8 mitov o telovadbi, v katere morate nehati verjeti

8 mitov o telovadbi, v katere morate nehati verjeti

27. jan. 2017

Vsako sekundo vsaj en Zemljan obišče telovadnico, izvaja jogo na domačem parketu ali pa odide na tek v naravo. S povečevanjem števila športnih navdušencev pa narašča tudi število mitov o telovadbi, ki mnoge odvrnejo od rekreacijo. Čas je, da jih razbijemo!

Raztezanje mišic je nujno.

Mit št. 1: Vadba je učinkovita le, če imamo po njej nenormalno bolečino v mišicah.

Resnica: Bolečina v mišicah je posledica mikrotravme mišičnih vlaken. Je opozorilo telesa, da smo šli pri vadbi predaleč.

Mit št. 2: Raztezanje pomaga pri zmanjšanju bolečin v mišicah.

Resnica: Raztezanje je nujno za sprostitev mišic.

Kako hitro bodo prišli rezultati treninga, je odvisno predvsem od kakovosti izvajanja vaj. 

Mit št. 3: Daljša, kot je vadba, boljši in hitrejši bodo rezultati.

Resnica: Najbolj pomemben dejavnik pri telovadbi je kakovost izvajanja vaj, ne pa trajanje.

Mit št. 4: Telovaditi moramo čim pogosteje.

Resnica: Med vadbami naj bo vsaj od 2 do 3 dni počitka.

Ženske, ne bojte se vaj za moč! 

Mit št. 5:
Vaje za moč naredijo ženske mišice podobne moškim.

Resnica: Vaje za moč naredijo žensko telo vitkejše in lepše.

Mit št. 6: Če telovadimo, nam ni potrebno paziti na prehrano.

Resnica: Želen rezultat se lahko doseže zgolj s kombinacijo obeh.

Pri spremljanju rezultatov namesto tehtnice uporabite merilni trak. 

Mit št. 7:
Prijateljev program vadbe bo tudi meni pomagal.

Resnica: Vadbeni programi se oblikujejo individualno – glede na stanje in želje posameznika.

Mit št. 8: Število kilogramov, ki jih prikaže tehtnica, kaže na rezultate naše vadbe.

Resnica: Najboljši način za spremljanje vašega napredka je uporaba merilnega traka.