Pri vsakem naročilu nad 30 € prejmete še Vitamin D3 2000 IU popolnoma BREZPLAČNO!

8 mitov o telovadbi, v katere morate nehati verjeti

27. jan. 2017

Vsako sekundo vsaj en Zemljan obišče telovadnico, izvaja jogo na domačem parketu ali pa odide na tek v naravo. S povečevanjem števila športnih navdušencev pa narašča tudi število mitov o telovadbi, ki mnoge odvrnejo od rekreacijo. Čas je, da jih razbijemo!

Raztezanje mišic je nujno.

Mit št. 1: Vadba je učinkovita le, če imamo po njej nenormalno bolečino v mišicah.

Resnica: Bolečina v mišicah je posledica mikrotravme mišičnih vlaken. Je opozorilo telesa, da smo šli pri vadbi predaleč.

Mit št. 2: Raztezanje pomaga pri zmanjšanju bolečin v mišicah.

Resnica: Raztezanje je nujno za sprostitev mišic.

Kako hitro bodo prišli rezultati treninga, je odvisno predvsem od kakovosti izvajanja vaj. 

Mit št. 3: Daljša, kot je vadba, boljši in hitrejši bodo rezultati.

Resnica: Najbolj pomemben dejavnik pri telovadbi je kakovost izvajanja vaj, ne pa trajanje.

Mit št. 4: Telovaditi moramo čim pogosteje.

Resnica: Med vadbami naj bo vsaj od 2 do 3 dni počitka.

Ženske, ne bojte se vaj za moč! 

Mit št. 5:
Vaje za moč naredijo ženske mišice podobne moškim.

Resnica: Vaje za moč naredijo žensko telo vitkejše in lepše.

Mit št. 6: Če telovadimo, nam ni potrebno paziti na prehrano.

Resnica: Želen rezultat se lahko doseže zgolj s kombinacijo obeh.

Pri spremljanju rezultatov namesto tehtnice uporabite merilni trak. 

Mit št. 7:
Prijateljev program vadbe bo tudi meni pomagal.

Resnica: Vadbeni programi se oblikujejo individualno – glede na stanje in želje posameznika.

Mit št. 8: Število kilogramov, ki jih prikaže tehtnica, kaže na rezultate naše vadbe.

Resnica: Najboljši način za spremljanje vašega napredka je uporaba merilnega traka.

2x Fat Out! Thermo Burn

Idealno orodje za konstantno topljenje maščob, pospeševanje metabolizma in ekstra hitro porabo kalorij.

2x Fat Out! Thermo Burn -70%

Redna cena: 49,98 €

Vaša cena: 15,00 €

× Zapri