Znanstveno dokazano: zaradi nekakovostnega spanca se lahko tudi zredite!

28. mar. 2018

Danes alarmanten odstotek prebivalstva ne dobi dovolj spanca, čeprav ni nobena skrivnost, da človeško telo potrebuje celih osem ur trdnega spanca dnevno (le redki morda sedem ur in pol). Vendar v povprečju spimo le 6,8 ur. Zaskrbljujoča pa ni le količina spanja, temveč tudi njegova slaba kakovost. To uničuje naše zdravje in celo povzroča debelost.

Študija, objavljena v Annals of Internal Medicine, priznani akademski medicinski reviji, je pokazala, da »lahko manj kot sedem ur spanja na noč zmanjša in celo izniči pozitivne učinke diete«. Kako, se sprašujete? Od truda s svojo dieto se lahko poslovite zaradi:

  • napačne izbire prehrane;
  • uničenja svojega hormonskega ravnovesja, zaradi česar lažje shranjujete maščobo;
  • obremenitve jeter in upočasnitve procesa presnove maščob.

Ne kaže dobro, kajne? Ne, prav nič. Ista študija je pokazala, da tisti, ki jim primanjkuje spanca, izgubljajo maščobe 45% počasneje kot tisti, ki so dobro spočiti.

Zaspani možgani hrepenijo po visoko kalorični hrani

Predstavljajte si dvojčka. Eden je spal le nekaj ur, drugi pa je dobro spočit. Ko gresta mimo kioska s hitro prehrano tisti, ki mu primanjkuje spanca, izgubi ves nadzor nad sabo. Čeprav je na dieti, se pici ne more upreti. Njegov brat pa nima nobenih problemov z odrekanjem mastni in slastni pici.

Pri Examine, neodvisni organizaciji, ki analizira znanstveno ozadje prehranskih dopolnil in učinkovin, pravijo, da se »možgani močneje odzovejo na hrano, ko jim primanjkuje spanja«. Mogoče to veste že iz lastnih izkušenj. Ko nam primanjkuje spanca, si še posebej želimo mastno, visoko kalorično hrano [1].

Ljudje, ki celo v enem samem dnevu niso spali dovolj, lahko pojejo do 1000 kalorij več kot tisti, ki so dobro spočiti.  In tega se sploh ne zavedajo, saj gre za spontan impulz, oziroma za način, na katerega naše telo kompenzira pomanjkanje energije.

Maščoba razbremenjuje utrujene možgane stresa

Medtem ko lahko napade lakote po hitri in mastni prehrani razlagamo kot preživetveni nagon, je druga razlaga tega pojava, da »maščoba razbremenjuje utrujene možgane stresa«, kot trdi Examine.com. Poleg tega ena izmed študij [2] kaže, da si pri utrujenosti najbolj želimo nasičenih maščob. Če se že borimo s prekomerno težo, je to lahko zelo nevarno za zdravje našega srca.

Čeprav vaše diete ne moreta uničiti kos pice ali kepica sladoleda sama po sebi, jo lahko uničita količina in izbira slabega trenutka. Ena izmed študij [3] kaže, da ljudje, ki jim primanjkuje spanja, hlepijo po kalorični, mastni hrani ponoči. Preprosto ne morejo si pomagati.

Začaran krog

Kasneje kot jeste, slabše si boste odpočili, saj vam prebava ne bo pustila spati. In manj kot boste dobili spanca, več hrane boste želeli ponoči. Sčasoma boste odnehali s poskusi diete, saj se rezultati nikakor ne bodo pokazali. 

Kot prikazuje ena izmed mnogih študij [4]: »Obstaja mnogo dokazov, ki kažejo, da je pomanjkanje spanja povezano z debelostjo.«

Zamaščena jetra in izčrpanost nadledvične žleze sta zgolj posledici

Toda hrana ni edina težava. Naše telo dobro prenaša občasne slabe prehranske izbire, če smo zdravi, če so naša jetra v izvrstni formi in nas ne razžira stres. Težava nastane, ker raven kortizola močno naraste, kadar ne dobimo dovolj spanca [5].

To upočasni naravni proces topljenja maščob in lahko obremeni naša jetra do te mere, da se začnejo ovijati v maščobo same od sebe.

Prepričani smo, da veste, kako velik odstotek prebivalstva ima zamaščena jetra. Nekakovosten spanec ali pomanjkanje spanca temu veliko pripomoreta. Z zamaščenimi jetri in povišanim kortizolom pa je hujšanje praktično nemogoče. Vsaj hujšanje na zdrav način.

Odpočijte si od nenehnih neuspešnih poskusov diet 

Resnično upamo, da spite kot dojenček, vendar je dejstvo, da veliki večini od nas primanjkuje ure in ure spanca. Sodobni svet preprosto več ne podpira naših ključnih življenjskih potreb. Študije dokazujejo, da naša telesa kažejo znake pomanjkanja spanca že po treh zaporednih nočeh slabega spanja. 

Vendar imamo za vas pozitivne novice, saj smo strokovnjaki za zmanjševanje telesne teže! Naši strokovnjaki za napitke s topilci maščob so razvili edini napitek, ki ga lahko pijete ponoči – NightBurn.

Na kakšne načine vam bo pomagal NightBurn?

  • Podpira naravno presnovo maščob, ki je najbolj dejavna ravno ponoči.
  • Pomaga vam hitreje zaspati in bolj kakovostno spati.
  • Zaradi vsebnosti Garcinie Cambogie pomaga preprečevati nočne napade lakote. Spali boste bolje, ker tik pred spanjem ne boste napadali hladilnika. In to še ni vse!
  • Medtem ko spimo, se naša jetra čistijo. NightBurn bo pomagal vašim jetrom pri boljši regeneraciji.
  • In nenazadnje, NightBurn vam bo pomagal pri prebavljanju večerje. Tako bo pomagal vaši notranji uri ter preprečil shranjevanje maščob. Posledično bo trebuh zjutraj raven in nenapihnjen.

Poskusite napitek NightBurn!

Poskusite naš NOVI topilec maščob – najpomembnejši napitek za hujšanje, ki ga morate vzeti zvečer.

Naročite sedaj in se nehajte boriti z večnimi poskusi diet.