Mizica postavi se

Mizica postavi se

13. apr. 2015 | Objavil Irena Pfundner Tkalec

Tri tedne že vztrajamo skupaj, za kar si zaslužite vse pohvalo. Pravijo, da traja tri do štiri tedne (po nekaterih teorijah 21, po drugih 28 dni), da se telo in um privadita na spremembe. Torej smo že praktično tam! :)

Kot se vaše brbončice potrebujejo približno 21 dni, da se privadijo na nove okuse, se lahko tudi telo privadi na vsakodnevno gibanje in navsezadnje tudi, da se začnejo maščobne blazinice topiti. Ste že opazili prve rezultate?

Ko smo tik pred tem, da se nečesa navadimo …

V takšnem obdobju se skozi glavo največkrat zapodi ena in ista misel:

»Kaj pa če danes ne bi? Saj en dan ne bo naredil kakšne hude škode. Jutri bo spet po starem. No, navsezadnje sem pa do zdaj vztrajal-a že dovolj dolgo, kaj če bi kar odnehal-a? Saj nikomur nisem obljubil-a kako dolgo bom vztrajal-a.«

Če smo v začetku rekli, da je najtežje začeti, lahko zdaj mirno dodamo, da je še težje vztrajati. Odvisno, kako zahteven je cilj.

Vsake toliko pride kakšen trenutek, ko se nam preprosto ne da. Če takrat odnehamo, zgubimo en pomemben element, ki se mu reče: momentum.

Predstavljajte si vašo pot skozi SlimCut izziv kot vožnjo s kolesom. Najtežji del pri vožnji s kolesom je pognati prvi krog pedal. Za to potrebujemo največ energije in telo od nas zahteva največ ravnotežja.

Ko enkrat poganjamo pedala in se kolesa že vrtijo, postane samo vrtenje precej lažje in ohranjanje ravnotežja povsem avtomatsko. Torej dlje ko smo na kolesu, lažje bomo ohranjali ravnotežje.

Zelo podobna zgodba je v našem izzivu. Če bi zdaj odnehali, bi se v drugo še težje spravili. Zato izkoristimo momentum, v katerem se trenutno že nahajamo in dovolimo, da izziv postane lažji. Lažji seveda za naš um, telesu bomo še vedno postavljali malce zahtevnejše izzive. :)

Zato dragi moji, tudi nas v tem tednu čaka nov, poseben izziv. Naš lep razgled po pokrajini bo pričaramla glasba, kateri bomo sledili med vadbo, vadba pa bo tokrat zgolj ena sama vaja, ki jo bomo v odzivu na glasbo spreminjali v težje in lažje različice.

Video vadba za 4. teden: Mizica

Izvajali bomo vajo mizice. Nekateri jo poznate pod imenom deska ali po angleško plank. To je po moji oceni najboljša vaja za celotno telo. Glavni poudarek je na osrednjem delu trupa, zraven pa so aktivne še vse ostale mišice od ramen in rok, do nog.

Čas je torej, da začnemo. Udobna oprema, blazina, Slimcut izdelek za dvig energije, glasbo na glas in pojdimo novemu izzivu naproti.

Življenje brez izzivov bi bilo dolgočasno, kajne?

Oznake