov.

Kako dolgo ga morate jemati?

Magnezij je mineral, ki ga vaše telo ne proizvaja samo. Pridobite pa ga lahko s hrano, pijačo in prehranskimi dopolnili, ki vsebujejo magnezij. Vaše telo ga potrebuje vsak dan, zato je priporočeno redno jemanje magnezija. Z jemanjem ne prekinemo niti, ko izgine peklenska bolečina v mišicah. Vaše telo mora namreč nenehno obnavljati zalogo magnezija.

Kdaj ga jemati: pred ali po telesni aktivnosti?

Da bi resnično ohranili in izboljšali svojo formo, je priporočljivo, da ga jemljete po vsaki telesni aktivnosti v fazi regeneracije. Vnos pred telesno aktivnostjo strokovnjaki odsvetujejo.

Magnezij pomaga tudi k zmanjšanju utrujenosti in izčrpanosti, zato boste ob in po naslednjem treningu bolj polni energije.